Umiejętności
Microsoft Office
Symfonia Finanse i Księgowość
SIMPLE ERP
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
rozwiązania informatyczne oparte na systemach SIMPLE.ERP oraz systemach SYMFONIA
usługi konsultacyjne i wdrożeniowe dotyczące rozwiązań opartych na systemach informatycznych
szkolenia z obsługi i eksploatacji systemów informatycznych
Program FK ERP Simple
Simple.CRM
MS SQL 2008 R2
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Konsultant
- opieka powdrożeniowa i opieka serwisowa Simple.ERP w zakresie modułów: Finanse Księgowość, Jednolity Plik Kontrolny, Sprawdzenie VAT, Elektroniczna wysyłka sprawozdań, Majątek Trwały, Zarządzanie Operacyjne Majątkiem (FK, JPK, SPRVAT, eSPRAWOZDANIA, MT, ZMF)
- INFO.ERP – narzędzie do tworzenia raportów, zestawień i analiz finansowych będące biblioteką dodatkowych funkcji do arkusza kalkulacyjnego MS Excel
- asysta wdrożeniowa Simple.CRM
- prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla Firm z zakresu obsługi systemu SIMPLE.ERP
- sprzedaż, bieżący kontakt z kontrahentami, helpdesk, realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych
- obsługa bazy danych MSSQL
- INFO.ERP – narzędzie do tworzenia raportów, zestawień i analiz finansowych będące biblioteką dodatkowych funkcji do arkusza kalkulacyjnego MS Excel
- asysta wdrożeniowa Simple.CRM
- prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla Firm z zakresu obsługi systemu SIMPLE.ERP
- sprzedaż, bieżący kontakt z kontrahentami, helpdesk, realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych
- obsługa bazy danych MSSQL
Wolontariuszka
- poszukiwanie możliwości własnego rozwoju poprzez udział w szkoleniu stacjonarnym oraz szkoleniu e-learningowym dla Wolontariuszy Szlachetnej Paczki;
- działanie w zespole - poprzez udział w spotkaniach organizacyjnych prowadzonych przez Lidera, raportowanie realizacji zadań według określonych wytycznych oraz bieżącą pomoc Liderowi;
- komunikacja interpersonalna, obejmująca umiejętności budowania i utrzymywania kontaktów;
- planowanie własnej pracy w krótkiej i długiej perspektywie;
- prowadzenie wywiadów sterowanych z objętymi opieką Rodzinami i osobami potrzebującymi podczas indywidualnych spotkań z nimi;
- sporządzanie opisów Rodzin, osób włączonych do programu, sporządzenie relacji z dostarczenia paczki Rodzinie pozostającej pod opieką Wolontariusza oraz przekazanie Darczyńcy relacji z tego spotkania;
- wprowadzenie do bazy danych ankiet i sporządzonych opisów Rodzin i seniorów włączonych do projektu;
- budowanie marki programu i wolontariatu - udział w happeningach i spotkaniach promujących Szlachetną Paczkę w rejonie, dbanie o dobrą opinię programu;
- archiwizowanie dokumentów zawierających dane osobowe Rodzin potrzebujących zgodnie z wytycznymi;
- praca systemowa z Rodziną/seniorem w projektach realizowanych w ramach Szlachetnej Paczki.
- działanie w zespole - poprzez udział w spotkaniach organizacyjnych prowadzonych przez Lidera, raportowanie realizacji zadań według określonych wytycznych oraz bieżącą pomoc Liderowi;
- komunikacja interpersonalna, obejmująca umiejętności budowania i utrzymywania kontaktów;
- planowanie własnej pracy w krótkiej i długiej perspektywie;
- prowadzenie wywiadów sterowanych z objętymi opieką Rodzinami i osobami potrzebującymi podczas indywidualnych spotkań z nimi;
- sporządzanie opisów Rodzin, osób włączonych do programu, sporządzenie relacji z dostarczenia paczki Rodzinie pozostającej pod opieką Wolontariusza oraz przekazanie Darczyńcy relacji z tego spotkania;
- wprowadzenie do bazy danych ankiet i sporządzonych opisów Rodzin i seniorów włączonych do projektu;
- budowanie marki programu i wolontariatu - udział w happeningach i spotkaniach promujących Szlachetną Paczkę w rejonie, dbanie o dobrą opinię programu;
- archiwizowanie dokumentów zawierających dane osobowe Rodzin potrzebujących zgodnie z wytycznymi;
- praca systemowa z Rodziną/seniorem w projektach realizowanych w ramach Szlachetnej Paczki.
Specjalista do spraw wdrożeń oprogramowania
KABAT Systemy Informatyczne
- wdrożenia Systemu Symfonia®
- prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla użytkowników końcowych w zakresie korzystania z Systemu Symfonia®
- doradztwo w zakresie oprogramowania
- opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej
- wsparcie klientów po rozpoczęciu użytkowania Systemu Symfonia®
- zdalna obsługa powdrożeniowa Firm poprzez: VNC, TeamViewer, NTRsupport
- podstawowa obsługa PetroStation.CL
- prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla użytkowników końcowych w zakresie korzystania z Systemu Symfonia®
- doradztwo w zakresie oprogramowania
- opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej
- wsparcie klientów po rozpoczęciu użytkowania Systemu Symfonia®
- zdalna obsługa powdrożeniowa Firm poprzez: VNC, TeamViewer, NTRsupport
- podstawowa obsługa PetroStation.CL
Konsultant ds. telewizji cyfrowej / Sprzedawca
- obsługa stanowiska Cyfry + przy filii V- 1250 Grudziądz
- profesjonalna, zgodna ze standardami firmy informacja oraz obsługa klienta
- realizacja planów sprzedaży w zakresie umów abonamentowych
- budowanie długofalowych relacji z klientem
- prawidłowa ekspozycja towaru oraz dbałość o estetykę salonu
- profesjonalna, zgodna ze standardami firmy informacja oraz obsługa klienta
- realizacja planów sprzedaży w zakresie umów abonamentowych
- budowanie długofalowych relacji z klientem
- prawidłowa ekspozycja towaru oraz dbałość o estetykę salonu
Trener / Wykładowca - zajęcia w systemie warsztatowym
- Kurs „Obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem, podstawami księgowości, obsługą komputera i minimum sanitarnym” Grudziądz, 24 godzin dydaktycznych dla 15 osób bezrobotnych PUP
- Kurs „Obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem, podstawami księgowości, obsługą komputera i minimum sanitarnym” Grudziądz, 24 godzin dydaktycznych dla 13 osób podopieczni GOPS
- Kurs „Kobieta sukcesu na rynku pracy” (zajęcia – Symfonia Kadry i Płace) Tczew, 40 godzin dydaktycznych dla 10 osób bezrobotnych PUP
- Kurs „Obsługa kasy fiskalnej z minimum sanitarnym” (zajęcia Podstawowa obsługa programów magazynowych z zakresu gospodarki magazynowej – Subiekt GT) Aleksandrów Kujawski, 18 godzin dydaktycznych dla 15 osób bezrobotnych PUP [maj 2009]
- Kurs „Obsługa kasy fiskalnej z minimum sanitarnym” (zajęcia Podstawowa obsługa programów magazynowych z zakresu gospodarki magazynowej – Subiekt GT) Aleksandrów Kujawski, 18 godzin dydaktycznych dla 15 osób bezrobotnych PUP [czerwiec 2009]
- Kurs „Obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem, podstawami księgowości, obsługą komputera i minimum sanitarnym” Grudziądz, 24 godzin dydaktycznych dla 13 osób podopieczni GOPS
- Kurs „Kobieta sukcesu na rynku pracy” (zajęcia – Symfonia Kadry i Płace) Tczew, 40 godzin dydaktycznych dla 10 osób bezrobotnych PUP
- Kurs „Obsługa kasy fiskalnej z minimum sanitarnym” (zajęcia Podstawowa obsługa programów magazynowych z zakresu gospodarki magazynowej – Subiekt GT) Aleksandrów Kujawski, 18 godzin dydaktycznych dla 15 osób bezrobotnych PUP [maj 2009]
- Kurs „Obsługa kasy fiskalnej z minimum sanitarnym” (zajęcia Podstawowa obsługa programów magazynowych z zakresu gospodarki magazynowej – Subiekt GT) Aleksandrów Kujawski, 18 godzin dydaktycznych dla 15 osób bezrobotnych PUP [czerwiec 2009]
Przedstawiciel sprzedaży bezpośredniej [świadczenie usług promocyjno-marketingowych]
- mailing bezadresowy zgodny z obowiązującymi przepisami prawnymi
- czynności marketingowe określone pisemnie przez Koordynatora (akcje promocyjne w centrach handlowych, sklepach itp.)
- pozyskiwanie formularzy z danymi kontaktowymi osób fizycznych zainteresowanych ofertą Zleceniodawcy-Banku, oraz przekazywanie tych formularzy do placówek Zleceniodawcy.
- czynności marketingowe określone pisemnie przez Koordynatora (akcje promocyjne w centrach handlowych, sklepach itp.)
- pozyskiwanie formularzy z danymi kontaktowymi osób fizycznych zainteresowanych ofertą Zleceniodawcy-Banku, oraz przekazywanie tych formularzy do placówek Zleceniodawcy.
Doradca Klienta / Sprzedawca
- profesjonalna, zgodna ze standardami firmy informacja oraz obsługa klienta
- aktywna sprzedaż produktów GSM i realizacja planów sprzedażowych
- pilnowanie stanów magazynowych i raportowanie zamówień
- dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych
- sporządzanie umów kredytowo-ratalnych
- sporządzanie umów komisowych
- aktywna sprzedaż produktów GSM i realizacja planów sprzedażowych
- pilnowanie stanów magazynowych i raportowanie zamówień
- dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych
- sporządzanie umów kredytowo-ratalnych
- sporządzanie umów komisowych
Pracownik biurowy - staż EFS
Urząd Miasta i Gminy Łasin
- Referat Finansów
- Referat Rozwoju Gospodarczego [przydziały mieszkań, remonty dróg, wypisy i wyrysy z planu zagospodarowania przestrzennego, wydawanie 'decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu' oraz 'decyzji o warunkach zabudowy terenu']
- Referat Rozwoju Gospodarczego [przydziały mieszkań, remonty dróg, wypisy i wyrysy z planu zagospodarowania przestrzennego, wydawanie 'decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu' oraz 'decyzji o warunkach zabudowy terenu']
Młodszy bibliotekarz
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
- sprawne pełnienie usług w zakresie informowania i udostępniania zbiorów biblioteki
- organizacja i prowadzenie lekcji bibliotecznych
- udzielanie informacji bibliograficznej i rzeczowej
- upowszechnianie czytelnictwa
- doskonalenie form pracy bibliotecznej
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z instytucjami partnerskimi
- dobór, selekcja i skontrum księgozbioru
- dbałość o stan powierzonego księgozbioru
Pozostałe obowiązki:
- obsługa kserokopiarki w czytelni
- pomoc młodzieży przy obsługiwaniu komputera z dostępem do Internetu w czytelni szkolnej
- samodzielna obsługa komputera i wyszukiwanie informacji w Internecie dla Nauczycieli
- przepisywanie dokumentów
- nadzór nad młodzieżą korzystającą z czytelni
- pomoc przy prenumeracie czasopism
- inne prace zlecone przez Dyrekcję szkoły lub bibliotekarza
- organizacja i prowadzenie lekcji bibliotecznych
- udzielanie informacji bibliograficznej i rzeczowej
- upowszechnianie czytelnictwa
- doskonalenie form pracy bibliotecznej
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z instytucjami partnerskimi
- dobór, selekcja i skontrum księgozbioru
- dbałość o stan powierzonego księgozbioru
Pozostałe obowiązki:
- obsługa kserokopiarki w czytelni
- pomoc młodzieży przy obsługiwaniu komputera z dostępem do Internetu w czytelni szkolnej
- samodzielna obsługa komputera i wyszukiwanie informacji w Internecie dla Nauczycieli
- przepisywanie dokumentów
- nadzór nad młodzieżą korzystającą z czytelni
- pomoc przy prenumeracie czasopism
- inne prace zlecone przez Dyrekcję szkoły lub bibliotekarza
Szkolenia i kursy
- Certyfikat COMARCH „Podstawy programowania w Java”
- Webinarium SIMPLE S.A. „Planowanie pod zamówienie – poznaj funkcjonalność”
- Webinarium SIMPLE S.A. „SIMPLE.APS – dowiedz się więcej o innowacyjnym narzędziu do optymalizacji i planowania produkcji”
- Webinarium SIMPLE S.A. „Aplikacja mobilna mPracownik”
- Webinarium SIMPLE S.A. „Tarcza antykryzysowa”
- Webinarium KREATOR, „Windykacje – jak skutecznie rozmawiać z Klientem”
- Kurs języka angielskiego w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy p.n.: "English for Work and Business" Poziom B1+
• CERTIFICATE OF ACHIEVEMENT: LEVEL A1 EVERYDAY ENGLISH
• CERTIFICATE OF ACHIEVEMENT: LEVEL A1 BUSINESS ENGLISH
- Certyfikat Krajowej Izby Podatkowej: Środki trwałe - wycena i ewidencjonowanie w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości, styczeń 2013 r.
- „ABC Przedsiębiorczości” kurs organizowany przez Grudziądzki Inkubator Przedsiębiorczości, luty 2006 r.
- „Zarządzanie sobą w czasie, czyli jak zwiększyć efektywność?” warsztat prowadzony przez Macieja Michalaka w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy w ramach Forum Praktyki Gospodarczej, maj 2009 r.
- "Szkolenie Symfonia Finanse i Księgowość Bez Tajemnic" HARDTRIK w Bydgoszczy, czerwiec 2009 r.
- "Podstawy Sprzedaży. Wstęp do nowoczesnych metod sprzedaży usług telewizyjnych" Materiały opracowane przez: ASSET Business Development, - szkolenie przygotowane dla Sieci Sprzedaży Tradycyjnej CYFRY+, miejsce szkolenia: Hotel w Gdyni, sierpień 2009 r.
ZAGADNIENIA:
* Wprowadzenie, czyli co to właściwie jest sprzedaż(sprzedawca, sprzedawanie, rola sprzedawców: dostarczanie informacji o nowych produktach i usługach, zwiększanie zatrudnienia, odróżnianie produktów, dostarczanie analizy rynku konsumentów, kreowanie wizerunku firmy).
* Prezentacja produktowa
* Kim jest klient, czyli kto to wszystko kupuje (klient i jego potrzeby: Wartosc użytkowa, Oszczędnosc, Zdrowie/stres/zmartwienia, Radosc i szczęscie, Prestiż, Uznanie, Braterstwo; jak oglądamy telewizję: planujący, impulsywni, zappujący)
* Proces sprzedaży, czyli jak to wszystko zrobic (Przygotowanie: Aparycja/Wygląd, Stanowisko pracy, Sprzedawca; Kontakt/Powitanie; Badanie potrzeb; Prezentacja produktu: Cecha, Zaleta, Korzysc; Metody prezentacji oferty; Obiekcje klientów nastawionych na nadawanie / nastawionych na odbiór; Najważniejsze Obiekcje; Finalizacja rozmowy handlowej; Metody skutecznej finalizacji.
* Dlaczego warto sprzedawac, czyli wymierne korzysci ze sprzedaży.
- Webinarium SIMPLE S.A. „Planowanie pod zamówienie – poznaj funkcjonalność”
- Webinarium SIMPLE S.A. „SIMPLE.APS – dowiedz się więcej o innowacyjnym narzędziu do optymalizacji i planowania produkcji”
- Webinarium SIMPLE S.A. „Aplikacja mobilna mPracownik”
- Webinarium SIMPLE S.A. „Tarcza antykryzysowa”
- Webinarium KREATOR, „Windykacje – jak skutecznie rozmawiać z Klientem”
- Kurs języka angielskiego w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy p.n.: "English for Work and Business" Poziom B1+
• CERTIFICATE OF ACHIEVEMENT: LEVEL A1 EVERYDAY ENGLISH
• CERTIFICATE OF ACHIEVEMENT: LEVEL A1 BUSINESS ENGLISH
- Certyfikat Krajowej Izby Podatkowej: Środki trwałe - wycena i ewidencjonowanie w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości, styczeń 2013 r.
- „ABC Przedsiębiorczości” kurs organizowany przez Grudziądzki Inkubator Przedsiębiorczości, luty 2006 r.
- „Zarządzanie sobą w czasie, czyli jak zwiększyć efektywność?” warsztat prowadzony przez Macieja Michalaka w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy w ramach Forum Praktyki Gospodarczej, maj 2009 r.
- "Szkolenie Symfonia Finanse i Księgowość Bez Tajemnic" HARDTRIK w Bydgoszczy, czerwiec 2009 r.
- "Podstawy Sprzedaży. Wstęp do nowoczesnych metod sprzedaży usług telewizyjnych" Materiały opracowane przez: ASSET Business Development, - szkolenie przygotowane dla Sieci Sprzedaży Tradycyjnej CYFRY+, miejsce szkolenia: Hotel w Gdyni, sierpień 2009 r.
ZAGADNIENIA:
* Wprowadzenie, czyli co to właściwie jest sprzedaż(sprzedawca, sprzedawanie, rola sprzedawców: dostarczanie informacji o nowych produktach i usługach, zwiększanie zatrudnienia, odróżnianie produktów, dostarczanie analizy rynku konsumentów, kreowanie wizerunku firmy).
* Prezentacja produktowa
* Kim jest klient, czyli kto to wszystko kupuje (klient i jego potrzeby: Wartosc użytkowa, Oszczędnosc, Zdrowie/stres/zmartwienia, Radosc i szczęscie, Prestiż, Uznanie, Braterstwo; jak oglądamy telewizję: planujący, impulsywni, zappujący)
* Proces sprzedaży, czyli jak to wszystko zrobic (Przygotowanie: Aparycja/Wygląd, Stanowisko pracy, Sprzedawca; Kontakt/Powitanie; Badanie potrzeb; Prezentacja produktu: Cecha, Zaleta, Korzysc; Metody prezentacji oferty; Obiekcje klientów nastawionych na nadawanie / nastawionych na odbiór; Najważniejsze Obiekcje; Finalizacja rozmowy handlowej; Metody skutecznej finalizacji.
* Dlaczego warto sprzedawac, czyli wymierne korzysci ze sprzedaży.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Technologie IT
Fotografia cyfrowa
Literatura: Biografie, Powieść polska, Literatura Obyczajowa Współczesna, Powieść Obca (m.in. Coelho Paulo) i każda inna pod warunkiem, że dobra
Nordic Walking
Webinaria - udział dla rozwoju zawodowego
Fotografia cyfrowa
Literatura: Biografie, Powieść polska, Literatura Obyczajowa Współczesna, Powieść Obca (m.in. Coelho Paulo) i każda inna pod warunkiem, że dobra
Nordic Walking
Webinaria - udział dla rozwoju zawodowego
Inne
SWPW praca inżynierska na temat:"Zasady zwiększania bezpieczeństwa w oprogramowaniu sieci komórkowych"
I Charakterystyka oprogramowania wybranych urządzeń bezprzewodowych
[OS:Symbian 9.2, Windows Mobile 6.0, Windows Vista, Linux Mobile, Windows Mobile 5.0, MS Windows Mobile 7]
II Wybrane zagrożenia dla telefonów komórkowych
[wybrane wirusy, kody serwisowe, bezpieczeństwo danych, oszustwa telekomunikacyjne]
III Rekomendacje w zakresie zwiększania bezpieczeństwa telefonii komórkowej
[zasady użytkowania, wybór systemu operacyjnego, zabezpieczenia sprzętowe, zabezpieczenia software, środki zapobiegawcze podejmowane przez operatorów systemów komórkowych]
I Charakterystyka oprogramowania wybranych urządzeń bezprzewodowych
[OS:Symbian 9.2, Windows Mobile 6.0, Windows Vista, Linux Mobile, Windows Mobile 5.0, MS Windows Mobile 7]
II Wybrane zagrożenia dla telefonów komórkowych
[wybrane wirusy, kody serwisowe, bezpieczeństwo danych, oszustwa telekomunikacyjne]
III Rekomendacje w zakresie zwiększania bezpieczeństwa telefonii komórkowej
[zasady użytkowania, wybór systemu operacyjnego, zabezpieczenia sprzętowe, zabezpieczenia software, środki zapobiegawcze podejmowane przez operatorów systemów komórkowych]
Grupy
AmBasic
Grupa dla osób zajmujących się programowaniem w AmBasic - wbudowanym języku programów z pakietu "SAGE Symfonia"
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
BPM
Poświęcona problematyce Business Process Management - w tym systemom informatycznym wspierającym tą dziedzinę
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Pomoc dla użytkowników Sage Symfonia
Tu staramy się odpowiedzieć na pytania jakie pojawiają się w codziennej pracy z tym oprogramowaniem. Serdecznie zapraszamy użytkowników Sage Symfonia.
Sage Symfonia
Jeżeli interesuje Cię wiedza lub dzielenie się nią w materii Systemu Zarządzania Firmą "Sage Symfonia", zapreaszam:)
SIMPLE.ERP
Na SIMPLE.ERP pracuje już ponad 23 000 użytkowników! A co Was skłoniło do wyboru systemu?
SIMPLE.ERP SIMPLE.CRM
Grupa skupia wszystkich, którzy są zainteresowni wyborem systemu ERP lub CRM, obecnych, byłych lub przyszłych jego użytkowników.