Umiejętności
Rekrutacja
szkolenia
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Arvato Services/Administration Personnel Services](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F049%2Ffirm_241329_3174f5_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. kontroli jakości
- bieżąca kontroli zadań jakościowych na projekcie przychodzącym Call Center
- monitoring rozmów, maili
- udzielanie informacji zwrotnej dla agentów
- prowadzenie szkoleń dla nowych osób
- tworzenie procedur jakościowych i ich wdrażanie na projekcie
- bieżący kontakt z klientem
- wsparcie operacyjne
- monitoring rozmów, maili
- udzielanie informacji zwrotnej dla agentów
- prowadzenie szkoleń dla nowych osób
- tworzenie procedur jakościowych i ich wdrażanie na projekcie
- bieżący kontakt z klientem
- wsparcie operacyjne
![Welmax s.c.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F016%2Ffirm_83984_8e1416_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Trener Call Center
- aktywny udział w procesie restrukturyzacji Contact Center
- tworzenie planów szkoleniowych dla Trenerów // Koordynatorów
- tworzenie standardów obsługi klienta
- wdrażanie standardów coachingowych dla Koordynatorów
- prowadzeni oraz organizacja szkoleń dla Konsultantów oraz Managerów - stawianie celów krótkotrwałych oraz rozliczanie z nich
- stworzenie struktury Działu Szkoleń oraz Działu Rekrutacji z wyznaczaniem nowych procesów
- bieżąca współpraca z Dyrektorem Operacyjnym
- tworzenie planów szkoleniowych dla Trenerów // Koordynatorów
- tworzenie standardów obsługi klienta
- wdrażanie standardów coachingowych dla Koordynatorów
- prowadzeni oraz organizacja szkoleń dla Konsultantów oraz Managerów - stawianie celów krótkotrwałych oraz rozliczanie z nich
- stworzenie struktury Działu Szkoleń oraz Działu Rekrutacji z wyznaczaniem nowych procesów
- bieżąca współpraca z Dyrektorem Operacyjnym
![Przemysław Biedrzycki](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_photo%2F113%2Fuser_275057_476729_huge.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
wystawiono
Z Panią Justyną miałem przyjemność pracować przy projekcie wzrostu efektywności kilku call center należących do grupy Welmax. Mogę z przekonaniem polecić Panią Justynę przyszłym pracodawcom jednocześnie wysoko oceniając jej kompetencje w zakresie prowadzenie projektów szkoleniowych, coachingowych oraz efektywnościowych. Kreatywność, zaangażowanie i dynamizm w działaniu były standardem charakteryzującym pracę Pani Justyny.
![Holicon sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F044%2Ffirm_28972_daa216_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Koordynator ds. Szkoleń
- realizacja oraz zarządzanie szkoleniami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi
- odpowiedzialność za opracowywanie materiałów szkoleniowych, przygotowania logistyczne do prowadzenia szkoleń zewnętrznych oraz wewnętrznych
- przygotowywanie raportów z przeprowadzonych szkoleń zewnętrznych oraz wewnętrznych
- przygotowywanie szkoleń wdrożeniowych, okresowych
- przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej z systemów IT (CRM, Platformy komunikacyjne etc.)
- diagnoza potrzeb szkoleniowych dla klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych
- rekrutacja pracowników na projekty zewnętrzne, ścisła współpraca z Kierownikiem Działu Rekrutacji
- prowadzenie szkoleń z umiejętności miękkich, sprzedażowych, prowadzenie szkoleń produktowych
- udział w projekcie NPS - szkolenia dla Specjalistów ds. Obsługi klienta w celu podniesienia wskaźnika NPS od klienta biznesowego oraz indywidualnego.
- kontakt i negocjacje z klientem
- ścisła współpraca z Departamentem Operacji, Technologii, Rekrutacji.
- odpowiedzialność za opracowywanie materiałów szkoleniowych, przygotowania logistyczne do prowadzenia szkoleń zewnętrznych oraz wewnętrznych
- przygotowywanie raportów z przeprowadzonych szkoleń zewnętrznych oraz wewnętrznych
- przygotowywanie szkoleń wdrożeniowych, okresowych
- przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej z systemów IT (CRM, Platformy komunikacyjne etc.)
- diagnoza potrzeb szkoleniowych dla klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych
- rekrutacja pracowników na projekty zewnętrzne, ścisła współpraca z Kierownikiem Działu Rekrutacji
- prowadzenie szkoleń z umiejętności miękkich, sprzedażowych, prowadzenie szkoleń produktowych
- udział w projekcie NPS - szkolenia dla Specjalistów ds. Obsługi klienta w celu podniesienia wskaźnika NPS od klienta biznesowego oraz indywidualnego.
- kontakt i negocjacje z klientem
- ścisła współpraca z Departamentem Operacji, Technologii, Rekrutacji.
![Holicon sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F044%2Ffirm_28972_daa216_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Trener Call Center
- prowadzenie szkoleń grupowych oraz indywidualnych
- prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych oraz z umiejętności miękkich
- przygotowywanie szkoleń grupowych oraz indywidualnych (materiały, prezentacje, przygotowanie logistyczne)
- bieżący kontakt z klientem
- współpraca z Departamentem Operacji, Rekrutacji, Technologii.
- prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych oraz z umiejętności miękkich
- przygotowywanie szkoleń grupowych oraz indywidualnych (materiały, prezentacje, przygotowanie logistyczne)
- bieżący kontakt z klientem
- współpraca z Departamentem Operacji, Rekrutacji, Technologii.
![Starostwo Powiatowe Lwówek Śląski](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój