Julia Wach

Specjalista ds PR i promocji projektów
Wrocław, Lower Silesian Voivodeship, Poland

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Prezi Public Relations Microsoft PowerPoint Zarządzanie zespołem Prezentacje praca w zespole wystąpienia publiczne Praca pod presją czasu i wyników Organizowanie eventów Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji Wizerunek & PR

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
turecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego,
Dyrektor Wydziału Promocji
-przygotowanie priorytetów i koncepcji promocji Województwa;
-koordynacja i współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Województwa w zakresie promocji Województwa;
-współpraca z Dolnośląską Organizacją Turystyczną w zakresie promocji turystycznej Województwa;
nadzór nad przygotowywaniem i realizacją krajowych i zagranicznych przedsięwzięć promocyjnych;
-reprezentowanie województwa podczas imprez promocyjnych i targowych w kraju i zagranicą;
promowanie i upowszechnianie regionalnych osiągnięć gospodarczych, kulturalnych i turystycznych w kraju i zagranicą;
-współpraca z instytucjami administracji rządowej i innymi krajowymi i zagranicznymi instytucjami realizującymi zadania promocji;
-koordynacja i nadzór nad przygotowaniem i emisją publikacji, wydawnictw i materiałów promocyjnych oraz ogłoszeń i reklam przez komórki i jednostki organizacyjne;
-koordynacja i nadzór nad stosowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej przez komórki i jednostki organizacyjne;
-koordynacja i nadzór nad działalności poligraficzno-wydawniczą prowadzoną przez komórki i jednostki organizacyjne;
-koordynacja i nadzór nad sprawami związanymi z wykorzystywaniem wizerunku Herbu Województwa Dolnośląskiego.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego,
Dyrektor Wydziału Prasowego
zarządzanie Biurem Prasowym Marszałka Województwa Dolnośląskiego,
współpraca z mediami
Urząd Miejski Wrocławia
specjalista ds. PR; rzecznik prasowy Centrum Zarządzania Kryzysowego
współpraca z mediami,
obsługa medialna Departamentu Nieruchomości
rzecznik prasowy Centrum Zarządzania Kryzysowego
obsługa medialna Euro 2012
Zarząd zasobu komunalnego we Wrocławiu
specjalista ds. współpracy z mediami
obsługa medialna jednostki

Projekty

Promocja Województwa Dolnośląskiego podczas Światowej Wystawy EXPO 2017 w Kazachstanie
opracowanie koncepcji, przygotowanie i nadzorowanie prezentacji Województwa Dolnośląskiego oraz organizacja forum gospodarczego podczas Światowej Wystawy EXPO 2015 w Mediolanie,
Zakres obowiązków
opracowanie koncepcji, przygotowanie i nadzorowanie prezentacji Województwa Dolnośląskiego oraz organizacja forum gospodarczego podczas Światowej Wystawy EXPO 2015 w Mediolanie,
Promocja Województwa Dolnośląskiego podczas Światowej Wystawy EXPO 2015 w Mediolanie
opracowanie koncepcji, przygotowanie i nadzorowanie prezentacji Województwa Dolnośląskiego oraz organizacja forum gospodarczego podczas Światowej Wystawy EXPO 2015 w Mediolanie,
Zakres obowiązków
opracowanie koncepcji, przygotowanie i nadzorowanie prezentacji Województwa Dolnośląskiego oraz organizacja forum gospodarczego podczas Światowej Wystawy EXPO 2015 w Mediolanie,
Rzecznik Prasowy Centrum Operacyjnego EURO 2012 we Wrocławiu
obsługa medialna Centrum Operacyjnego EURO 2012

Szkolenia i kursy

* Zostań trenerem -szkolenie kompetencji trenerskich potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez Ministra Edukacji Narodowej
* Kurs rzecznika prasowego organizowany przez Radio Wrocław
* Negocjacje w biznesie

Edukacja

Logo
Wydział Nauk Spolecznych - Reklama i Marketing Medialny, studia podyplomowe
Uniwersytet Gdański
Logo
Wydział Filologiczny - Dziennikarstwo i Zarządzanie Informacją, studia podyplomowe
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Wydział Nauk Społecznych - Miedzynarodowe Stosunki Polityczne, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Wydział Nauk Społecznych - Politologia, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Książki, seriale, podróże, psychologia reklamy i marki, gotowanie

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).