Justyna Bednarska

Team Leader
Legnica, dolnośląskie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Team Leader
Kierowanie, nadzorowanie oraz koordynowanie zespołu doradców prowadzących telefoniczną obsługę klienta biznesowego zgodnie ze standardami firmy. Trenowanie i rozwijanie umiejętności zespołowych. Raportowanie wydajności indywidualnej i zespołowej oraz ocenianie umiejętności poszczególnych pracowników. Przeprowadzanie rekrutacji dla nowo powstających grup.
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta Biznesowego
Telefoniczna obsługa klientów dotycząca przyjmowania, rejestrowania oraz realizowania zamówień usług oferowanych przez telekomunikację. Koordynowanie oraz realizowanie zleceń zmiany abonenta oraz cesji.
Santander Bank Polska
Doradca klienta
Świadczenie usług w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości obsługi, identyfikacja, pozyskiwanie i rozpoznawanie potrzeb klientów w celu sprzedaży produktów i usług bankowych, przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji, doradztwo w zakresie funduszy inwestycyjnych oferowanych przez bank.

Szkolenia i kursy

Kurs kasjera walutowo - złotowego

Edukacja

Logo
Administracja, specjalność: Administrowanie Ochroną Środowiska, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Legnicy im. Witelona

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Astronomia, kulinaria, książka, muzyka

Inne

Obsługa komputera - MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
Internet, Outlook, Corel Draw Serat, People Soft, CRM, Branch Teller

Prawo jazdy kat. B

Obsługa urządzeń biurowych - kserokopiarka, drukarka , fax