Umiejętności
CMS
Fotografia eventów
Microsoft Office
Zarządzanie czasem
negocjacje handlowe
Obsługa klienta
Photoshop (6, CS3)
Wizerunek & PR
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing i reklama
CZAS WINA
- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi reklamodawcami,
- pozyskiwanie Partnerów Strategicznych i Sponsorów,
- wsparcie promocji: obsługa eventów, targów,
- tworzenie plików graficznych: newslettery, bannery na www, ulotki,
- obsługa konkursów i promocji dla czytelników i klientów,
- prowadzenie e-sklepu Czasu Wina (www.sklep-szybko.pl/czas-wina),
- prowadzenie prenumeraty magazynu oraz subskrypcji Vademecum Czasu Wina ,
- tworzenie baz danych,
- wysyłka korespondencji pocztowej, nadzór nad umowami dla autorów,
- prace biurowe.
- pozyskiwanie Partnerów Strategicznych i Sponsorów,
- wsparcie promocji: obsługa eventów, targów,
- tworzenie plików graficznych: newslettery, bannery na www, ulotki,
- obsługa konkursów i promocji dla czytelników i klientów,
- prowadzenie e-sklepu Czasu Wina (www.sklep-szybko.pl/czas-wina),
- prowadzenie prenumeraty magazynu oraz subskrypcji Vademecum Czasu Wina ,
- tworzenie baz danych,
- wysyłka korespondencji pocztowej, nadzór nad umowami dla autorów,
- prace biurowe.
Menager projektantki Joanny Kruczek
Joanna Kruczek Fabryka Stylu
- Realizacja spotkań handlowo – biznesowych z firmami/sklepami/osobami;
- Aktywne działania PR-owe i marketingowe na rzecz projektantki i strony www.joannakruczek.com,
- Zapewnienie rzetelnego i efektywnego systemu planowania;
- Stały kontakt mailowy i telefoniczny z klientami i potencjalnymi klientami;
- Kształtowanie poprawnych relacji z otoczeniem projektantki i jej klientami strategicznymi.
- Aktywne działania PR-owe i marketingowe na rzecz projektantki i strony www.joannakruczek.com,
- Zapewnienie rzetelnego i efektywnego systemu planowania;
- Stały kontakt mailowy i telefoniczny z klientami i potencjalnymi klientami;
- Kształtowanie poprawnych relacji z otoczeniem projektantki i jej klientami strategicznymi.
Redaktor
- aktualizacja zawartości strony internetowej www.wydawnictwoznak.pl poprzez system CMS,
- zbieranie informacji i redagowanie tekstów z zakresu: spotkań autorskich, wydarzeń, promocji, recenzji, nagród, biogramów autorów,
- pozyskiwanie zdjęć do zilustrowania informacji,
- tworzenie grafik/kolaży w oparciu o programy do obróbki zdjęć (Photoshop, PhotoScape, Gimp),
- promocja strony na portalach społecznościowych (Twitter, Facebook, YouTube),
- działania z zakresu public relations,
- kontakt z grafikami i korektą.
- zbieranie informacji i redagowanie tekstów z zakresu: spotkań autorskich, wydarzeń, promocji, recenzji, nagród, biogramów autorów,
- pozyskiwanie zdjęć do zilustrowania informacji,
- tworzenie grafik/kolaży w oparciu o programy do obróbki zdjęć (Photoshop, PhotoScape, Gimp),
- promocja strony na portalach społecznościowych (Twitter, Facebook, YouTube),
- działania z zakresu public relations,
- kontakt z grafikami i korektą.
Sekretarz Redakcji
Magazyn WESELE / Wydawnictwo AIDCAS Sp. z o.o.
- pisanie tekstów autorskich
- pozyskiwanie i obsługa klientów reklamowych
- tworzenie makiety magazynu
- organizacja sesji zdjęciowych produkowanych przez Magazyn (m.in. wybór miejsca, kontakt z fotografem, stylistka, fryzjerem, modelką oraz z firmami wypożyczającymi ubrania i przedmioty)
- czynny udział przy składzie Magazynu - kontakt z grafikiem, korektą, drukarnią
- opracowywanie materiałow prasowych
- pozyskiwanie fundatorów do konkursów
- prowadzenie kolegiów redakcyjnych oraz koordynacja prac dziennikarzy i praktykantów
- współpraca z portalami internetowymi (patronaty)
- dbanie o wizerunek i reprezentacja Magazynu w wydarzeniach medialnych
- przeprowadzanie rekrutacji
- pozyskiwanie i obsługa klientów reklamowych
- tworzenie makiety magazynu
- organizacja sesji zdjęciowych produkowanych przez Magazyn (m.in. wybór miejsca, kontakt z fotografem, stylistka, fryzjerem, modelką oraz z firmami wypożyczającymi ubrania i przedmioty)
- czynny udział przy składzie Magazynu - kontakt z grafikiem, korektą, drukarnią
- opracowywanie materiałow prasowych
- pozyskiwanie fundatorów do konkursów
- prowadzenie kolegiów redakcyjnych oraz koordynacja prac dziennikarzy i praktykantów
- współpraca z portalami internetowymi (patronaty)
- dbanie o wizerunek i reprezentacja Magazynu w wydarzeniach medialnych
- przeprowadzanie rekrutacji
PR & Marketing Manager
AIDCAS Agencja Reklamowo - Wydawnicza
- działania zakresu public relatins
- nawiązywanie kontaktów z reklamodawcami i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji
- działania marketingowe w dziale wydawniczym:
* pozyskiwanie nowych klientów
* tworzenie indywidualnych ofert
* tworzenie kalkulacji
* kontakt między klientem a podwykonawcami
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- nawiązywanie kontaktów z reklamodawcami i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji
- działania marketingowe w dziale wydawniczym:
* pozyskiwanie nowych klientów
* tworzenie indywidualnych ofert
* tworzenie kalkulacji
* kontakt między klientem a podwykonawcami
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
redaktor wydawniczy
Magazyn WESELE
- pisanie artykułów i leadów
- opracowywanie materiałów prasowych firm (dossier)
- wyszukiwanie i kontakt z fundatorami nagród do konkursów
- wyszukiwanie zdjęć do artykułów
- pomoc przy sesjach fotograficznych produkowanych przez Magazyn WESELE
- kontakt z grafikami
- tworzenie i uzupełnianie baz danych firm współpracujących z redakcją
- wyszukiwanie informacji branżowych (targi, wystawy, pokazy)
- udział w przedsięwzieciach medialnych organizowanych przez Magazyn WESELE
- opracowywanie materiałów prasowych firm (dossier)
- wyszukiwanie i kontakt z fundatorami nagród do konkursów
- wyszukiwanie zdjęć do artykułów
- pomoc przy sesjach fotograficznych produkowanych przez Magazyn WESELE
- kontakt z grafikami
- tworzenie i uzupełnianie baz danych firm współpracujących z redakcją
- wyszukiwanie informacji branżowych (targi, wystawy, pokazy)
- udział w przedsięwzieciach medialnych organizowanych przez Magazyn WESELE
Asystentka Zarządu Galerii Handlowej Solvay Park
- przygotoywanie dokumentacji, umów i aneksów
- przygotowywanie raportów miesięcznych i kwartalnych (opisowych i finasowych)
- zarządzanie korespondecją, obsługa połączeń telefonicznych
- współpraca z menagerem komercyjnym w zakresie przygotowywania działań marketingowych (kampanie promocyjne, dobór nośników, kontakty z mediami)
- kontakty z najemcami
- przygotowywanie raportów miesięcznych i kwartalnych (opisowych i finasowych)
- zarządzanie korespondecją, obsługa połączeń telefonicznych
- współpraca z menagerem komercyjnym w zakresie przygotowywania działań marketingowych (kampanie promocyjne, dobór nośników, kontakty z mediami)
- kontakty z najemcami
Szkolenia i kursy
Szkolenie „Redagowanie stron internetowych” zorganizowane przez Fundację na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego przy współpracy Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (kwiecień 2015)
Kurs grafiki komputerowej II stopnia w wymiarze 25 godzin prowadzony przez NOVA Placówka Kształcenia Ustawicznego w Krakowie (wrzesień 2014)
Kurs grafiki komputerowej I stopnia w wymiarze 25 godzin prowadzony przez NOVA Placówka Kształcenia Ustawicznego w Krakowie (sierpień 2014)
Komunikacja w pracy managera w ramach projektu „Managerowie Małopolski na trudne czasy” – JOBFITTER (sierpień 2013)
Zarządzanie sprzedażą w ramach projektu „Managerowie Małopolski na trudne czasy” – JOBFITTER (lipiec 2013)
Kompendium wiedzy finansowej w ramach projektu „Managerowie Małopolski na trudne czasy” – JOBFITTER (lipiec 2013)
Zarządzanie zasobami ludzkimi jako czynnik budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa – PROKADRA (maj 2013)
Budżetowanie i zarządzanie kosztami w ramach projektu „Menagerowie Małopolski na trudne czasy” – JOBFITTER (kwiecień 2013)
Organizacja pracy zespołu w ramach projektu „Menagerowie Małopolski na trudne czasy” – JOBFITTER (kwiecień 2013)
Prospecting – skuteczne pozyskiwanie klientów i aktywna sprzedaż – Firma Winners-Szkolenia (listopad 2012)
Szkolenie z zakresu marketingu w sieci na specjalizacji startupy w ramach projektu „MMMP@ - Małoposkie Małe i Mikroprzedsiebiorstwa w Sieci 2” – Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie (wrzesień-październik 2012)
Skuteczny copywriting – jak pisać, żeby przekonać – Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie (maj 2012)
Kurs języka angielskiego na poziomie „intermediete” – Szkoła Języków Obcych AXON POLAND (luty-lipiec 2012)
Kurs języka angielskiego na poziomie „pre-intermediete” – Szkoła Języków Obcych AXON POLAND (wrzesień 2011-luty 2012)
Szkolenie z technik sprzedaży i negocjacji w ramach projektu „Laboratorium Sprzedażowe” – Firma Szkoleniowa „Inspiracje” (sierpień 2011)
Kurs z wiedzy poligraficzno- wydawniczej – Drukarnia Intro-Dajwór Kraków (kwiecień-czerwiec 2010)
Szkolenie e- learningowe poświecone funduszom europejskim oraz przygotowaniu projektów w ramach programu „Nie wyjeżdżaj – skorzystaj z pieniędzy europejskich w Małopolsce” – Federacja Regionalnych Związków Gmin i Powiatów RP, Małopolskie Regionalne Centrum Informacji Europejskiej (kwiecień-czerwiec 2009)
Kurs podstaw inwestowania na giełdzie – Stowarzyszenie Katolickiej Młodzieży Akademickiej (kwiecień 2007)
Szkolenie z zarządzania projektem – Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków (maj 2005)
Szkolenie z Public Relations – Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków (kwiecień 2005)
Szkolenie z pozyskiwania funduszy europejskich – Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków (kwiecień 2005)
Szkolenie z edukacji międzykulturowej – Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków (marzec 2005)
Kurs grafiki komputerowej II stopnia w wymiarze 25 godzin prowadzony przez NOVA Placówka Kształcenia Ustawicznego w Krakowie (wrzesień 2014)
Kurs grafiki komputerowej I stopnia w wymiarze 25 godzin prowadzony przez NOVA Placówka Kształcenia Ustawicznego w Krakowie (sierpień 2014)
Komunikacja w pracy managera w ramach projektu „Managerowie Małopolski na trudne czasy” – JOBFITTER (sierpień 2013)
Zarządzanie sprzedażą w ramach projektu „Managerowie Małopolski na trudne czasy” – JOBFITTER (lipiec 2013)
Kompendium wiedzy finansowej w ramach projektu „Managerowie Małopolski na trudne czasy” – JOBFITTER (lipiec 2013)
Zarządzanie zasobami ludzkimi jako czynnik budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa – PROKADRA (maj 2013)
Budżetowanie i zarządzanie kosztami w ramach projektu „Menagerowie Małopolski na trudne czasy” – JOBFITTER (kwiecień 2013)
Organizacja pracy zespołu w ramach projektu „Menagerowie Małopolski na trudne czasy” – JOBFITTER (kwiecień 2013)
Prospecting – skuteczne pozyskiwanie klientów i aktywna sprzedaż – Firma Winners-Szkolenia (listopad 2012)
Szkolenie z zakresu marketingu w sieci na specjalizacji startupy w ramach projektu „MMMP@ - Małoposkie Małe i Mikroprzedsiebiorstwa w Sieci 2” – Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie (wrzesień-październik 2012)
Skuteczny copywriting – jak pisać, żeby przekonać – Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie (maj 2012)
Kurs języka angielskiego na poziomie „intermediete” – Szkoła Języków Obcych AXON POLAND (luty-lipiec 2012)
Kurs języka angielskiego na poziomie „pre-intermediete” – Szkoła Języków Obcych AXON POLAND (wrzesień 2011-luty 2012)
Szkolenie z technik sprzedaży i negocjacji w ramach projektu „Laboratorium Sprzedażowe” – Firma Szkoleniowa „Inspiracje” (sierpień 2011)
Kurs z wiedzy poligraficzno- wydawniczej – Drukarnia Intro-Dajwór Kraków (kwiecień-czerwiec 2010)
Szkolenie e- learningowe poświecone funduszom europejskim oraz przygotowaniu projektów w ramach programu „Nie wyjeżdżaj – skorzystaj z pieniędzy europejskich w Małopolsce” – Federacja Regionalnych Związków Gmin i Powiatów RP, Małopolskie Regionalne Centrum Informacji Europejskiej (kwiecień-czerwiec 2009)
Kurs podstaw inwestowania na giełdzie – Stowarzyszenie Katolickiej Młodzieży Akademickiej (kwiecień 2007)
Szkolenie z zarządzania projektem – Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków (maj 2005)
Szkolenie z Public Relations – Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków (kwiecień 2005)
Szkolenie z pozyskiwania funduszy europejskich – Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków (kwiecień 2005)
Szkolenie z edukacji międzykulturowej – Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków (marzec 2005)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Zainteresowania
fotografia,
podróże
polityka; marketing polityczny
literatura (beletrystyka, kryminały)
psychologia
promocja Krakowa
podróże
polityka; marketing polityczny
literatura (beletrystyka, kryminały)
psychologia
promocja Krakowa
Organizacje
Stowarzyszenie Dziennikarzy RP (2013 -
Gazeta Instytutu Politologii UP "Beton Akademicki" (2008-2009)
Koło Naukowe Politologów UP (2008-2009)
Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków (2004 - 2009)
Gazeta Instytutu Politologii UP "Beton Akademicki" (2008-2009)
Koło Naukowe Politologów UP (2008-2009)
Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków (2004 - 2009)
Inne
Prawo jazdy kat. B (od 2009 r.), biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra obsługa CMS, Wordpress, obsługa programów graficznych (Photoshop CS3-4; Photoscape, Gimp), obsługa programów do składu ( InDesign, Quark)
Grupy
Akademia Pedagogiczna im. KEN w Krakowie
Grupa dla wszystkich związanych z Akademią Pedagogiczną w Krakowie
Aktywny Kraków
Grupa dla osób z Krakowa i okolic lub związanych z Krakowem, które preferują aktywny tryb życia
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
Marketing w sieci
Promocja firmy, organizacji, idei lub strony internetowej poprzez szeroko pojęte narzędzia internetowe
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.