Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Marketingu RTV/Foto/IT
- zarządzanie kategorią produktów, asortyment foto/gsm, rtv, it
- tworzenie i realizacja strategii dla podległej kategorii produktów
- podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia sprzedaży
- zarządzanie polityką cenową i marżową
- uczestniczenie w opracowywaniu i wdrażanie krótko i długoterminowych strategii
- koordynowanie działań marketingowych poprzez współpracę z działem marketingu
- optymalizacja asortymentu pod kątem zapasu, sprzedaży, marży
- monitorowanie trendów rynkowych, konkturencji
- tworzenie i realizacja strategii dla podległej kategorii produktów
- podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia sprzedaży
- zarządzanie polityką cenową i marżową
- uczestniczenie w opracowywaniu i wdrażanie krótko i długoterminowych strategii
- koordynowanie działań marketingowych poprzez współpracę z działem marketingu
- optymalizacja asortymentu pod kątem zapasu, sprzedaży, marży
- monitorowanie trendów rynkowych, konkturencji
Product Manager
- przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów
- budowa i utrzymywanie długofalowych relacji z Kluczowymi Klientami na rynku w Polsce
- zapewnienie optymalnej dystrybucji, dostępności i ekspozycji towarów oraz materiałów promocyjnych
- realizacja ustalonych targetów sprzedaży
- przygotowywanie kalkulacji cen, rabatów, marż
- negocjowanie warunków współpracy
- monitorowanie rozwoju rynku i raportowanie
- realizacja programów promocyjnych
- budowa i utrzymywanie długofalowych relacji z Kluczowymi Klientami na rynku w Polsce
- zapewnienie optymalnej dystrybucji, dostępności i ekspozycji towarów oraz materiałów promocyjnych
- realizacja ustalonych targetów sprzedaży
- przygotowywanie kalkulacji cen, rabatów, marż
- negocjowanie warunków współpracy
- monitorowanie rozwoju rynku i raportowanie
- realizacja programów promocyjnych
Kierownik projektów działu sprzedaży RTV, AGD, Audio-Multimedia
- analizowanie wyników sprzedaży firmy (obroty, zapas ilościowy, marża, sprzedaż)
- bezpośredni kontakt z działem marketingu w zakresie opracowywania akcji promocyjnych
- analiza konkurencji (ceny, asortyment)
- przeprowadzanie podziału kompetencji zakupowych między centralą sieci a marketami (kierownicy stoisk)
- bezpośredni kontakt z działem marketingu w zakresie opracowywania akcji promocyjnych
- analiza konkurencji (ceny, asortyment)
- przeprowadzanie podziału kompetencji zakupowych między centralą sieci a marketami (kierownicy stoisk)
Asysten kupca w dziale zakupów
- asortyment: film, muzyka, książki, prasa, wcześniej tekstylia (damskie, męskie)
- przygotowywanie raportów sprzedaży za dany okres dla poszczególnych dostawców
- zarządzanie zapasem, poprzez: zwroty, transfery i ich kontrolę, przeceny, zakupy centralne
- kreowanie cen detalicznych
- współpraca z działem logistyki-koordynacja dostaw
- przygotowywanie raportów sprzedaży za dany okres dla poszczególnych dostawców
- zarządzanie zapasem, poprzez: zwroty, transfery i ich kontrolę, przeceny, zakupy centralne
- kreowanie cen detalicznych
- współpraca z działem logistyki-koordynacja dostaw
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem