Julita Kubacik

IPF
Głogów, dolnośląskie

Umiejętności

HR Coaching Microsoft Office Microsoft PowerPoint Kadry i płace Szkolenia produktowe Szkolenia sprzedażowe szkolenia z kompetencji miękkich

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PROVIDENT POLSKA S.A.
HR Generalist
Rozszerzenie obowiązków poprzedniego stanowiska pracy o:
- realizowanie szeroko rozumianej polityki zarządzania zasobami ludzkimi w obszarze prawa pracy, między innymi:
- dyscyplinowanie, planowanie oraz wykorzystywanie urlopów,
- udział w procesie wyjaśniania skarg, prowadzenie audytów personalnych;
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych;
- monitorowanie wybranych wskaźników HR np. poziom rotacji;
- udział w procesie zarządzania pracownikami nie osiągającymi
wyników;
PROVIDENT POLSKA S.A.
Trener ds. Szkoleń i Rozwoju
- prowadzenie warsztatów rozwojowych oraz szkoleń
wdrożeniowych dla pracowników firmy;
-ścisła współpraca z Kierownikami operacyjnymi w zakresie diagnozy sytuacji oddziału, określenia przyczyn danej sytuacji, doboru właściwych metod rozwojowych;
- zapewnienie działań wdrożeniowych dla wszystkich pracowników firmy;
- samodzielne tworzenie oraz aktualizacja materiałów szkoleniowych
- stała diagnoza i wsparcie kierowników w terenie;
- samodzielne dostarczanie działań rozwojowych;
- samodzielne tworzenie oraz prowadzenie programów talentowych;
- zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
- przygotowanie i systematyczne komunikowanie raportów na temat bieżącej realizacji zadań w terenie;
- prowadzenie coachingów oraz pracy rozwojowej 1:1 dedykowanej dla kadry menedżerskiej;
- udzielanie informacji zwrotnej po badaniu zaangażowania oraz tworzenie planów budowania zaangażowania;
Krzysztof Starek
Krzysztof Starek · współpracownik
wystawiono
Świetna trenerka, każde szkolenie w sympatycznej atmosferze. Pełen profesjonalizm.
PROVIDENT POLSKA S.A.
Kierownik ds. Administracji - Oddział Głogów
- organizacja biura oraz odpowiedzialność za jego sprawne funkcjonowanie;
- odpowiedzialność za księgowanie wydatków, wpłat, zaliczek;
- bilans dzienny, raport kasowy;
- weryfikacja poprawności faktur;
- obsługa kadrowa doradców;
- przygotowanie zestawień i analiz;
- przeprowadzanie audytów;
- wdrażanie procedur firmy;
- odpowiedzialność za dokumentację i RODO
IPF Sp. z o.o.
Pracownik Administracji - Oddział Leszno
IPF
- bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta;
- prowadzenie kasy Oddziału;
- administrowanie bazy danych klientów;
- rozliczanie doradców i pracowników;
- przygotowanie dokumentów na potrzeby Firmy;
- naliczanie wynagrodzenia

Projekty

Progress Experts
Dzięki współpracy z Mind_Way wspólnie z Julitą Kubacik rozpoczynamy cykl szkoleń dedykowanych dla menedżerów pod tytułem "Jak zarządzać nowocześnie".
W zespole z
Izabella G.
Izabella G.
Trener biznesu, Coach

Szkolenia i kursy

Kurs Specjalista ds. Kadr i Płac

Edukacja

Logo
Coach, studia podyplomowe
Grupa SET
Logo
Akademia Trenera, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu
Logo
Pedagogika w zakresie pracy socjalnej i resocjalizacji, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Pedagogika w zakresie pracy socjalnej i resocjalizacji, licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Akademia Trenera, magisterskie
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu
Logo
, magisterskie
UAM Poznań

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia

Organizacje

Mind_Way

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).