Doświadczenie zawodowe
Doktor psychologii, adiunkt
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Wydział we Wrocławiu
Praca naukowo-dydaktyczna, m.in.:
Prowadzenie zajęć z przedmiotów:
- Wstęp do psychologii ogólnej
- Psychologia polityczna, marketing polityczny
- Psychologia osobowości i różnic indywidualnych
Badania naukowe z zakresu psychologii politycznej i społecznej
Ilościowa analiza danych: SPSS, Statistica
Badania jakościowe
Prowadzenie zajęć z przedmiotów:
- Wstęp do psychologii ogólnej
- Psychologia polityczna, marketing polityczny
- Psychologia osobowości i różnic indywidualnych
Badania naukowe z zakresu psychologii politycznej i społecznej
Ilościowa analiza danych: SPSS, Statistica
Badania jakościowe
UX i badania użyteczności - praca na zlecenie
- Badania użyteczności (planowanie, przeprowadzanie i analiza testów z udziałem użytkowników)
- Analizy eksperckie i heurystyczne w zakresie użyteczności
- Analizy konkurencji
- Prowadzenie i analiza badań jakościowych (wywiady IDI, zogniskowane wywiady grupowe FGI)
- Badania potrzeb klientów
- Analizy eksperckie i heurystyczne w zakresie użyteczności
- Analizy konkurencji
- Prowadzenie i analiza badań jakościowych (wywiady IDI, zogniskowane wywiady grupowe FGI)
- Badania potrzeb klientów
UX i badania użyteczności - praca na zlecenie
- Badania użyteczności (planowanie, przeprowadzanie i analiza testów z udziałem użytkowników)
- Analizy eksperckie i heurystyczne w zakresie użyteczności
- Analizy konkurencji
- Prowadzenie i analiza badań jakościowych (wywiady IDI, zogniskowane wywiady grupowe FGI)
- Badania potrzeb klientów
- Analizy eksperckie i heurystyczne w zakresie użyteczności
- Analizy konkurencji
- Prowadzenie i analiza badań jakościowych (wywiady IDI, zogniskowane wywiady grupowe FGI)
- Badania potrzeb klientów
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
BarCamp 7.1
Dyskusje o spotkaniach BarCamp 7.1, uwagi do organizacji i sugestie tematów oraz okazja do poznania osób, które też na nich bywają.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Grow Your Wiki
Grupa osób zainteresowanych wykorzystaniem wiki do zarządzania wiedzą, organizacji pracy grupowej, wspomagania kreatywności.
INTERACTION DESIGN
Grupa skupiająca praktyków i teoretyków dziedziny - Projektowania Interakcji wymieńmy się doświadczeniami i wiedzą.