Jurek Filipowicz

I hope my sell-by date Didn’t expire yesterday ...
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Copywriting Zarządzanie Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Social Media Szkolenie Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Jerzy Filipowicz
- analiza/modelowanie procesów biznesowych
- analiza systemów
- zarządzanie usługami IT (ITIL)
- ocena dojrzałości organizacji (COBiT)
- zarządzanie jakością
- coaching, trener Agile Project Management, ITIL
- inne z szeroko rozumianej działki IT
CTPartners S.A.
Kierownik projektów, Starszy konsultant
- zarządzanie projektami
- doradztwo w obszarze ITSM
- doradztwo w obszarze funkcjonowania organizacji IT
- szkolenia
Polska Agencja Prasowa
Główny Analityk, Lider zespołu analityków
- Zarządzanie zespołem analityków
- Analiza wymagań (definiowanie wymagań biznesowych i systemowych, przypadki użycia, modelowanie danych, projektowanie interfejsów itp.) – system zarządzania treścią multimedialną
- Projektowanie dokumentacji przetargowej
- Projektowanie koncepcji rozwiązania
INFOVIDE MATRIX S.A.
Starszy konsultant, Analityk, ekspert ITSM, Kierownik projektów
- Zarządzanie projektami
- Projektowanie architektury biznesowej i systemowej
- Projektowanie architektury korporacyjnej i organizacyjnej z wykorzystaniem dobrych praktyk TOGAF i ITIL
- Przygotowywanie ekspertyz i opinii w szczególności uzasadnienia inwestycji
- Projektowanie procesów
- Definiowanie strategii, dokumentacji przetargowej, projektowanie umów SLA oraz kontraktów na usługi wsparcia
- Kierowanie zespołem analityków
- Kontrola jakości produktów (projektowanie i wykonywanie testów ręcznych, automatycznych)

Szkolenia i kursy

Zarządzanie Finansami; Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów; Zarządzanie projektami informatycznymi; Planowanie i budżetowanie projektów informatycznych; Konsulting informatyczny poziom 1 i 2; ITIL® Foundation V2; ITIL® Foundation V3 Bridge; ITIL® V3 Intermediate Lifecycle Stream: Service Transition; ITIL® V3 Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation; ITIL® V3 Intermediate Lifecycle Stream: Service Design; ITIL® V3 Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy; ITIL® V3 Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement; Metodyka Prince® 2; ITIL® V3 Advanced Lifecycle Stream: Managing Across the Lifecycle; Metodyka Prince® 2; Szkolenie Trenerów; Agile Project Management; Coaching; Instruktor Krajoznawstwa Regionu, Przodownik Turystyki Rowerowej

Edukacja

Logo
Prawo administracyjne, doktoranckie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Prawo, specjalizacja sądowa, magisterskie
Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Kolarstwo, Speleologia, paleontologia, geologia (czyli wszystko na co można się natknąć będąc grotołazem), architektura drewniana, architektura militarna (fortyfikacje)

Organizacje

Członek oddziału międzyuczelnianego PTTK w Warszawie, członek Sekcji Turystyki Jaskiniowej

Inne

Certyfikat - Prince® 2, ITIL® Foundation V2, ITIL® Foundation V3 Bridge, ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Transition; ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Operation; ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Design; ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Strategy; ITIL® V3 Intermediate Qualification: Continual Service Improvement; ITIL® V3 Qualification: Managing Across the Lifecycle; ITIL® V3 Expert; Współautor publikacji o tematyce informatycznej, Poświadczenie bezpieczeństwa na poziomie T.

Grupy

12 wszystkich wypowiedzi
4 plusy
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
ABI
ABI
Administratorzy Bezpieczeństwa Informacji
Agile
Agile
Agile - project management
ALASKAN MALAMUTE
ALASKAN MALAMUTE
dla tych, co często powtarzają "to nie jest husky" i "ten wilk nie gryzie" ;-)
Best Practice User Group Polska
Best Practice User Group Polska
Best Practice User Group Polska
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Blog o Inspiracjach w IT
Blog o Inspiracjach w IT
Blog "Inspiracje i Innowacje" to poszukiwanie nowych pomysłów i rozwiązań w obrębie szeroko rozumianej informatyki i związanych z nią strategii biznesowych. Wypowiada się na nim całe grono ekspertów,
COBIT
COBIT
COBIT 4.1 & 5.0. Control Objectives for Information and related Technology (COBIT)
Global Project Management
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team? This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
ISO 20000
ISO 20000
ISO/IEC 20000 is the first international standard for IT Service Management. It is based on and is intended to supersede the earlier British Standard, BS 15000
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.