Justyna Dębska

Justyna Dębska

KONSULTANT, PTC

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
konsultant
organizacja administracyjna salonu sporządzanie i podpisywanie umów lojalnościowych, sprzedaż usług telekomunikacyjnych na rynku biznesowym i masowym, budowanie długotrwałych relacji z klientem
Logo
kierownik Salonu
Salon Partner Orange
sporządzanie i podpisywanie umów lojalnościowych
sprzedaż usług telekomunikacyjnych na rynku biznesowym i masowym, budowanie długotrwałych relacji z klientem, przygotowywanie prezentacji,
umiejętność kierowania grupą pracowników,
prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników salonu, czynności administracyjne związane z kierowaniem salonu, tworzenie planów marketingowych, przeprowadzanie analiz sytuacji na rynku GSM, odpowiedzialność ze tworzenie wizerunku firmy, udział w konferencjach,
organizowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych, kontrolowanie osiąganych wyników,
adaptacja zawodowa nowo przyjmowanych pracowników
Logo
specjalista ds. sprzedaży
Salon Partner Orange
organizacja administracyjna salonu sporządzanie i podpisywanie umów lojalnościowych, sprzedaż usług telekomunikacyjnych na rynku biznesowym i masowym, budowanie

Szkolenia i kursy

Sztuka skutecznej komunikacji - TELL S.A.
Zarządzanie zespołem - TELL S.A.
Negocjacje w sprzedaży - PTK Centertel
Obsługa klienta - PTK Centertel
Profesjonalne techniki sprzedaży - PTK Centertel
Trening menadżerski - TELL S.A.

Edukacja

Logo
Trener Biznesu, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Filologia polska z rozszerzonym zakresem dziennikarskim, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałbrzychu

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja