Julian Miśkiewicz
Team Leader, Transcom WorldWide
Gdańsk,
pomorskie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Team Leader/Supervisor
Zarządzanie ruchem oraz wszystkimi projektami prowadzonymi w call center.
Administrowanie dużymi zespołami pracowników (ponad 100 osob).
Przygotowanie raportów z działalności call center.
Dbanie o porzadek i dyscyplinę pracy.
Kontakt z klientem, oraz prowadzenie sprawozdawczości z działań call center na potrzeby klienta.
Prowadzenie indywidualnych doszkoleń i coachingów z pracownikami.
Administrowanie dużymi zespołami pracowników (ponad 100 osob).
Przygotowanie raportów z działalności call center.
Dbanie o porzadek i dyscyplinę pracy.
Kontakt z klientem, oraz prowadzenie sprawozdawczości z działań call center na potrzeby klienta.
Prowadzenie indywidualnych doszkoleń i coachingów z pracownikami.
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Trekking, narciarstwo;
Literatura i szeroko pojęta sztuka;
P&P RPG;
Wyzwania testujące moją inteligencję/zdolność logicznego rozumowania
Literatura i szeroko pojęta sztuka;
P&P RPG;
Wyzwania testujące moją inteligencję/zdolność logicznego rozumowania
Organizacje
MENSA Polska
Inne
Doskonała znajomość oprogramowania związanego z zarządzaniem klientem (CMS, CRM) oraz oprogramowania biurowego (MS oraz Open Office) jak również systemów zarządzania czasem pracy firmy Aspect (eWorkforce Management).
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.