Doświadczenie zawodowe
właściciel, kontakt tel. 660-212-324, tel/ fax 32 209-54-97
Kancelaria Prawa Podatkowego, Biuro Rachunkowe Justyna Bartosiewicz
- zarządzanie Biurem Rachunkowym;
- kompleskowa obsługo rachunkowo - podatkowa NGO;
- wsparcie z zakresu prawa podatkowego i ksiegowości;
- sporządzanie sprawozdań finansowych wedle określonych standardów;
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;
- opracowywanie polityki rachunkowości i planu kont;
- kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS,
NBP i inne)
- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
- kompleskowa obsługo rachunkowo - podatkowa NGO;
- wsparcie z zakresu prawa podatkowego i ksiegowości;
- sporządzanie sprawozdań finansowych wedle określonych standardów;
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;
- opracowywanie polityki rachunkowości i planu kont;
- kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS,
NBP i inne)
- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
wiceprezes zarządu, główna księgowa
Kancelaria Prawa Podatkowego A.Błaszczyk, J.Bartosiewicz Sp. z o.o.
- zarządzanie Biurem Rachunkowym w Kancelarii;
- zarządzanie rachunkowością Kancelarii;
- sporządzanie sprawozdań finansowych wedle określonych standardów;
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;
- opracowywanie planu kont wedle standardów sprawozdawczych;
wymogów controllingu oraz prawa podatkowego;
- kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS,
NBP i inne)
- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
- zarządzanie rachunkowością Kancelarii;
- sporządzanie sprawozdań finansowych wedle określonych standardów;
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;
- opracowywanie planu kont wedle standardów sprawozdawczych;
wymogów controllingu oraz prawa podatkowego;
- kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS,
NBP i inne)
- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
Trener, ekspert, doradca
Współpraca z NGO, administracją rządową, firmami szkoleniowymi;
- szkolenie z zakresu rachunkowości podmiotów ekonomii społecznej i przedsiębiorstw;
- szkolenia z zakresu pomocy publicznej w podatkach;
- szkolenia z zakresu pomocy publicznej w POKL;
- szkolenia z zakresu pomocy publicznej dla WUP, PUP i urzędów marszałkowskich;
- zasada konkurencyjności, tworzenie zapytań ofertowych;
- klauzule społeczne;
- szkolenia z zakresy prawa podatkowego;
- rozpoczęcie działalności gospodarczej, w tym typu spin off lub spin out -prawo podatkowe a rachunkowość;
Usługi doradcze z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, pomocy publicznej i zasady konkurencyjności
- szkolenia z zakresu pomocy publicznej w podatkach;
- szkolenia z zakresu pomocy publicznej w POKL;
- szkolenia z zakresu pomocy publicznej dla WUP, PUP i urzędów marszałkowskich;
- zasada konkurencyjności, tworzenie zapytań ofertowych;
- klauzule społeczne;
- szkolenia z zakresy prawa podatkowego;
- rozpoczęcie działalności gospodarczej, w tym typu spin off lub spin out -prawo podatkowe a rachunkowość;
Usługi doradcze z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, pomocy publicznej i zasady konkurencyjności
wystawiono
Wspaniały trener! Zawsze na czas i zawsze w pełni przygotowana. Uczestnicy szkolenia byli bardzo zadowoleni z Pani Justyny, świetnie poprowadziła szkolenie i dopasowała tematykę do ich potrzeb. Na szkoleniach widać duże doświadczenie w branży. Cechy Pani Justyny to pełen profesjonalizm i dyspozycyjność, tak ważna w tych czasach.
Główna księgowa
Stowarzyszenie PZG
- rachunkowość z uwzględnieniem księgowania otrzymanych dotacji;
- sporządzanie sprawozdań finansowych wedle określonych standardów
- przygotowywanie niestandardowych raportów na potrzeby zarządu
oraz banków
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
- opracowywanie planu kont wedle standardów sprawozdawczych, wymogów
controllingu oraz prawa podatkowego
- kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS,
NBP i inne)
- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
- sporządzanie sprawozdań finansowych wedle określonych standardów
- przygotowywanie niestandardowych raportów na potrzeby zarządu
oraz banków
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
- opracowywanie planu kont wedle standardów sprawozdawczych, wymogów
controllingu oraz prawa podatkowego
- kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS,
NBP i inne)
- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
starszy komisarz skarbowy
• prowadzenie postępowań odwoławczych w sprawach ulg w zapłacie zobowiązań w podatkach dochodowych i VAT dla przedsiębiorców,
• prowadzenie postępowań odwoławczych w sprawach podatku od spadków i darowizn, PCC;
• analiza pod kątem proceduralnym przeprowadzonego postępowania podatkowego;
• weryfikacja zebranego materiału dowodowego, analiza sprawozdań finansowych;
• przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, wezwań z uwzględnieniem unijnych i polskich przepisów z zakresu pomocy publicznej;
• przygotowanie pism procesowych oraz dokumentów w sprawie skarg składanych do WSA;
• prowadzenie postępowań odwoławczych w sprawach podatku od spadków i darowizn, PCC;
• analiza pod kątem proceduralnym przeprowadzonego postępowania podatkowego;
• weryfikacja zebranego materiału dowodowego, analiza sprawozdań finansowych;
• przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, wezwań z uwzględnieniem unijnych i polskich przepisów z zakresu pomocy publicznej;
• przygotowanie pism procesowych oraz dokumentów w sprawie skarg składanych do WSA;
inspektor; Auditor systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2000 w Urzędzie Miasta Katowice;
Urząd Miasta Katowice, Wydział Podatków i Opłat Lokalnych;
Referat Ulg, Orzecznictwa i Kontroli Podatkowej,
• prowadzenie postępowań podatkowych w sprawach ulg w zapłacie podatków lokalnych i zwolnień podatkowych;
• przeprowadzanie kontroli podatkowych, analiza sprawozdań finansowych oraz sytuacji majątkowych podatników;
• prowadzenie postępowań w sprawach podmiotów postawionych w stan upadłości;
• przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, wezwań z uwzględnieniem unijnych i polskich przepisów z zakresu pomocy publicznej;
• sprawozdawczość z zakresu udzielonych ulg podatkowych oraz pomocy publicznej;
• opiniowanie projektów akt prawa w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz pomocy publicznej;
• przygotowywanie projektów uchwał w sprawach podatków lokalnych;
Referat Opłaty Skarbowej, podinspektor;
• przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu poboru opłaty skarbowej;
• prowadzenie postępowań w sprawie nadpłat, zwrotów i zaległości opłaty skarbowej;
• przeprowadzanie kontroli z zakresu poboru opłaty skarbowej;
• wykonywanie czynności z zakresu dowartościowywania weksli;
Referat Księgowości Podatkowej, księgowa;
• księgowość i rachunkowość podatkowa;
• sprawozdawczość analityczna i syntetyczna;
• prowadzenie postępowań podatkowych w sprawach ulg w zapłacie podatków lokalnych i zwolnień podatkowych;
• przeprowadzanie kontroli podatkowych, analiza sprawozdań finansowych oraz sytuacji majątkowych podatników;
• prowadzenie postępowań w sprawach podmiotów postawionych w stan upadłości;
• przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, wezwań z uwzględnieniem unijnych i polskich przepisów z zakresu pomocy publicznej;
• sprawozdawczość z zakresu udzielonych ulg podatkowych oraz pomocy publicznej;
• opiniowanie projektów akt prawa w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz pomocy publicznej;
• przygotowywanie projektów uchwał w sprawach podatków lokalnych;
Referat Opłaty Skarbowej, podinspektor;
• przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu poboru opłaty skarbowej;
• prowadzenie postępowań w sprawie nadpłat, zwrotów i zaległości opłaty skarbowej;
• przeprowadzanie kontroli z zakresu poboru opłaty skarbowej;
• wykonywanie czynności z zakresu dowartościowywania weksli;
Referat Księgowości Podatkowej, księgowa;
• księgowość i rachunkowość podatkowa;
• sprawozdawczość analityczna i syntetyczna;
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Organizacje
• Szkolenie z zakresu aspektów prawnych, rachunkowość i działalności gospodarczej w organizacjach pozarządowych, Lubelska Fundacja Rozwoju około 150 godzin.
• Szkolenie z zakresu księgowości, tematyka: obowiązki spółdzielni socjalnej w zakresie rachunkowości , prowadzenie księgowości, dokumentowanie działalności spółdzielni, tworzenie polityki rachunkowości i zakładowego planu kont, praktyczne wykorzystanie ewidencji księgowej oraz nieprawidłowości w zakresie prowadzenia ewidencji księgowej i dokumentacji działalności spółdzielni – dla Agencji Rozwoju i Promocji Spółdzielczości Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy w Krakowie - w łącznej liczbie 40 godz.
• Szkolenie z tematyki „ Księgowość organizacji pozarządowych” – dla Związku Centralnego Dzieła Kolpinga w Krakowie – w łącznej liczbie 40 godz.
• Szkolenie z zakresu „Księgowość i prawo podatkowe w działalności gospodarczej” oraz „Podatki w firmie” Stowarzyszenie B4 – w łącznej liczbie 48 godz.
• Szkolenie z tematyki „Uwarunkowania prawne prowadzenia działalności gospodarczej w podmiotach trzeciego sektora” - dla Agencji Rozwoju i Promocji Spółdzielczości Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy w Krakowie - w łącznej liczbie 96 godz. (termin: II.2012- nadal)
• Szkolenie z zakresu prawa podatkowego, pomocy publicznej, zasady konkurencyjności i klauzul społecznych - dla Agencji Rozwoju i Promocji Spółdzielczości Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy w Krakowie - w łącznej liczbie 72 godz.
• Szkolenie z tematyki: „Problematyka udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych dotyczących podatków pobieranych przez urzędy skarbowe a stanowiących dochody gmin”; „ Problematyka udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych z uwzględnieniem przepisów o pomocy publicznej”; „Instytucja przedawnienia zobowiązania podatkowego na gruncie ustawy o zobowiązaniach podatkowych i ustawy Ordynacja podatkowa” - dla Zakładu Szkoleniowo-Usługowego „IS” przy Izbie Skarbowej w Poznaniu w likwidacji – w łącznej liczbie ok. 50 godz.
• Szkolenie z tematyki „ Problematyka udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych dotyczących podatków pobieranych przez Urzędy Skarbowe a stanowiący dochody gmin” oraz z zakresu pomocy publicznej i ordynacji podatkowej dla Regionalnego Ośrodka Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej w Katowicach z siedzibą w Będzinie – w łącznej liczbie ok.100 godz.
• Szkolenia z zakresu prawa podatkowego i pomocy publicznej realizowane w Zakładzie Szkoleniowo-Usługowym przy Izbie Skarbowej w Warszawie – w łącznej liczbie ok. 50 godz.
• Szkolenie z tematyki „Pomoc publiczna” – dla pracowników i kadry kierowniczej Urzędu Miasta Mława na zlecenie Grupy Trenerskiej IN VIVO Sp. z o.o. w Poznaniu – w łącznej liczbie 32 godz.
• Szkolenie z tematyki „ Analiza finansowa i strategia podatkowa w przedsiębiorstwie” – dla Parlamentu Studenckiego Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach – w łącznej liczbie 6 godz.
• Szkolenie z tematyki „Zasady księgowania środków UE w samorządzie” dla – ROI Consulting Sp. z o.o. w Warszawie – w łącznej liczbie 24 godz.
• Szkolenie z tematyki „Polityka rachunkowości „ – dla ROI Consulting Sp. z o.o. w Warszawie – w łącznej liczbie 8 godz.
• Szkolenie z tematyki: „Ustawa o przeciwdziałaniu prania brudnych pieniędzy i finansowania terroryzmu” – dla Inkubatora Społecznej Przedsiębiorczości w Dąbrowie Górniczej – w łącznej liczbie 8 godz.
• Szkolenie z zakresu KPA dla pracowników Urzędu Miasta w Siemianowicach Śl. na zlecenie firmy INNOVO Innowacje w biznesie Sp. z o.o.
• Szkolenie z tematyki: „Rozliczenia i sprawozdawczość roczna organizacji pozarządowych – sprawozdanie merytoryczne i finansowe NGO” – dla Centrum Inicjatyw Społecznych i Gospodarczych w Łaziskach Górnych – w łącznej liczbie 8 godz.
• Szkolenie z tematyki: „Rachunkowość podatków i opłat lokalnych w gminach” - dla Wydawnictwa TAXPRESS w Warszawie.
• Szkolenie z tematyki: „Zarządzanie finansami organizacji pozarządowych z uwzględnieniem rachunkowości i prawa podatkowego”- dla Bielskiego Stowarzyszenia Artystycznego „Teatr Grodzki” w Bielsku – Białej – w łącznej liczbie 100 godz.
• Szkolenie z zakresu rachunkowości oraz zarządzania finansami organizacji pozarządowych –dla Ośrodka Wspierania Inicjatyw Społecznych w Jaworznie – w łącznej liczbie 6 godz.
• Szkolenie z zakresu sposoby ewidencji księgowej , prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, opłaty i podatki: ZUS, PIT, VAT, w tym rozliczenia międzynarodowe z tytułu umowy o dzieło – dla Fundacji Rozwoju Kina w Krakowie - w łącznej liczbie 15 godz.
• Szkolenie z zakresu zagadnień finansowych, dotyczących funkcjonowania spółdzielni socjalnych, (rozliczenia z Urzędem skarbowym, prowadzenia ewidencji księgowej, zatrudniania personelu) – dla Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „ATUT” w Ostródzie –w łącznej liczbie 48 godz.(termin: 1.III.2012-
• Szkolenie z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej przez organizacje pozarządowe- dla Lubelskiej Fundacji Rozwoju w Lublinie w łącznej liczbie 144 godzin (termin: X-XI.2012r.)
• Usługi doradcze z zakresu rachunkowości, podatków i możliwości wsparcia finansowego w postaci dotacji udzielanych przez gminy - dla Domu Ludowego Spółdzielnia Kulturalno-Oświatowa im. Fr. Ćwiżewicza - w łącznej liczbie 30 godz.
• Doradztwo w zakresie „Zarządzania finansami organizacji pozarządowych z uwzględnieniem rachunkowości i prawa podatkowego” – dla Bielskiego Stowarzyszenia Artystycznego „Teatr Grodzki” – w łącznej liczbie 32 godz.
• Usługi doradcze z zakresu rachunkowości, podatków i możliwości wsparcia finansowego w postaci dotacji udzielanych przez gminy - dla Fundacji Biuro Inicjatyw Społecznych - w łącznej liczbie 15 godz.
• Usługi doradcze z zakresu finansów, rachunkowości oraz prawa podatkowego, dla Bielskiego Stowarzyszenia Artystycznego Teatr Grodzki - w łącznej liczbie 70 godz.
• Usługi doradcze z zakresu rachunkowości organizacji pozarządowych dla - dla Regionalnego Centrum NGO Kolping w Krakowie – w łącznej liczbie 30 godzin
• Usługi doradcze z tematyki : „Uwarunkowania prawne prowadzenia działalności gospodarczej w podmiotach trzeciego sektora” w tym podatki i rachunkowość w podmiotach ekonomii społecznej - dla Agencji Rozwoju i Promocji Spółdzielczości Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy w Krakowie - w łącznej liczbie około 400 godz.
• Usługi doradcze z zakresu polityki rachunkowości - dla Agencji Rozwoju i Promocji Spółdzielczości Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy w Krakowie - w łącznej liczbie 40 godz.
• Usługi doradztwa prawnego na rzecz podmiotów sektora ekonomii społecznej - dla Agencji Rozwoju i Promocji Spółdzielczości Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy w Krakowie - w łącznej liczbie 125 godz.
• Usługa doradcza z zakresu rachunkowości – dla fundacji Czarna Owca Pana Kota w Krakowie – w łącznej liczbie 22,5 godz.
• Usługa doradcza z tematyki: „Zarządzanie finansami organizacji pozarządowych z uwzględnieniem rachunkowości i prawa podatkowego”- dla Bielskiego Stowarzyszenia Artystycznego „Teatr Grodzki” w Bielsku – Białej – w łącznej liczbie 32 godz.
• Usługa doradcza z zakresu sposobów finansowania i dysponowania finansami organizacji pozarządowych – dla Ośrodka Wspierania Inicjatyw Społecznych w Jaworznie – w łącznej liczbie 4 godz.
• „Pomoc publiczna a organizacje pozarządowe” – publikacja przygotowana dla www.ngo.pl
• „Dobre praktyki prowadzenia działalności gospodarczej przez organizacje pozarządowe.” – publikacja przygotowana dla Organizacji Pożytku Publicznego „CRIS”
• „Problematyka udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych dotyczących podatków pobieranych przez urzędy skarbowe a stanowiących dochody gmin”, [w:] „Sądowa Kontrola Administracji w sprawach podatkowych”, pod. red. B. Brzeziński, J.P. Tarno, Wolters Kluwer, Warszawa 2011
• „Ulgi w spłacie zobowiązań podatkowy” - kwartalnik naukowy Casus
• „Pomoc publiczna w POKL – kwartalnik „Pomoc publiczna”
• „Spółdzielnie socjalne jako beneficjenci pomocy publicznej” – dwumiesięcznik „Prawo pomocy publicznej”, nr 6 (29)/2011
• „Organizacja pozarządowa jako beneficjent pomocy publicznej” – dwumiesięcznik „Prawo pomocy publicznej”, nr 5 (28)/2011
• „Instrumenty rynku pracy a pomoc publiczna” – Prawo pomocy publicznej, nr 1 (30)/2012
• „Pomoc publiczna a podatki – orzeczenie WSA z dn. 27.04.2010r., I SA/GI 121/09” – Prawo pomocy publicznej, nr 2 (31)/2012
• „Pomoc publiczna jako brak formalny wniosku w sprawach ulg w spłacie zobowiązań podatkowych” - Prawo pomocy publicznej, nr 3 (32)/2012
• Szkolenie z zakresu księgowości, tematyka: obowiązki spółdzielni socjalnej w zakresie rachunkowości , prowadzenie księgowości, dokumentowanie działalności spółdzielni, tworzenie polityki rachunkowości i zakładowego planu kont, praktyczne wykorzystanie ewidencji księgowej oraz nieprawidłowości w zakresie prowadzenia ewidencji księgowej i dokumentacji działalności spółdzielni – dla Agencji Rozwoju i Promocji Spółdzielczości Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy w Krakowie - w łącznej liczbie 40 godz.
• Szkolenie z tematyki „ Księgowość organizacji pozarządowych” – dla Związku Centralnego Dzieła Kolpinga w Krakowie – w łącznej liczbie 40 godz.
• Szkolenie z zakresu „Księgowość i prawo podatkowe w działalności gospodarczej” oraz „Podatki w firmie” Stowarzyszenie B4 – w łącznej liczbie 48 godz.
• Szkolenie z tematyki „Uwarunkowania prawne prowadzenia działalności gospodarczej w podmiotach trzeciego sektora” - dla Agencji Rozwoju i Promocji Spółdzielczości Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy w Krakowie - w łącznej liczbie 96 godz. (termin: II.2012- nadal)
• Szkolenie z zakresu prawa podatkowego, pomocy publicznej, zasady konkurencyjności i klauzul społecznych - dla Agencji Rozwoju i Promocji Spółdzielczości Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy w Krakowie - w łącznej liczbie 72 godz.
• Szkolenie z tematyki: „Problematyka udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych dotyczących podatków pobieranych przez urzędy skarbowe a stanowiących dochody gmin”; „ Problematyka udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych z uwzględnieniem przepisów o pomocy publicznej”; „Instytucja przedawnienia zobowiązania podatkowego na gruncie ustawy o zobowiązaniach podatkowych i ustawy Ordynacja podatkowa” - dla Zakładu Szkoleniowo-Usługowego „IS” przy Izbie Skarbowej w Poznaniu w likwidacji – w łącznej liczbie ok. 50 godz.
• Szkolenie z tematyki „ Problematyka udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych dotyczących podatków pobieranych przez Urzędy Skarbowe a stanowiący dochody gmin” oraz z zakresu pomocy publicznej i ordynacji podatkowej dla Regionalnego Ośrodka Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej w Katowicach z siedzibą w Będzinie – w łącznej liczbie ok.100 godz.
• Szkolenia z zakresu prawa podatkowego i pomocy publicznej realizowane w Zakładzie Szkoleniowo-Usługowym przy Izbie Skarbowej w Warszawie – w łącznej liczbie ok. 50 godz.
• Szkolenie z tematyki „Pomoc publiczna” – dla pracowników i kadry kierowniczej Urzędu Miasta Mława na zlecenie Grupy Trenerskiej IN VIVO Sp. z o.o. w Poznaniu – w łącznej liczbie 32 godz.
• Szkolenie z tematyki „ Analiza finansowa i strategia podatkowa w przedsiębiorstwie” – dla Parlamentu Studenckiego Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach – w łącznej liczbie 6 godz.
• Szkolenie z tematyki „Zasady księgowania środków UE w samorządzie” dla – ROI Consulting Sp. z o.o. w Warszawie – w łącznej liczbie 24 godz.
• Szkolenie z tematyki „Polityka rachunkowości „ – dla ROI Consulting Sp. z o.o. w Warszawie – w łącznej liczbie 8 godz.
• Szkolenie z tematyki: „Ustawa o przeciwdziałaniu prania brudnych pieniędzy i finansowania terroryzmu” – dla Inkubatora Społecznej Przedsiębiorczości w Dąbrowie Górniczej – w łącznej liczbie 8 godz.
• Szkolenie z zakresu KPA dla pracowników Urzędu Miasta w Siemianowicach Śl. na zlecenie firmy INNOVO Innowacje w biznesie Sp. z o.o.
• Szkolenie z tematyki: „Rozliczenia i sprawozdawczość roczna organizacji pozarządowych – sprawozdanie merytoryczne i finansowe NGO” – dla Centrum Inicjatyw Społecznych i Gospodarczych w Łaziskach Górnych – w łącznej liczbie 8 godz.
• Szkolenie z tematyki: „Rachunkowość podatków i opłat lokalnych w gminach” - dla Wydawnictwa TAXPRESS w Warszawie.
• Szkolenie z tematyki: „Zarządzanie finansami organizacji pozarządowych z uwzględnieniem rachunkowości i prawa podatkowego”- dla Bielskiego Stowarzyszenia Artystycznego „Teatr Grodzki” w Bielsku – Białej – w łącznej liczbie 100 godz.
• Szkolenie z zakresu rachunkowości oraz zarządzania finansami organizacji pozarządowych –dla Ośrodka Wspierania Inicjatyw Społecznych w Jaworznie – w łącznej liczbie 6 godz.
• Szkolenie z zakresu sposoby ewidencji księgowej , prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, opłaty i podatki: ZUS, PIT, VAT, w tym rozliczenia międzynarodowe z tytułu umowy o dzieło – dla Fundacji Rozwoju Kina w Krakowie - w łącznej liczbie 15 godz.
• Szkolenie z zakresu zagadnień finansowych, dotyczących funkcjonowania spółdzielni socjalnych, (rozliczenia z Urzędem skarbowym, prowadzenia ewidencji księgowej, zatrudniania personelu) – dla Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „ATUT” w Ostródzie –w łącznej liczbie 48 godz.(termin: 1.III.2012-
• Szkolenie z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej przez organizacje pozarządowe- dla Lubelskiej Fundacji Rozwoju w Lublinie w łącznej liczbie 144 godzin (termin: X-XI.2012r.)
• Usługi doradcze z zakresu rachunkowości, podatków i możliwości wsparcia finansowego w postaci dotacji udzielanych przez gminy - dla Domu Ludowego Spółdzielnia Kulturalno-Oświatowa im. Fr. Ćwiżewicza - w łącznej liczbie 30 godz.
• Doradztwo w zakresie „Zarządzania finansami organizacji pozarządowych z uwzględnieniem rachunkowości i prawa podatkowego” – dla Bielskiego Stowarzyszenia Artystycznego „Teatr Grodzki” – w łącznej liczbie 32 godz.
• Usługi doradcze z zakresu rachunkowości, podatków i możliwości wsparcia finansowego w postaci dotacji udzielanych przez gminy - dla Fundacji Biuro Inicjatyw Społecznych - w łącznej liczbie 15 godz.
• Usługi doradcze z zakresu finansów, rachunkowości oraz prawa podatkowego, dla Bielskiego Stowarzyszenia Artystycznego Teatr Grodzki - w łącznej liczbie 70 godz.
• Usługi doradcze z zakresu rachunkowości organizacji pozarządowych dla - dla Regionalnego Centrum NGO Kolping w Krakowie – w łącznej liczbie 30 godzin
• Usługi doradcze z tematyki : „Uwarunkowania prawne prowadzenia działalności gospodarczej w podmiotach trzeciego sektora” w tym podatki i rachunkowość w podmiotach ekonomii społecznej - dla Agencji Rozwoju i Promocji Spółdzielczości Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy w Krakowie - w łącznej liczbie około 400 godz.
• Usługi doradcze z zakresu polityki rachunkowości - dla Agencji Rozwoju i Promocji Spółdzielczości Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy w Krakowie - w łącznej liczbie 40 godz.
• Usługi doradztwa prawnego na rzecz podmiotów sektora ekonomii społecznej - dla Agencji Rozwoju i Promocji Spółdzielczości Związku Lustracyjnego Spółdzielni Pracy w Krakowie - w łącznej liczbie 125 godz.
• Usługa doradcza z zakresu rachunkowości – dla fundacji Czarna Owca Pana Kota w Krakowie – w łącznej liczbie 22,5 godz.
• Usługa doradcza z tematyki: „Zarządzanie finansami organizacji pozarządowych z uwzględnieniem rachunkowości i prawa podatkowego”- dla Bielskiego Stowarzyszenia Artystycznego „Teatr Grodzki” w Bielsku – Białej – w łącznej liczbie 32 godz.
• Usługa doradcza z zakresu sposobów finansowania i dysponowania finansami organizacji pozarządowych – dla Ośrodka Wspierania Inicjatyw Społecznych w Jaworznie – w łącznej liczbie 4 godz.
• „Pomoc publiczna a organizacje pozarządowe” – publikacja przygotowana dla www.ngo.pl
• „Dobre praktyki prowadzenia działalności gospodarczej przez organizacje pozarządowe.” – publikacja przygotowana dla Organizacji Pożytku Publicznego „CRIS”
• „Problematyka udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych dotyczących podatków pobieranych przez urzędy skarbowe a stanowiących dochody gmin”, [w:] „Sądowa Kontrola Administracji w sprawach podatkowych”, pod. red. B. Brzeziński, J.P. Tarno, Wolters Kluwer, Warszawa 2011
• „Ulgi w spłacie zobowiązań podatkowy” - kwartalnik naukowy Casus
• „Pomoc publiczna w POKL – kwartalnik „Pomoc publiczna”
• „Spółdzielnie socjalne jako beneficjenci pomocy publicznej” – dwumiesięcznik „Prawo pomocy publicznej”, nr 6 (29)/2011
• „Organizacja pozarządowa jako beneficjent pomocy publicznej” – dwumiesięcznik „Prawo pomocy publicznej”, nr 5 (28)/2011
• „Instrumenty rynku pracy a pomoc publiczna” – Prawo pomocy publicznej, nr 1 (30)/2012
• „Pomoc publiczna a podatki – orzeczenie WSA z dn. 27.04.2010r., I SA/GI 121/09” – Prawo pomocy publicznej, nr 2 (31)/2012
• „Pomoc publiczna jako brak formalny wniosku w sprawach ulg w spłacie zobowiązań podatkowych” - Prawo pomocy publicznej, nr 3 (32)/2012
Inne
certyfikat MF na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych;
Grupy
chwalMY regiony
Miejsce dla ludzi, dla których „pochodzenie ma znaczenie”. Do grupy zaproszone są osoby, które chwalą swe regiony, nie dlatego że to ich obowiązek, lecz dlatego że czują się ich lokatorem, dziedzicem
Ekonomia Społeczna
Wymiana pomysłów oraz doświadczeń w dziedzinie przedsięwzięć ekonomii społecznej, czyli tych, które realizację celów społecznych starają się połączyć ze skutecznym działaniem na rynku.
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Prawo
GoldenLine.pl PRAWO
PRAWO BIZNES GOSPODARKA
ZARZĄDZANIE ORGANIZACJA INWESTYCJE
OSOBOWOŚCI DOŚWIADCZENIE PROFESJONALIZM
ponad 7 tyś członków, ponad 11 tyś wypowiedzi