Języki
angielski
dobry
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
kierownik Zespołu Obsługi Zleceń i Płatności - Agent Transferowy Fundusze Inwestycyjne Arka
- zarządzanie zespołem zajmującym się kompleksową obsługą zleceń i płatności dot. funduszy inwestycyjnych
- bieżące organizowanie pracy w zespole, motywowanie podległych pracowników
- zapewnienie terminowej i prawidłowej obsługi zleceń otrzymywanych od dystrybutorów, klientów biznesowych, administratorów PPE
- czuwanie nad terminową i prawidłową wysyłką raportów dziennych i okresowych
- zapewnienie terminowej obsługi płatności wynikających z obsługi funduszy
- inicjowanie i wprowadzanie zmian mających na celu zapewnienie efektywnej i prawidłowej obsługi procesów operacyjnych
- współpraca z innymi jednostkami w testowaniu i wdrażaniu nowych funkcjonalności
- kontrolowanie procesów krytycznych dla prowadzonej obsługi transakcyjnej
- udzielanie wsparcia eksperckiego w zakresie realizowanych procesów
- bieżące organizowanie pracy w zespole, motywowanie podległych pracowników
- zapewnienie terminowej i prawidłowej obsługi zleceń otrzymywanych od dystrybutorów, klientów biznesowych, administratorów PPE
- czuwanie nad terminową i prawidłową wysyłką raportów dziennych i okresowych
- zapewnienie terminowej obsługi płatności wynikających z obsługi funduszy
- inicjowanie i wprowadzanie zmian mających na celu zapewnienie efektywnej i prawidłowej obsługi procesów operacyjnych
- współpraca z innymi jednostkami w testowaniu i wdrażaniu nowych funkcjonalności
- kontrolowanie procesów krytycznych dla prowadzonej obsługi transakcyjnej
- udzielanie wsparcia eksperckiego w zakresie realizowanych procesów
kierownik Zespołu Obsługi Interwencji i Reklamacji - Agent Transferowy Fundusze Inwestycyjne Arka
przez 1-wszy rok: stanowisko p.o. kierownika (09/2012 - 08/2013)
- zarządzanie zespołem zajmującym się kompleksową obsługą reklamacji i interwencji (błędnych zleceń)
- bieżące organizowanie pracy w zespole
- przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych
- merytoryczne wspieranie pracy zespołu
- motywowanie pracowników i dbanie o ich rozwój
- inicjowanie zmian służących optymalizacji procesów i ich wprowadzanie
- współpraca z podmiotami zaangażowanymi w obsługę funduszy inwestycyjnych
- udział we wdrażaniu projektów
- zarządzanie zespołem zajmującym się kompleksową obsługą reklamacji i interwencji (błędnych zleceń)
- bieżące organizowanie pracy w zespole
- przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych
- merytoryczne wspieranie pracy zespołu
- motywowanie pracowników i dbanie o ich rozwój
- inicjowanie zmian służących optymalizacji procesów i ich wprowadzanie
- współpraca z podmiotami zaangażowanymi w obsługę funduszy inwestycyjnych
- udział we wdrażaniu projektów
starszy specjalista ds. rozwoju usług transferowych - Agent Transferowy Fundusze Inwestycyjne Arka
- koordynacja procesu obsługi interwencji i reklamacji
- przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych w ramach procesów interwencji i reklamacji
- rola opiekuna klienta PPE i klienta biznesowego
- wprowadzanie i akceptacja zleceń awaryjnych
- tworzenie i analiza raportów dla KNF, TFI bądź do wewnętrznego użytku
- analiza danych na rejestrach uczestników, analiza dokumentów
- tworzenie procedur
- udział w testach systemów
- współpraca z podmiotami zaangażowanymi w obsługę funduszy inwestycyjnych
- merytoryczne wspieranie współpracowników
- udział w projekcie utworzenia agenta transferowego
- przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych w ramach procesów interwencji i reklamacji
- rola opiekuna klienta PPE i klienta biznesowego
- wprowadzanie i akceptacja zleceń awaryjnych
- tworzenie i analiza raportów dla KNF, TFI bądź do wewnętrznego użytku
- analiza danych na rejestrach uczestników, analiza dokumentów
- tworzenie procedur
- udział w testach systemów
- współpraca z podmiotami zaangażowanymi w obsługę funduszy inwestycyjnych
- merytoryczne wspieranie współpracowników
- udział w projekcie utworzenia agenta transferowego
specjalista ds. obsługi klienta
- wyjaśnianie interwencji, w tym: kontaktowanie się z uczestnikami, klientami, depozytariuszami lub dystrybutorami w celu uzyskania wyjaśnień, przyjmowanie oraz weryfikacja otrzymanych dokumentów i wyjaśnień
- wyjaśnianie reklamacji: analiza danych na rejestrach uczestników, analiza dokumentów
- obsługa korespondencyjna uczestników funduszy: tworzenie korespondencji do uczestników w sprawach standardowych i niestandardowych, redagowanie i wysyłanie maili – odpowiedzi na zapytania uczestników, sporządzanie pism w odpowiedzi na reklamacje
- obsługa telefonów przychodzących od pracowników TFI, w tym: rejestrowanie i wyjaśnianie dyspozycji TFI, udzielanie wyjaśnień telefonicznie i pisemnie
- tworzenie procedur: obsługi wadliwych zleceń, wyjaśniania reklamacji
- tworzenie i analiza raportów dla KNF, TFI bądź do wewnętrznego użytku
- szkolenie współpracowników w zakresie obsługi danego TFI
- obsługa protokołu SFTP
- wyjaśnianie reklamacji: analiza danych na rejestrach uczestników, analiza dokumentów
- obsługa korespondencyjna uczestników funduszy: tworzenie korespondencji do uczestników w sprawach standardowych i niestandardowych, redagowanie i wysyłanie maili – odpowiedzi na zapytania uczestników, sporządzanie pism w odpowiedzi na reklamacje
- obsługa telefonów przychodzących od pracowników TFI, w tym: rejestrowanie i wyjaśnianie dyspozycji TFI, udzielanie wyjaśnień telefonicznie i pisemnie
- tworzenie procedur: obsługi wadliwych zleceń, wyjaśniania reklamacji
- tworzenie i analiza raportów dla KNF, TFI bądź do wewnętrznego użytku
- szkolenie współpracowników w zakresie obsługi danego TFI
- obsługa protokołu SFTP
specjalista ds. obsługi rachunków bankowych
gbs – General Banking Services Sp. z o. o. / Citibank Handlowy
- korespondencyjna obsługa klienta Citibank Handlowy ze szczególnym zwróceniem uwagi na zajęcie stanowiska wobec wszystkich zapytań klienta
- wspieranie jednostek front office w zakresie zagadnień merytorycznych
- uczestnictwo w inicjowaniu zmian proceduralnych usprawniających proces obsługi klienta
- prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej
- archiwizacja korespondencji wychodzącej
- wspieranie jednostek front office w zakresie zagadnień merytorycznych
- uczestnictwo w inicjowaniu zmian proceduralnych usprawniających proces obsługi klienta
- prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej
- archiwizacja korespondencji wychodzącej
Szkolenia i kursy
Prince2 Foundation - szkolenie z metodyki zarządzania projektami zakończone egzaminem – uzyskany certyfikat
Liderzy Przyszłości BZWBK, edycja IX – wrzesień 2011 – wrzesień 2012 - roczny program rozwojowy dla pracowników BZWBK kształcący przyszłą kadrę menedżerską
7 nawyków skutecznego działania FranklinCovey – 10-12 grudnia 2012 – szkolenie nt. zwiększania skuteczności indywidualnej i interpersonalnej
Liderzy Przyszłości BZWBK, edycja IX – wrzesień 2011 – wrzesień 2012 - roczny program rozwojowy dla pracowników BZWBK kształcący przyszłą kadrę menedżerską
7 nawyków skutecznego działania FranklinCovey – 10-12 grudnia 2012 – szkolenie nt. zwiększania skuteczności indywidualnej i interpersonalnej
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Finanse/Ekonomia
Rynki kapitałowe
Zainteresowania
podróże na własną rękę
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Ameryka południowa inaczej
Wszystko czego nie ma w przewodnikach i na necie!! I gdzie warto zajrzeć:)
Astrologia . Ezoteryka . Duchowość . INTERPRETACJE
Na wesoło - astrologicznie - ezoterycznie w Dobrym Duchu, w przyjaznej atmosferze ZAPRASZAMY :O)
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...