Wypowiedzi
-
Ekspert w dziedzinie POLITYKI JAKOŚCI ŻYWNOŚCI pilnie poszukiwany !
Szanowni Państwo, firma RCS Sp. z o.o. zaprasza do współpracy osoby z doświadczeniem w merytorycznym prowadzeniu co najmniej 3 seminariów / szkoleń / spotkań / wykładów w zakresie polityki jakości żywności w ramach Wspólnej Polityki Rolnej, dla minimum 100 osób (w każdym seminarium / szkoleniu / spotkaniu / wykładzie).
Na zgłoszenia czekam do 18 lipca 2014 do godz. 10.00 pod adresem email dubko-moryl@pfrr.pl- 11.07.2014, 09:47
-
Ekspert w dziedzinie POLITYKI JAKOŚCI ŻYWNOŚCI pilnie poszukiwany !
Szanowni Państwo, firma RCS Sp. z o.o. zaprasza do współpracy osoby z doświadczeniem w merytorycznym prowadzeniu co najmniej 3 seminariów / szkoleń / spotkań / wykładów w zakresie polityki jakości żywności w ramach Wspólnej Polityki Rolnej, dla minimum 100 osób (w każdym seminarium / szkoleniu / spotkaniu / wykładzie).
Na zgłoszenia czekam do 18 lipca 2014 do godz. 10.00 pod adresem email dubko-moryl@pfrr.pl -
Praca poszukuje trenera!
1. Eksperta ds. merytorycznych - osoba spełniająca następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie;
- posiada formalne przygotowanie do pracy trenera tj. kształcenia osób dorosłych (potwierdzone dokumentami: certyfikat/dyplom/zaświadczenie o ukończeniu szkoły/kursu/studiów, z zakresu umiejętności trenerskich) – należy podać nazwę kursu/szkoły/studiów, datę ukończenia kursu, instytucję wystawiającą zaświadczenie/świadectwo/dyplom oraz liczbę godzin (min. 120 godzin dydaktycznych);
- doświadczenie w realizacji minimum 100 udokumentowanych godzin dydaktycznych szkoleń przeprowadzonych dla kadr systemu oświaty z zakresu min. dwóch zagadnień, którym poświęcone są spotkania konsultacyjne opisane poniżej:
a/ Rola i znaczenie ewaluacji i motywacji w pracy
b/ Mechanizmy motywacji
c/ Najważniejsze czynniki motywacji pozafinansowej
d/ Metody ewaluacji przydatne w pracy
e/ Narzędzia ewaluacji wykorzystywane w pracy
należy podać nazwy prowadzonych konferencji/szkoleń/spotkań, liczbę godzin, zakres tematyczny, miejsce i termin realizacji zajęć, instytucję organizującą daną konferencję/szkolenie/spotkanie;
- wypracowane co najmniej 50 udokumentowanych godzin dydaktycznych szkoleń zrealizowanych w zakresie coachingu lub innych form wsparcia indywidualnego (tutoring, mentoring) – należy podać nazwy prowadzonych konferencji/szkoleń/spotkań, liczbę godzin, zakres tematyczny, miejsce i termin realizacji, instytucję organizującą konferencję/szkolenie/spotkanie;
- posiada doświadczenie zawodowe w zakresie opracowania: programów, scenariuszy zajęć i materiałów pomocnicznych dla kadr systemu oświaty, tj. osoba ta przygotowała minimum 5 konferencji /szkoleń/spotkań z zakresu min. dwóch zagadnień, którym poświęcone są spotkania konsultacyjne opisane poniżej:
a/ Rola i znaczenie ewaluacji i motywacji w pracy
b/ Mechanizmy motywacji
c/ Najważniejsze czynniki motywacji pozafinansowej
d/ Metody ewaluacji przydatne w pracy
e/ Narzędzia ewaluacji wykorzystywane w pracy
należy podać nazwy zrealizowanych konferencji/szkoleń/spotkań, miejsce i termin realizacji, zakres tematyczny, instytucję organizująca konferencję/szkolenie/spotkanie.
2. Moderatorów – osób spełniających następujące warunki:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie;
- posiada formalne przygotowanie do pracy trenera tj. kształcenia osób dorosłych (potwierdzone dokumentami: certyfikat/dyplom/zaświadczenie o ukończeniu szkoły/kursu/studiów, z zakresu umiejętności trenerskich) – należy podać nazwę kursu/szkoły/studiów, datę ukończenia kursu, instytucję wystawiającą zaświadczenie/świadectwo/dyplom oraz liczbę godzin (min. 120 godzin dydaktycznych);
- doświadczenie w realizacji minimum 100 udokumentowanych godzin dydaktycznych szkoleń zrealizowanych dla kadr systemu oświaty z zakresu min. dwóch zagadnień, którym poświęcone są spotkania konsultacyjne opisane poniżej:
a/ Rola i znaczenie ewaluacji i motywacji w pracy
b/ Mechanizmy motywacji
c/ Najważniejsze czynniki motywacji pozafinansowej
d/ Metody ewaluacji przydatne w pracy
e/ Narzędzia ewaluacji wykorzystywane w pracy
należy podać nazwy prowadzonych konferencji/szkoleń/spotkań, liczbę godzin, zakres tematyczny, miejsce i termin realizacji zajęć, instytucję organizującą daną konferencję/szkolenie/spotkanie;
- wypracowane co najmniej 50 udokumentowanych godzin dydaktycznych szkoleń zrealizowanych w zakresie coachingu lub innych form wsparcia indywidualnego (tutoring, mentoring) – należy podać nazwy prowadzonych konferencji/szkoleń/spotkań, liczbę godzin, zakres tematyczny, miejsce i termin realizacji, instytucję organizującą konferencję/szkolenie/spotkanie;
Na zgłoszenia czekam do 4 lipca br na adres dubko-moryl@pfrr.pl, w tytule maila - w zależności od stanowiska na które przesyłane będzie zgłoszenie, należy napisać ekspert i/lub moderator.
Z RCS Sp. z o.o. warto współpracować ! :) -
Praca poszukuje trenera!
1. Eksperta ds. merytorycznych - osoba spełniająca następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie;
- posiada formalne przygotowanie do pracy trenera tj. kształcenia osób dorosłych (potwierdzone dokumentami: certyfikat/dyplom/zaświadczenie o ukończeniu szkoły/kursu/studiów, z zakresu umiejętności trenerskich) – należy podać nazwę kursu/szkoły/studiów, datę ukończenia kursu, instytucję wystawiającą zaświadczenie/świadectwo/dyplom oraz liczbę godzin (min. 120 godzin dydaktycznych);
- doświadczenie w realizacji minimum 100 udokumentowanych godzin dydaktycznych szkoleń przeprowadzonych dla kadr systemu oświaty z zakresu min. dwóch zagadnień, którym poświęcone są spotkania konsultacyjne opisane poniżej:
a/ Rola i znaczenie ewaluacji i motywacji w pracy
b/ Mechanizmy motywacji
c/ Najważniejsze czynniki motywacji pozafinansowej
d/ Metody ewaluacji przydatne w pracy
e/ Narzędzia ewaluacji wykorzystywane w pracy
należy podać nazwy prowadzonych konferencji/szkoleń/spotkań, liczbę godzin, zakres tematyczny, miejsce i termin realizacji zajęć, instytucję organizującą daną konferencję/szkolenie/spotkanie;
- wypracowane co najmniej 50 udokumentowanych godzin dydaktycznych szkoleń zrealizowanych w zakresie coachingu lub innych form wsparcia indywidualnego (tutoring, mentoring) – należy podać nazwy prowadzonych konferencji/szkoleń/spotkań, liczbę godzin, zakres tematyczny, miejsce i termin realizacji, instytucję organizującą konferencję/szkolenie/spotkanie;
- posiada doświadczenie zawodowe w zakresie opracowania: programów, scenariuszy zajęć i materiałów pomocnicznych dla kadr systemu oświaty, tj. osoba ta przygotowała minimum 5 konferencji /szkoleń/spotkań z zakresu min. dwóch zagadnień, którym poświęcone są spotkania konsultacyjne opisane poniżej:
a/ Rola i znaczenie ewaluacji i motywacji w pracy
b/ Mechanizmy motywacji
c/ Najważniejsze czynniki motywacji pozafinansowej
d/ Metody ewaluacji przydatne w pracy
e/ Narzędzia ewaluacji wykorzystywane w pracy
należy podać nazwy zrealizowanych konferencji/szkoleń/spotkań, miejsce i termin realizacji, zakres tematyczny, instytucję organizująca konferencję/szkolenie/spotkanie.
2. Moderatorów – osób spełniających następujące warunki:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie;
- posiada formalne przygotowanie do pracy trenera tj. kształcenia osób dorosłych (potwierdzone dokumentami: certyfikat/dyplom/zaświadczenie o ukończeniu szkoły/kursu/studiów, z zakresu umiejętności trenerskich) – należy podać nazwę kursu/szkoły/studiów, datę ukończenia kursu, instytucję wystawiającą zaświadczenie/świadectwo/dyplom oraz liczbę godzin (min. 120 godzin dydaktycznych);
- doświadczenie w realizacji minimum 100 udokumentowanych godzin dydaktycznych szkoleń zrealizowanych dla kadr systemu oświaty z zakresu min. dwóch zagadnień, którym poświęcone są spotkania konsultacyjne opisane poniżej:
a/ Rola i znaczenie ewaluacji i motywacji w pracy
b/ Mechanizmy motywacji
c/ Najważniejsze czynniki motywacji pozafinansowej
d/ Metody ewaluacji przydatne w pracy
e/ Narzędzia ewaluacji wykorzystywane w pracy
należy podać nazwy prowadzonych konferencji/szkoleń/spotkań, liczbę godzin, zakres tematyczny, miejsce i termin realizacji zajęć, instytucję organizującą daną konferencję/szkolenie/spotkanie;
- wypracowane co najmniej 50 udokumentowanych godzin dydaktycznych szkoleń zrealizowanych w zakresie coachingu lub innych form wsparcia indywidualnego (tutoring, mentoring) – należy podać nazwy prowadzonych konferencji/szkoleń/spotkań, liczbę godzin, zakres tematyczny, miejsce i termin realizacji, instytucję organizującą konferencję/szkolenie/spotkanie;
Na zgłoszenia czekam do 4 lipca br na adres dubko-moryl@pfrr.pl, w tytule maila - w zależności od stanowiska na które przesyłane będzie zgłoszenie, należy napisać ekspert i/lub moderator.
Z RCS Sp. z o.o. warto współpracować ! :) -
W związku z przystąpieniem firmy RCS Sp. z o.o. do konkursu ogłoszonego przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, poszukujemy następujących osób do współpracy:
1. Eksperta ds. merytorycznych - osoba spełniająca następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie;
- posiada formalne przygotowanie do pracy trenera tj. kształcenia osób dorosłych (potwierdzone dokumentami: certyfikat/dyplom/zaświadczenie o ukończeniu szkoły/kursu/studiów, z zakresu umiejętności trenerskich) – należy podać nazwę kursu/szkoły/studiów, datę ukończenia kursu, instytucję wystawiającą zaświadczenie/świadectwo/dyplom oraz liczbę godzin (min. 120 godzin dydaktycznych);
- doświadczenie w realizacji minimum 100 udokumentowanych godzin dydaktycznych szkoleń przeprowadzonych dla kadr systemu oświaty z zakresu min. dwóch zagadnień, którym poświęcone są spotkania konsultacyjne opisane poniżej:
a/ Rola i znaczenie ewaluacji i motywacji w pracy
b/ Mechanizmy motywacji
c/ Najważniejsze czynniki motywacji pozafinansowej
d/ Metody ewaluacji przydatne w pracy
e/ Narzędzia ewaluacji wykorzystywane w pracy
należy podać nazwy prowadzonych konferencji/szkoleń/spotkań, liczbę godzin, zakres tematyczny, miejsce i termin realizacji zajęć, instytucję organizującą daną konferencję/szkolenie/spotkanie;
- wypracowane co najmniej 50 udokumentowanych godzin dydaktycznych szkoleń zrealizowanych w zakresie coachingu lub innych form wsparcia indywidualnego (tutoring, mentoring) – należy podać nazwy prowadzonych konferencji/szkoleń/spotkań, liczbę godzin, zakres tematyczny, miejsce i termin realizacji, instytucję organizującą konferencję/szkolenie/spotkanie;
- posiada doświadczenie zawodowe w zakresie opracowania: programów, scenariuszy zajęć i materiałów pomocnicznych dla kadr systemu oświaty, tj. osoba ta przygotowała minimum 5 konferencji /szkoleń/spotkań z zakresu min. dwóch zagadnień, którym poświęcone są spotkania konsultacyjne opisane poniżej:
a/ Rola i znaczenie ewaluacji i motywacji w pracy
b/ Mechanizmy motywacji
c/ Najważniejsze czynniki motywacji pozafinansowej
d/ Metody ewaluacji przydatne w pracy
e/ Narzędzia ewaluacji wykorzystywane w pracy
należy podać nazwy zrealizowanych konferencji/szkoleń/spotkań, miejsce i termin realizacji, zakres tematyczny, instytucję organizująca konferencję/szkolenie/spotkanie.
2. Moderatorów – osób spełniających następujące warunki:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie;
- posiada formalne przygotowanie do pracy trenera tj. kształcenia osób dorosłych (potwierdzone dokumentami: certyfikat/dyplom/zaświadczenie o ukończeniu szkoły/kursu/studiów, z zakresu umiejętności trenerskich) – należy podać nazwę kursu/szkoły/studiów, datę ukończenia kursu, instytucję wystawiającą zaświadczenie/świadectwo/dyplom oraz liczbę godzin (min. 120 godzin dydaktycznych);
- doświadczenie w realizacji minimum 100 udokumentowanych godzin dydaktycznych szkoleń zrealizowanych dla kadr systemu oświaty z zakresu min. dwóch zagadnień, którym poświęcone są spotkania konsultacyjne opisane poniżej:
a/ Rola i znaczenie ewaluacji i motywacji w pracy
b/ Mechanizmy motywacji
c/ Najważniejsze czynniki motywacji pozafinansowej
d/ Metody ewaluacji przydatne w pracy
e/ Narzędzia ewaluacji wykorzystywane w pracy
należy podać nazwy prowadzonych konferencji/szkoleń/spotkań, liczbę godzin, zakres tematyczny, miejsce i termin realizacji zajęć, instytucję organizującą daną konferencję/szkolenie/spotkanie;
- wypracowane co najmniej 50 udokumentowanych godzin dydaktycznych szkoleń zrealizowanych w zakresie coachingu lub innych form wsparcia indywidualnego (tutoring, mentoring) – należy podać nazwy prowadzonych konferencji/szkoleń/spotkań, liczbę godzin, zakres tematyczny, miejsce i termin realizacji, instytucję organizującą konferencję/szkolenie/spotkanie;
Na zgłoszenia czekam do 4 lipca br na adres dubko-moryl@pfrr.pl
Z RCS Sp. z o.o. warto współpracować ! :)- 2.07.2014, 13:42
-
Praca poszukuje trenera – eksperta w resocjalizacji młodocianych.
Poszukujemy następujących osób :
- posiadającą odpowiednie wykształcenie wyższe psychologiczne, pedagogiczne
lub resocjalizacyjne, uzupełnione szkoleniami/kursami w zakresie psychoterapii, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym i pracy z grupą;
- posiadającą odpowiednie wykształcenie wyższe psychologiczne, pedagogiczne
lub resocjalizacyjne, uzupełnione szkoleniami/kursami w zakresie interwencji kryzysowej, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym i pracy z grupą;
- posiadającą odpowiednie wykształcenie wyższe psychologiczne, pedagogiczne
lub resocjalizacyjne, uzupełnione szkoleniami/kursami w zakresie negocjacji, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym i pracy z grupą;
- posiadającą odpowiednie wykształcenie wyższe psychologiczne, pedagogiczne
lub resocjalizacyjne, uzupełnione szkoleniami/kursami w zakresie mediacji, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym i pracy z grupą.
Zapraszam do kontaktu drogą mailową dubko-moryl@pfrr.pl lub telefoniczną 85 740 86 89.
Czas na zgłoszenia do 7.07.2014 r.- 1.07.2014, 12:30
-
Praca poszukuje trenera – eksperta w resocjalizacji młodocianych.
Poszukujemy następujących osób :
- posiadającą odpowiednie wykształcenie wyższe psychologiczne, pedagogiczne
lub resocjalizacyjne, uzupełnione szkoleniami/kursami w zakresie psychoterapii, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym i pracy z grupą;
- posiadającą odpowiednie wykształcenie wyższe psychologiczne, pedagogiczne
lub resocjalizacyjne, uzupełnione szkoleniami/kursami w zakresie interwencji kryzysowej, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym i pracy z grupą;
- posiadającą odpowiednie wykształcenie wyższe psychologiczne, pedagogiczne
lub resocjalizacyjne, uzupełnione szkoleniami/kursami w zakresie negocjacji, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym i pracy z grupą;
- posiadającą odpowiednie wykształcenie wyższe psychologiczne, pedagogiczne
lub resocjalizacyjne, uzupełnione szkoleniami/kursami w zakresie mediacji, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym i pracy z grupą.
Zapraszam do kontaktu drogą mailową dubko-moryl@pfrr.pl lub telefoniczną 85 740 86 89.
Czas na zgłoszenia do 7.07.2014 r. -
Poszukujemy trenerów z kompetencji miękkich również do drugiego zamówienia!
Zapraszam do kontaktu
1) komunikacja - wyznaczanie celów, motywowanie, wyzwalanie inicjatywy, zaangażowania
2) ocena efektywności zespołu
Na zgłoszenia czekam do 2 lipca br do godz. 10.00
dubko-moryl@pfrr.pl lub 85 740 86 89
Zapraszam, z RCS sp. z o.o. warto współpracować :) -
Zapraszam do kontaktu osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w wymienionych obszarach kompetencyjnych:
1) komunikacja interpersonalna vs MBO
2) budowanie zespołu, efektywna współpraca
3) budowanie autorytetu
4) wyznaczanie celów (planowanie, delegowanie, kontrola)
5) motywowanie i wyzwalanie inicjatywy, zaangażowania
6) ocena efektywności zespołu
7) rozwój własny
8) stres a wypalenie zawodowe, jak zadbać o równowagę w życiu
Na zgłoszenia czekam do 2 lipca br do godz. 10.00
dubko-moryl@pfrr.pl lub 85 740 86 89
Zapraszam, z RCS sp. z o.o. warto współpracować :) -
Zapraszam do kontaktu osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w wymienionych obszarach kompetencyjnych:
1) komunikacja interpersonalna vs MBO
2) budowanie zespołu, efektywna współpraca
3) budowanie autorytetu
4) wyznaczanie celów (planowanie, delegowanie, kontrola)
5) motywowanie i wyzwalanie inicjatywy, zaangażowania
6) ocena efktywności zespołu
7) rozwój własny
8) stres a wypalenie zawodowe, jak zadbać o równowagę w życiu
Na zgłoszenia czekam do 2 lipca br do godz. 10.00
dubko-moryl@pfrr.pl lub 85 740 86 89
Zapraszam, z RCS sp. z o.o. warto współpracować :) -
Trener z kompetencji miękkich pilnie poszukiwany ! :)
Zapraszam do kontaktu osoby z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń w wymienionych obszarach kompetencyjnych:
1) komunikacja interpersonalna vs MBO
2) budowanie zespołu, efektywna współpraca
3) budowanie autorytetu
4) wyznaczanie celów (planowanie, delegowanie, kontrola)
5) motywowanie i wyzwalanie inicjatywy, zaangażowania
6) ocena efktywności zespołu
7) rozwój własny
8) stres a wypalenie zawodowe, jak zadbać o równowagę w życiu
Na zgłoszenia czekam do 2 lipca br do godz. 10.00
dubko-moryl@pfrr.pl lub 85 740 86 89
Zapraszam, z RCS sp. z o.o. warto współpracować :)- 27.06.2014, 11:21
-
Pilnie poszukiwany trener lub para trenerska!
Należy wykazać doświadczenie w realizacji szkoleń odpowiadających zagadnieniom danej części zamówienia tj. każdy wskazany trener w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z danego zakresu tematycznego, odpowiadające zagadnieniom tematycznym tej części zamówienia, w tym co najmniej 2 szkolenia dla podmiotów administracji publicznej.
Więcej szczegółów pod numerem telefonu 85 740 86 89 lub mailowo dubko-moryl@pfrr.pl
Osoby zainteresowane proszę o kontakt najpóźniej do 27.06.2014 do godz. 10.00.
Zapraszam do współpracy! -
Firma RCS sp. z o.o. zaprasza do współpracy!
Poszukujemy trenerów, którzy posiadają kwalifikacje zawodowe (wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz legitymują się przygotowaniem merytorycznym w zakresie odpowiadającym tematyce i treściom szkolenia), doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację programu danego szkolenia, w tematyce:
1. Ewaluacja pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela jako element podniesienia efektywności pracy własnej i szkoły.
2. Działania wspierające rozwój dziecka młodszego w związku z obniżeniem wieku realizacji obowiązku szkolnego.
3. Działania szkoły wspierające rozwój dziecka młodszego, rozpoczynającego nowy etap edukacyjny.
4. Realizacja podstawy programowej w szkole podstawowej.
5. Realizacja podstawy programowej w szkole gimnazjalnej.
6. Wykorzystanie wyników Ogólnopolskiego badania Umiejętności Trzecioklasistów w edukacji wczesnoszkolnej.
7. Wzmocnienie efektywności działań dydaktyczno-wychowawczych nauczyciela świetlicy w aspekcie pracy z dzieckiem sześcioletnim.
8. Ewaluacja wewnętrzna szkoły/placówki oświatowej w świetle rozporządzenia w sprawie nadzoru pedagogicznego.
9. Indywidualizacja procesu kształcenia z uczniem zdolnym i uczniem mającym trudności w nauce na pierwszym etapie edukacyjnym.
10. Definiowanie nowatorstwa pedagogicznego – nowatorskie rozwiązania organizacyjne i programowe w szkołach.
11. Ocenianie kształtujące jako rozwiązanie metodyczne sprzyjające uczeniu się.
12. Rozwijanie kompetencji kluczowych dziecka w wieku przedszkolnym.
13. Formy i metody wykorzystania funduszy europejskich w pracy dydaktyczno-wychowawczej szkoły.
14. Wykorzystanie urządzeń mobilnych w edukacji.
15. Edukacyjne aplikacje i serwisy „w chmurze”.
16. Praca wychowawcza w internacie/bursie szkolnej.
17. Wielokulturowość w praktyce szkolnej. Jak uczyć uczniów cudzoziemskich w klasie międzykulturowej.
18. Wykorzystanie wyników sprawdzianów do poprawy efektywności kształcenia.
19. Wykorzystanie wyników egzaminów zewnętrznych do poprawy efektywności kształcenia.
20. Płaszczyzny współpracy z rodzicami – aktywizacja rodziców, aktywizacja szkoły.
21. Jak organizować i prowadzić zajęcia z uczniami w klasach łączonych.
Więcej informacji pod adresem dubko-moryl@pfrr.pl lub tel. 85 740 86 89 -
Firma RCS sp. z o.o. zaprasza do współpracy!
Poszukujemy trenerów, którzy posiadają kwalifikacje zawodowe (wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz legitymują się przygotowaniem merytorycznym w zakresie odpowiadającym tematyce i treściom szkolenia), doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację programu danego szkolenia, w tematyce:
1. Ewaluacja pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela jako element podniesienia efektywności pracy własnej i szkoły.
2. Działania wspierające rozwój dziecka młodszego w związku z obniżeniem wieku realizacji obowiązku szkolnego.
3. Działania szkoły wspierające rozwój dziecka młodszego, rozpoczynającego nowy etap edukacyjny.
4. Realizacja podstawy programowej w szkole podstawowej.
5. Realizacja podstawy programowej w szkole gimnazjalnej.
6. Wykorzystanie wyników Ogólnopolskiego badania Umiejętności Trzecioklasistów w edukacji wczesnoszkolnej.
7. Wzmocnienie efektywności działań dydaktyczno-wychowawczych nauczyciela świetlicy w aspekcie pracy z dzieckiem sześcioletnim.
8. Ewaluacja wewnętrzna szkoły/placówki oświatowej w świetle rozporządzenia w sprawie nadzoru pedagogicznego.
9. Indywidualizacja procesu kształcenia z uczniem zdolnym i uczniem mającym trudności w nauce na pierwszym etapie edukacyjnym.
10. Definiowanie nowatorstwa pedagogicznego – nowatorskie rozwiązania organizacyjne i programowe w szkołach.
11. Ocenianie kształtujące jako rozwiązanie metodyczne sprzyjające uczeniu się.
12. Rozwijanie kompetencji kluczowych dziecka w wieku przedszkolnym.
13. Formy i metody wykorzystania funduszy europejskich w pracy dydaktyczno-wychowawczej szkoły.
14. Wykorzystanie urządzeń mobilnych w edukacji.
15. Edukacyjne aplikacje i serwisy „w chmurze”.
16. Praca wychowawcza w internacie/bursie szkolnej.
17. Wielokulturowość w praktyce szkolnej. Jak uczyć uczniów cudzoziemskich w klasie międzykulturowej.
18. Wykorzystanie wyników sprawdzianów do poprawy efektywności kształcenia.
19. Wykorzystanie wyników egzaminów zewnętrznych do poprawy efektywności kształcenia.
20. Płaszczyzny współpracy z rodzicami – aktywizacja rodziców, aktywizacja szkoły.
21. Jak organizować i prowadzić zajęcia z uczniami w klasach łączonych.
Więcej informacji pod adresem dubko-moryl@pfrr.pl lub tel. 85 740 86 89 -
Firma RCS sp. z o.o. zaprasza do współpracy!
Poszukujemy trenerów, którzy posiadają kwalifikacje zawodowe (wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz legitymują się przygotowaniem merytorycznym w zakresie odpowiadającym tematyce i treściom szkolenia), doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację programu danego szkolenia, w tematyce:
1. Ewaluacja pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela jako element podniesienia efektywności pracy własnej i szkoły.
2. Działania wspierające rozwój dziecka młodszego w związku z obniżeniem wieku realizacji obowiązku szkolnego.
3. Działania szkoły wspierające rozwój dziecka młodszego, rozpoczynającego nowy etap edukacyjny.
4. Realizacja podstawy programowej w szkole podstawowej.
5. Realizacja podstawy programowej w szkole gimnazjalnej.
6. Wykorzystanie wyników Ogólnopolskiego badania Umiejętności Trzecioklasistów w edukacji wczesnoszkolnej.
7. Wzmocnienie efektywności działań dydaktyczno-wychowawczych nauczyciela świetlicy w aspekcie pracy z dzieckiem sześcioletnim.
8. Ewaluacja wewnętrzna szkoły/placówki oświatowej w świetle rozporządzenia w sprawie nadzoru pedagogicznego.
9. Indywidualizacja procesu kształcenia z uczniem zdolnym i uczniem mającym trudności w nauce na pierwszym etapie edukacyjnym.
10. Definiowanie nowatorstwa pedagogicznego – nowatorskie rozwiązania organizacyjne i programowe w szkołach.
11. Ocenianie kształtujące jako rozwiązanie metodyczne sprzyjające uczeniu się.
12. Rozwijanie kompetencji kluczowych dziecka w wieku przedszkolnym.
13. Formy i metody wykorzystania funduszy europejskich w pracy dydaktyczno-wychowawczej szkoły.
14. Wykorzystanie urządzeń mobilnych w edukacji.
15. Edukacyjne aplikacje i serwisy „w chmurze”.
16. Praca wychowawcza w internacie/bursie szkolnej.
17. Wielokulturowość w praktyce szkolnej. Jak uczyć uczniów cudzoziemskich w klasie międzykulturowej.
18. Wykorzystanie wyników sprawdzianów do poprawy efektywności kształcenia.
19. Wykorzystanie wyników egzaminów zewnętrznych do poprawy efektywności kształcenia.
20. Płaszczyzny współpracy z rodzicami – aktywizacja rodziców, aktywizacja szkoły.
21. Jak organizować i prowadzić zajęcia z uczniami w klasach łączonych.
Więcej informacji pod adresem dubko-moryl@pfrr.pl lub tel. 85 740 86 89- 9.05.2014, 08:43
-
RCS poszukuje trenerów, którzy spełniają następujące warunki:
1.Posiadają kwalifikacje w zakresie umiejętności trenerskich lub edukacyjnych.
Na potwierdzenie tego warunku trener zobowiązany jest załączyć dokumenty poświadczające posiadanie w/w kwalifikacji (m.in. dyplomy, certyfikaty i in.).
2. Posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej:
- w przypadku szkoleń dot. aktywnych technik sprzedaży – 5 szkoleń z tego zakresu, każde dla co najmniej 10 osób, w okresie ostatnich 2 lat działalności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
- w przypadku szkoleń dot. negocjacji sprzedażowych – 5 szkoleń z tego zakresu, każde dla co najmniej 10 osób, w okresie ostatnich 2 lat działalności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
- w przypadku szkoleń dot. umiejętności osobistych – 5 szkoleń z tego zakresu w kontekście sprzedaży i negocjacji, każde dla co najmniej 10 osób, w okresie ostatnich 2 lat działalności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt na adres dubko-moryl@pfrr.pl do 24.04.2014 r. do godz. 15.00.
Zapraszam, oferujemy bardzo dobre warunki współpracy :)- 22.04.2014, 12:03
-
Firma RCS Sp. z o.o. zaprasza do współpracy trenerów-ekspertów z dziedziny przedsiębiorczości, którzy posiadają wyższe wykształcenie oraz w okresie ostatnich 3 lat przeprowadzili minimum 4 szkolenia z zakresu:
- zakładania, finansowania i prowadzenia działalności gospodarczej
- przedsiębiorczości w biznesie.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy na adres: dubko-moryl@pfrr.pl do 23.04.2014 r. do godz. 10.00- 22.04.2014, 11:52
-
***TRENERZY PILNIE POSZUKIWANI***TRENERZY PILNIE POSZUKIWANI***
Poszukuję trenerów z następujących tematów:
1. autoprezentacja/autopromocja
2. komercjalizacja wiedzy/badań
3. ochrona własności intelektualnej
4. zakładanie i prowadzenie spółek typu spin-off/spin-out
5. zarządzanie projektami badawczymi
6. pozyskiwanie funduszy na badania naukowe
Osoby zainteresowane proszę o kontakt do 27.02.2014 do godz. 10.00
tel: 85 740 8689
mail: dubko-moryl@pfrr.pl- 26.02.2014, 14:45
-
15 lutego 2014 ruszamy z II Edycją szkoleń Akademii Coacha ACC - zapraszam do zapisów osoby zawodowo zajmujące się sprawami personalnymi, HR, również trenerów, doradców i coachów - pozostały 2 wolne miejsca.
Kolejne edycje przewidują realizację zagadnień dla grup handlowców, managerów, właścicieli firm, life coachów etc.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą
http://www.rcs-hr.pl/index.html?action=sai&ida=4048- 17.01.2014, 11:06
-
15 lutego 2014 ruszamy z II Edycją szkoleń Akademii Coacha ACC - zapraszam do zapisów osoby zawodowo zajmujące się sprawami personalnymi, HR, również trenerów, doradców i coachów - pozostały 2 wolne miejsca.
Kolejne edycje przewidują realizację zagadnień dla grup handlowców, managerów, właścicieli firm, life coachów etc.
Program szkoleń jest zgodny ze światowymi standardami ICF, dzięki czemu uczestnicy mogą przystąpić do certyfikacji zdobytych umiejętności. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą.
http://www.rcs-hr.pl/index.html?action=sai&ida=4048
Wszelkie informacje uzyskasz tutaj:
Tel: 85 653 74 75
e-mail: dubko-moryl@pfrr.pl
www: http://rcs-hr.pl
- 1
- 2