Julien Boiseau

Fund Accounting Assistant Manager
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

konta wyrównawcze Księgowość Accounts Payable zarządzanie należnościami Analiza Bilans bankowość Analiza biznesowa Corporate Finance Sprawozdawczość kosztowa Angielski Enterprise Software Excel Dashboards Excel models Finanse Rachunkowość finansowa Analiza finansowa modelowanie finasowe Sprawozdawczość finansowa Usługi finansowe Prognozowanie French Full P&L Responsibility Fund Accounting księga główna Hedge Accounting Bankowość inwestycyjna InvestOne Kaizen Lean Management Wykłady Management Consulting Analiza rynku Marketing Strategia marketingowa Microsoft Dynamics Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Office 2007 Navision Office 2010 Zarządzanie biurem Otwarty umysł OpenOffice Analiza P & L Polski Project Management Public Lectures Wystąpienia publiczne Raportowanie i analizy SAP SAP R / 3 Six Sigma Budowanie zepołu Przywództwo w zespole Team-oriented Praca w zespole VBA Zarządzanie zespołem Ubezpieczenia Prawo jazdy kat B People Management Francja, francuski Excel, Word, PowerPoint VBA Visual Basic for Applications Ubezpieczenie na Życie

Języki

francuski
ojczysty
angielski
biegły
polski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

The Bank of New York Mellon
Fund Accounting Assistant Manager
Expenses management, Cash Reconciliation, Assets Reconciliation, Futures Reconciliation, SWAPS, Options, Fxs, bonds and shares valuations (among others floating rates and multi-currencies investments),
Fund inception and Fund termination; fund set up; classes set up; dissemination, distribution,
Management of a team of 15 people, cross-teams projects within whole company (including multi-locations),
Risks Reports processes analysis and its optimization, decreasing security gaps and fastening process up to 800%,
Audit queries for external legal entities and regulators; clients and Investment Managers from the whole world,
Optimization within MS Excel using language VBA (LEAN and Six Sigma belts, UDT creation, definition and update),
New processes, procedures and checks creation and measure of their efficiency via monitoring
Participation in Innovation Committee and Improvement Group
Logo
Dyrektor finansowy i administracyjny
STANDIS
Projektowanie automatycznych matryc w EXCEL’u z automatycznym wczytywaniem: wypełnianiem plików danymi z faktur (kupna i sprzedaży) automatyczne obliczenia kosztów, kosztów transportu, sprzedaży, raporty handlowe,
Zarządzanie ekipą finansową (2 osoby) oraz ekipą do spraw kupna (2 osoby),
Analiza profilów dostawców, kontakt i negocjacje w sprawie terminu płatności,
Analiza profilów klientów, kontakt i pozyskiwanie płatności klienta,
Raporty tygodniowe: handlowe, równowaga finansowa, krótkoterminowe bilanse (klienci i dostawcy). Raporty miesięczne: godziny prace maszyn, liczba pracowników, zestawienia i wnioski z powyższych analiz,
Odpowiedzialny za tworzenie prognoz finansowych, i przykazywanie do jednostki macierzystej (STANDIS SAS) oraz do właściciela (ARYS HOLDING) we Francji,
Analizy finansowe (bilanse, rachunki zysków i strat, oficjalne deklaracje),
Odpowiedzialny za kontakt z polskimi instytucjami (ZUS, Urząd Skarbowy…),
Kurs ERP (NAVISION) oraz tłumaczenie na język polski.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
une tres bonne note
Logo
Financial manager
LINIA POLSKA
Decision-making concerning financing, expenses and investments of the whole company,
Reintegrating the outsourced accounting services back into the company,
Usage of an ERP created by the company and its translation into polish,
Managing the financial team and implementing common corporate politics into the other departments (commercial, marketing, logistic, sales),
Responsible for relations with Polish institutions (ZUS, urząd skarbowy…),
Internal Audit for the mother company in France,
Financial analysis (balance and result sheets, official declarations), realization of the company’s overview as well as business-plan,
Research of financing and negotiation with 10 financial institutions resulting into 3 offers of credit lines,
Translations into 3 languages, including technical semantics (Polish, English and French),
In charge of maintaining and reporting financial visibility to the mother-company (HF COMPANY) in France.
Logo
Dyrektor finansowy i administracyjny
LINIA POLSKA
Decydent w sprawie wydatków, inwestycji oraz finansów spółki,
Restytuowanie rachunkowości wewnętrznej tak aby nie być więcej zaleŜnym od biura rachunkowego,
Korzystanie z ERP , stworzonego przez jednostkę macierzystą oraz jego tłumaczenie na język polski,
Kierownictwo zespołem finansowym oraz współpraca z innymi działami (sprzedaŜ, marketing, logistyka, handel),
Odpowiedzialny za relacje z biurem rachunkowym i z urzędami polskimi (ZUS, Urząd Skarbowy, itd…),
Audyt wewnętrzny w imieniu spółki decydującej we Francji,
Analizy finansowe (bilans oraz rachunek zysków i strat, deklaracje oficjalne), realizacja planowanej działalności gospodarczej i biznes planu firmy,
Szukanie finansów i przeprowadzanie negocjacji z instytucjami finansowymi (tj. z około 10 bankami) w tym 3 oferty z pozytywnymi rezultatami,
Wykonywanie tłumaczeń w 3 językach, wliczając semantykę techniczną (jez. polski, jez. angielski, jez. francuski),
Ulepszenie przejrzystości finansowej dla jednostki macierzystej (HF COMPANY) we Francji.
Logo
Szkoleniowiec
SAD MARKETING
Szkolenia dla 16 ekip składających się od 7 do 15 osób (udział w wyborze niektórych pracowników),
Prowadzenie badań rynkowych dla sieci dystrybucji międzynarodowej,
Szukanie dostawców usług i przeprowadzanie późniejszej współpracy z nimi,
Zarządzanie zespołem przez cały okres kontraktu (2 miesiace).
Logo
Trainer
SAD MARKETING
Training of 16 teams composed of 7 to 15 people each,
Realization of a market study for an international supermarket chain,
Research of suppliers,
Team management.
Exco A2A Polska
Analyste-reporter
Misje:
Realizacja prognoz eksploatacyjnych dla sieci hipermarketów o zasięgu międzynarodowym,
Raporty analityczne,
Audyt księgowy, kadrowy i organizacyjny,
Analizy finansowe,
Analizy dokumentów księgowych,
Szukanie sponsorów i kontakt z instytucjami finansowymi,
Tłumaczenia pisemne róŜnych dokumentów w czterech językach.
Rezultaty:
Prawie 30 zrealizowanych prognoz róŜnorakich projektów, sporządzenie procedur,
Przygotowanie zróŜnicowanch projektów dla ośmiu funkcjonujących sklepów,
Stworzenie 15 projektów otwarcia sklepów.
Seppe Quartier
Seppe Quartier · klient
wystawiono
quick and efficient analyst
Logo
Teledoradca
C.I.C w Paryżu, (FRANCJA)
Obsługa poprzez platformę telefoniczną jak i zarządzanie prośbami, skargami i Ŝądaniami klientów (w jęz. francuskim i angielskim).
Logo
Analityk marketingowy
EUROTOURISM w Warszawie i Borås (POLSKA/SZWECJA)
Analiza korelacji sprzedaŜ/ reklama,
Redakcja rozprawy naukowej „Google, a tool, but also a main marketing weapon”.
Logo
Magazynier
C.I.D.F w Etampes (FRANCJA)
Udział w zarządzaniu silosami.
Logo
Kelner
LA CRIEE (Massy Food S.A) w Massy (FRANCJA)
Przyjmowanie i realizacja zamówień, obsługa klientów.
Logo
Doradca handlowy
E.I.S w Rydze, (ŁOTWA)
Telemarketing w jęz, francuskim i angielskim, Business to Business,
Dyrektor techniczny d.s sprzedaŜy,
Zarządzanie ośmioosobowym personelem (w trzech językach).
Logo
Pracownik obsługujący pocztę
LA POSTE w Bondoufle (FRANCJA)
Selekcjonowanie i wysyłanie listów.
Logo
Magazynier
ATOUTS SACS EUROFRANCE w Mesnil Racoin (FRANCJA)
Przygotowywanie palet przeznaczonych dla kilientów oraz załadunek towaru za pomocą wózka widłowego,
Układanie towaru na półkach,
Realizowanie zamówień dostawcy.
Logo
Kelner
BUFFALO GRILL w Viry-Châtillon (FRANCJA)
Przyjmowanie i realizacja zmówień,
Obsługa klienta,
Zarządzanie salą,
Organizowanie i animacja przyjęć urodzinowych.
Logo
Obsługa zamówień dla stowarzyszenia
F.D.L w Egly (FRANCJA)
Obsługa i realizacja zamowień
Załadunek i rozładunek towaru za pomocą wózka.
Logo
Pracownik
MC DONALD'S (Arches Etampes S.A) w Etampes (FRANCJA)
Przyjmowanie i realizacja zamowień,
Obsługa klienta,
Kasjer,
Układanie towaru na półkach,
Zarządzanie produkcją w kuchni,
Animator przyjęć urodzinowych.
Logo
Pomoc magazyniera
ATOUTS SACS EUROFRANCE w Mesnil Racoin (FRANCJA)
Przygotowywanie za pomocą wózka widłowego palet z towarem dla klientów,
Układanie towaru na półkach.

Szkolenia i kursy

Pracownik roku 2001 w firmie MC Donald’s we Francji
Udzielanie korepetycji (w dziedzinie matematyki, jęz. francuskiego,
angielskiego oraz ekonomii) prywatnie jak i równieŜ poprzez organizmy
róŜnych firm (Keljob, Acadomia, Sosprof, Vision@domicile, Anacours,
Complecours, Profadom, 2 S.I.O, Complétude)
DJ/animator w ramach stowarzyszenia Sun Light Animation

Edukacja

Logo
dyplom licencjacki (kierunek: nauki ekonomiczne), licencjackie
Uniwersytet Evry Val d’Essonne we Francji
Logo
Ekonomia, licencjackie
Studia na Uniwersytecie Łotewskim w Rydze w ramach wymiany programu ERASMUS
Logo
Diplôme Etudes Universitaires Générales (DEUG) de Sciences Economiques et de Gestion, licencjackie
Uniwersytet Evry Val d’Essonne we Francji

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość inwestycyjna

Zainteresowania

Sport (narty, siłownia, pływanie, tenis)
Muzyka (wszystkie style, nauka gry na pianinie przez 7 lat)
Podróże (Europa Wschodnia, Środkowa i Północna)
Nowinki techniczne, ekonomiczne i polityczne

Inne

Obsługa komputera:

Pakiet Microsoft Office (wszystkie wersje)
VBA (certyfikat), HTML
KMA border i praca nad Citrix Metaframe
Praca nad CTscript.

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Francja: Kontakty handlowe we Francji, import-export, transport
Francja: Kontakty handlowe we Francji, import-export, transport
Poszukuje nowe kontakty biznesowe w Polsce (usługi, import-export). Osoby zainteresowane biznesem we Francji zapraszam do współpracy (www.polcom.com).
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Pomoc Prawna W 48h
Pomoc Prawna W 48h
Grupa dla użytkowników, którzy zajmują się prawem i nie tylko, udzielamy tu pomocy i odpowiedzi w jak najkrótszym czasie!
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.