Justyna Nowakowska

asystent Dyrektora Oddziału, HOCHTIEF Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Odporność na stres dobra znajomość języka angielskiego Sumienność Prawo jazdy kat B dobra znajomość pakietu Microsoft Office dobra organizacja czasu pracy Organizowanie eventów Zaangażowanie w wykonywaną pracę odpowiedzialność za powierzone stanowisko, Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność opanowanie i racjonalne podejście w trudnych sytuacjach racjonalizacja pracy nie boję się wyzwań ani ryzyka

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Hochtief Polska
Główny Specjalista ds. Administracji
Dokonywanie zakupów w zakresie wyposażenia biura i bieżących potrzeb
Prowadzenie magazynu bieżącego wyposażenia budów, zakupy w ramach uzupełniania potrzeb
Zakup oraz prowadzenie ewidencji odzieży roboczej
Nadzór na serwisem sprzętu będącego na wyposażeniu biura
Prowadzenie ewidencji środków trwałych
Zamawianie i rozliczanie hotelu dla pracowników
Pośrednictwo w zakresie archiwizacji dokumentów
Zamawianie materiałów promocyjno- reklamowych
Monitorowanie bieżących spraw z zakresu administrowania biurem
Organizowanie spotkań firmowych, wyjazdów integracyjnych, imprez branżowych
Opracowywanie wariantów i zamawianie elementów oznakowania na budowach- zarządzanie wizerunkiem firmy
Wspieranie budów w kwestiach administracyjnych
Hochtief Polska
Asystent Dyrektora Oddziału
- Planowanie czasu szefa i opracowanie harmonogramu zajęć
• prowadzenie terminarza spotkań, konferencji, narad i innych spotkań służbowych
• organizowanie wyjazdów służbowych
- Zarządzanie dokumentacją
- Przechowywanie, nadzór i właściwa dystrybucja akt, dokumentów kierowanych przez szefa do poszczególnych komórek , jednostek organizacyjnych oraz na zewnątrz
- Organizacja pracy biura
• zarządzanie przepływem informacji
• monitorowanie stopnia wykonania zadań przekazanych do realizacji
• przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
• rozliczanie delegacji/wydatków służbowych
• prowadzenie rejestru oraz kontrola rozliczeń delegacji wszystkich pracowników oddziału
• prowadzenie korespondencji z podwykonawcami
- Wsparcie działu prawnego w prowadzeniu dokumentacji (m.in. spory sądowe)
- Wsparcie działu Administracji
- PR
• organizacja spotkań firmowych, wyjazdów integracyjnych, imprez branżowych
• zarządzanie wizerunkiem biura
• oznakowanie budów, zarządzanie wizerunkiem firmy na zewnątrz
• organizacja spotkań w związku z „kamieniami milowymi” na budowach (kamień wegielny, wiecha, otwarcie)
• zgłaszanie realizowanych inwestycji w konkursach
• zamawianie materiałów promocyjno-reklamowych
Logo
asystent przewodniczącego/tłumacz
Sekretariat Przemysłu Spozywczego NSZZ "S"
- Organizacja pracy przełożonego,
- Dbałość o sprawny przepływem informacji
- Tłumaczenie pism przychodzących w języku angielskim
- Tłumaczenie symultaniczne na szkoleniach i wyjazdach zagranicznych
- Archiwizowanie dokumentów,
- Organizacja i obsługa konferencyjna spotkań, prezentacji, szkoleń
- Obsługa organizacyjna delegacji krajowych i zagranicznych,

Szkolenia i kursy

- ROZLICZENIE KOSZTÓW PODRÓŻY SŁUŻBOWEJ W OBECNYM STANIE PRAWNYM (Stowarzyszenie Księgowych w Polsce o/Warszawa)
- REPREZENTACJA I REKLAMA ORAZ ŚWIADCZENIA NA RZECZ PRACOWNIKÓW W ASPEKCIE PODATKÓW DOCHODOWYCH W AKTUALNYM STANIE PRAWNYM (Stowarzyszenie Księgowych w Polsce o/Warszawa)
- KURS PIERWSZEJ POMOCY (x3) w ramach Akademii Ratownictwa LuxMed

Edukacja

Logo
Technik Weterynarii, zawodowe
COSINUS
Logo
EKONOMIA/Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Działalności Gospodarczej w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

HISTORIA POLSKI (II WOJNA ŚWIATOWA)
MUZYKA ROCKOWA (HARD ROCK, METAL)
KULTURA (książki, teatr, kino)
JAZDA NA ROWERZE

Inne

KREATYWNA
ENERGICZNA
PRACOWITA
ZAANGAŻOWANA