Justyna Bursacka

Trener Wewnętrzny
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Rekrutacja szkolenia Zarządzanie zasobami ludzkimi

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Arvato Services/Administration Personnel Services
Specjalista ds. kontroli jakości
- bieżąca kontroli zadań jakościowych na projekcie przychodzącym Call Center
- monitoring rozmów, maili
- udzielanie informacji zwrotnej dla agentów
- prowadzenie szkoleń dla nowych osób
- tworzenie procedur jakościowych i ich wdrażanie na projekcie
- bieżący kontakt z klientem
- wsparcie operacyjne
Arvato Services/Administration Personnel Services
Trener Wewnętrzny
- prowadzenie szkoleń dla nowych agentów z zakresu umiejętności miękkich / sprzedażowych
- prowadzenie szkoleń oraz doszkoleń dla konsultantów projektów sprzedażowych
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych
- diagnoza potrzeb szkoleniowych
- wsparcie jakościowe
Welmax s.c.
Trener Call Center
- aktywny udział w procesie restrukturyzacji Contact Center
- tworzenie planów szkoleniowych dla Trenerów // Koordynatorów
- tworzenie standardów obsługi klienta
- wdrażanie standardów coachingowych dla Koordynatorów
- prowadzeni oraz organizacja szkoleń dla Konsultantów oraz Managerów - stawianie celów krótkotrwałych oraz rozliczanie z nich
- stworzenie struktury Działu Szkoleń oraz Działu Rekrutacji z wyznaczaniem nowych procesów
- bieżąca współpraca z Dyrektorem Operacyjnym
Przemysław Biedrzycki
Przemysław Biedrzycki · przełożony
wystawiono
Z Panią Justyną miałem przyjemność pracować przy projekcie wzrostu efektywności kilku call center należących do grupy Welmax. Mogę z przekonaniem polecić Panią Justynę przyszłym pracodawcom jednocześnie wysoko oceniając jej kompetencje w zakresie prowadzenie projektów szkoleniowych, coachingowych oraz efektywnościowych. Kreatywność, zaangażowanie i dynamizm w działaniu były standardem charakteryzującym pracę Pani Justyny.
Holicon sp. z o.o.
Koordynator ds. Szkoleń
- realizacja oraz zarządzanie szkoleniami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi
- odpowiedzialność za opracowywanie materiałów szkoleniowych, przygotowania logistyczne do prowadzenia szkoleń zewnętrznych oraz wewnętrznych
- przygotowywanie raportów z przeprowadzonych szkoleń zewnętrznych oraz wewnętrznych
- przygotowywanie szkoleń wdrożeniowych, okresowych
- przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej z systemów IT (CRM, Platformy komunikacyjne etc.)
- diagnoza potrzeb szkoleniowych dla klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych
- rekrutacja pracowników na projekty zewnętrzne, ścisła współpraca z Kierownikiem Działu Rekrutacji
- prowadzenie szkoleń z umiejętności miękkich, sprzedażowych, prowadzenie szkoleń produktowych
- udział w projekcie NPS - szkolenia dla Specjalistów ds. Obsługi klienta w celu podniesienia wskaźnika NPS od klienta biznesowego oraz indywidualnego.
- kontakt i negocjacje z klientem
- ścisła współpraca z Departamentem Operacji, Technologii, Rekrutacji.
Holicon sp. z o.o.
Trener Call Center
- prowadzenie szkoleń grupowych oraz indywidualnych
- prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych oraz z umiejętności miękkich
- przygotowywanie szkoleń grupowych oraz indywidualnych (materiały, prezentacje, przygotowanie logistyczne)
- bieżący kontakt z klientem
- współpraca z Departamentem Operacji, Rekrutacji, Technologii.
Holicon sp. z o.o.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
- wsparcie techniczne dla klientów indywidualnych oraz biznesowych
- udzielanie informacji odnośnie usług
- sprzedaż usług
- dbanie o kompleksową obsługę klienta
Logo
Młodszy Referent (Wydział Architektury i Budownictwa)
Starostwa Powiatowe Lwówek Śląski
Starostwo Powiatowe Lwówek Śląski
Pracownik Interwncyjny (Wydział Architektury i Budownictwa)
Logo
Stażystka
Starostwo Powiatu Lwówek Śląski

Edukacja

Logo
Pedagogika Resocjalizacyjna i Penitencjarna, licencjackie
Wyższa Szkoła Pedagogoki i Administracji w Poznaniu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój