Umiejętności
Reklama
Copywriting
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Social Media
Szkolenie
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Analityk, Lider zespołu analityków
- Zarządzanie zespołem analityków
- Analiza wymagań (definiowanie wymagań biznesowych i systemowych, przypadki użycia, modelowanie danych, projektowanie interfejsów itp.) – system zarządzania treścią multimedialną
- Projektowanie dokumentacji przetargowej
- Projektowanie koncepcji rozwiązania
- Analiza wymagań (definiowanie wymagań biznesowych i systemowych, przypadki użycia, modelowanie danych, projektowanie interfejsów itp.) – system zarządzania treścią multimedialną
- Projektowanie dokumentacji przetargowej
- Projektowanie koncepcji rozwiązania
Starszy konsultant, Analityk, ekspert ITSM, Kierownik projektów
- Zarządzanie projektami
- Projektowanie architektury biznesowej i systemowej
- Projektowanie architektury korporacyjnej i organizacyjnej z wykorzystaniem dobrych praktyk TOGAF i ITIL
- Przygotowywanie ekspertyz i opinii w szczególności uzasadnienia inwestycji
- Projektowanie procesów
- Definiowanie strategii, dokumentacji przetargowej, projektowanie umów SLA oraz kontraktów na usługi wsparcia
- Kierowanie zespołem analityków
- Kontrola jakości produktów (projektowanie i wykonywanie testów ręcznych, automatycznych)
- Projektowanie architektury biznesowej i systemowej
- Projektowanie architektury korporacyjnej i organizacyjnej z wykorzystaniem dobrych praktyk TOGAF i ITIL
- Przygotowywanie ekspertyz i opinii w szczególności uzasadnienia inwestycji
- Projektowanie procesów
- Definiowanie strategii, dokumentacji przetargowej, projektowanie umów SLA oraz kontraktów na usługi wsparcia
- Kierowanie zespołem analityków
- Kontrola jakości produktów (projektowanie i wykonywanie testów ręcznych, automatycznych)
Szkolenia i kursy
Zarządzanie Finansami; Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów; Zarządzanie projektami informatycznymi; Planowanie i budżetowanie projektów informatycznych; Konsulting informatyczny poziom 1 i 2; ITIL® Foundation V2; ITIL® Foundation V3 Bridge; ITIL® V3 Intermediate Lifecycle Stream: Service Transition; ITIL® V3 Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation; ITIL® V3 Intermediate Lifecycle Stream: Service Design; ITIL® V3 Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy; ITIL® V3 Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement; Metodyka Prince® 2; ITIL® V3 Advanced Lifecycle Stream: Managing Across the Lifecycle; Metodyka Prince® 2; Szkolenie Trenerów; Agile Project Management; Coaching; Instruktor Krajoznawstwa Regionu, Przodownik Turystyki Rowerowej
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Kolarstwo, Speleologia, paleontologia, geologia (czyli wszystko na co można się natknąć będąc grotołazem), architektura drewniana, architektura militarna (fortyfikacje)
Organizacje
Członek oddziału międzyuczelnianego PTTK w Warszawie, członek Sekcji Turystyki Jaskiniowej
Inne
Certyfikat - Prince® 2, ITIL® Foundation V2, ITIL® Foundation V3 Bridge, ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Transition; ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Operation; ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Design; ITIL® V3 Intermediate Qualification: Service Strategy; ITIL® V3 Intermediate Qualification: Continual Service Improvement; ITIL® V3 Qualification: Managing Across the Lifecycle; ITIL® V3 Expert; Współautor publikacji o tematyce informatycznej, Poświadczenie bezpieczeństwa na poziomie T.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Blog o Inspiracjach w IT
Blog "Inspiracje i Innowacje" to poszukiwanie nowych pomysłów i rozwiązań w obrębie szeroko rozumianej informatyki i związanych z nią strategii biznesowych. Wypowiada się na nim całe grono ekspertów,
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team?
This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
ISO 20000
ISO/IEC 20000 is the first international standard for IT Service Management. It is based on and is intended to supersede the earlier British Standard, BS 15000
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.