Justyna Dębska
KONSULTANT, PTC
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
kierownik Salonu
Salon Partner Orange
sporządzanie i podpisywanie umów lojalnościowych
sprzedaż usług telekomunikacyjnych na rynku biznesowym i masowym, budowanie długotrwałych relacji z klientem, przygotowywanie prezentacji,
umiejętność kierowania grupą pracowników,
prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników salonu, czynności administracyjne związane z kierowaniem salonu, tworzenie planów marketingowych, przeprowadzanie analiz sytuacji na rynku GSM, odpowiedzialność ze tworzenie wizerunku firmy, udział w konferencjach,
organizowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych, kontrolowanie osiąganych wyników,
adaptacja zawodowa nowo przyjmowanych pracowników
sprzedaż usług telekomunikacyjnych na rynku biznesowym i masowym, budowanie długotrwałych relacji z klientem, przygotowywanie prezentacji,
umiejętność kierowania grupą pracowników,
prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników salonu, czynności administracyjne związane z kierowaniem salonu, tworzenie planów marketingowych, przeprowadzanie analiz sytuacji na rynku GSM, odpowiedzialność ze tworzenie wizerunku firmy, udział w konferencjach,
organizowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych, kontrolowanie osiąganych wyników,
adaptacja zawodowa nowo przyjmowanych pracowników
Szkolenia i kursy
Sztuka skutecznej komunikacji - TELL S.A.
Zarządzanie zespołem - TELL S.A.
Negocjacje w sprzedaży - PTK Centertel
Obsługa klienta - PTK Centertel
Profesjonalne techniki sprzedaży - PTK Centertel
Trening menadżerski - TELL S.A.
Zarządzanie zespołem - TELL S.A.
Negocjacje w sprzedaży - PTK Centertel
Obsługa klienta - PTK Centertel
Profesjonalne techniki sprzedaży - PTK Centertel
Trening menadżerski - TELL S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja