Umiejętności
Reklama
Biotechnologia
E-commerce
Ekonomika
Finanse
Internet
Marketing
Media
Mikrobiologia
Negocjacje
grafika internetowa
ATL
BTL
POSM
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Campaign Planner Central Europe
Planowanie 4-5 (z 17) kampanii rocznie dla 14 rynków Europy Centralnej.
Zakres działań:
- odpowiedzilaność za dostarczenie targetów budżetowych (finansowych oraz marżowych) na podległych rynkach dla prowadzonych kampanii;
- wykreowanie unikalnego tematu katalogu;
- wybór optymalnego układu produktowego kampanii;
- dobór odpowiedniego rodzaju ofertowania oraz cen (odpowiedzialność za ceny na rynek polski- największy rynek Europy Centralnej);
- brief kreatywny oraz nadzór nad kreacjią;
- współudział w tworzeniu strategii 360* wokół danej kampanii;
- współtworzenie planów wprowadzania nowych produktów na rynek oraz tworzenie materiałów oraz programów wspierających;
- wprowadzanie lokalnych akcji do katalogów;
- analiza konkurencji;
- wprowadzanie nowych pracowników;
Zakres działań:
- odpowiedzilaność za dostarczenie targetów budżetowych (finansowych oraz marżowych) na podległych rynkach dla prowadzonych kampanii;
- wykreowanie unikalnego tematu katalogu;
- wybór optymalnego układu produktowego kampanii;
- dobór odpowiedniego rodzaju ofertowania oraz cen (odpowiedzialność za ceny na rynek polski- największy rynek Europy Centralnej);
- brief kreatywny oraz nadzór nad kreacjią;
- współudział w tworzeniu strategii 360* wokół danej kampanii;
- współtworzenie planów wprowadzania nowych produktów na rynek oraz tworzenie materiałów oraz programów wspierających;
- wprowadzanie lokalnych akcji do katalogów;
- analiza konkurencji;
- wprowadzanie nowych pracowników;
Regional Account Executive
Soho Square Europe
Agencyjna obsługa portfolia marek Avon na rynki EMEA.
Obsługa brandów z portfolio marki AVON z kategorii Fragrance, Color Cosmetics, Chanel Sales, Image Campaigns oraz wsparcie z dywizji Skincare i Representatives Recruitment.
Działanie w ramach struktury hubowej na rynki EMEA.
- koordynacja wszystkich etapów działań z zakresu: adaptacji (TV oraz print), oryginacji (TV, print, digital, rozwijanie ofert promocyjnych), działań niestandardowych, badań rynkowych (STBy, rough cuty, mood boardy na rynki oraz udział w badaniach)
- analizy konkurencji na 6 reprezentacyjnych rynkach (Polska, Wielka Brytania, Turcja, Rosja, Włochy, Republika Południowej Afryki) dla kategorii Fragrance (analiza trendów) oraz Color Cosmetics
- kosztorysowania działań OOS oraz analiza SOW
- codzienna współpraca z globalnym klientem (AVON NY), regionalnym klientem (AVON UK), lokalnymi rynkami oraz centralną Soho Square - Soho Square NY
- współdziałanie z Redworks (produkcja, DTP), działem kreacji, strategii oraz domami mediowymi i copywriterami z obsługiwanych rynków
- aktywne uczestnictwo w procesie tworzenia nowych projektów
Obsługa brandów z portfolio marki AVON z kategorii Fragrance, Color Cosmetics, Chanel Sales, Image Campaigns oraz wsparcie z dywizji Skincare i Representatives Recruitment.
Działanie w ramach struktury hubowej na rynki EMEA.
- koordynacja wszystkich etapów działań z zakresu: adaptacji (TV oraz print), oryginacji (TV, print, digital, rozwijanie ofert promocyjnych), działań niestandardowych, badań rynkowych (STBy, rough cuty, mood boardy na rynki oraz udział w badaniach)
- analizy konkurencji na 6 reprezentacyjnych rynkach (Polska, Wielka Brytania, Turcja, Rosja, Włochy, Republika Południowej Afryki) dla kategorii Fragrance (analiza trendów) oraz Color Cosmetics
- kosztorysowania działań OOS oraz analiza SOW
- codzienna współpraca z globalnym klientem (AVON NY), regionalnym klientem (AVON UK), lokalnymi rynkami oraz centralną Soho Square - Soho Square NY
- współdziałanie z Redworks (produkcja, DTP), działem kreacji, strategii oraz domami mediowymi i copywriterami z obsługiwanych rynków
- aktywne uczestnictwo w procesie tworzenia nowych projektów
Junior Account Executive
Euro RSCG Life
Obsługa marek z rynku produktów farmaceutycznych: RX i OTC.
- tworzenie materiałów promocyjnych BTL (ulotki, foldery, gadżety itp.) oraz ATL (reklama telewizyjna Claritine Active; Schering Plough)
- wsparcie kreacji oraz działu DTP
- bezpośredni kontakt z klientem, obsługa projektów od poziomu brainstormingu, poprzez brief, pracę z kreacją, skład DTP oraz druk
- tworzenie kosztorysów, odpowiedzialność za obieg dokumentów
- przygotowywanie materiałów przetargowych oraz raportowanie do sieci Euro RSCG (Paryż, Nowy Jork).
- tworzenie materiałów promocyjnych BTL (ulotki, foldery, gadżety itp.) oraz ATL (reklama telewizyjna Claritine Active; Schering Plough)
- wsparcie kreacji oraz działu DTP
- bezpośredni kontakt z klientem, obsługa projektów od poziomu brainstormingu, poprzez brief, pracę z kreacją, skład DTP oraz druk
- tworzenie kosztorysów, odpowiedzialność za obieg dokumentów
- przygotowywanie materiałów przetargowych oraz raportowanie do sieci Euro RSCG (Paryż, Nowy Jork).
pracownik laboratorium
INSERM/ Paryż/ Francja
-współudział w realizacji projektu „Regulation of transcription of CFTR gene by ESE transcription factors”,
-praca na liniach komórkowych IB3, CaCo2, Calu-3
-midi i maxi lizy mikrobiologiczne
-transfekcja
-pomiary aktywności genu lucyferazy
-zestawianie i analiza wyników
-praca na liniach komórkowych IB3, CaCo2, Calu-3
-midi i maxi lizy mikrobiologiczne
-transfekcja
-pomiary aktywności genu lucyferazy
-zestawianie i analiza wyników
wolontariusz/ zastępca przewodniczącego
Federacja Samorządów Mazowieckich Szkół Średnich
-organizacja imprez masowych dla młodzieży licealnej
(Juwenalia Licealne, Referendum w sprawie wejścia Polski do Unii Europejskiej itp.)
-organizacja spotkań kulturalnych
-propagowanie działalności społecznej oraz charytatywnej na terenie szkół mazowieckich
(Juwenalia Licealne, Referendum w sprawie wejścia Polski do Unii Europejskiej itp.)
-organizacja spotkań kulturalnych
-propagowanie działalności społecznej oraz charytatywnej na terenie szkół mazowieckich
wolontariusz/ organizator przedsięwzięć
Rada Samorządów Bielan
-organizacja kwest, kiermaszy, wernisaży
-organizacja zbiórek rzeczy oraz funduszy na cele charytatywne
-stworzenie bazy WOŚP dla oddziału Bielany(rok 2003),
-otwarcie « Kawiarenki»-miejsca spotkań dla młodzieży bielańskiej
-realizacja innych przedsięwzięć Rady np.darmowego
wyjazdu na wakacje dla dzieci z Domu Dziecka w Kazimierzy Wielkiej
-organizacja zbiórek rzeczy oraz funduszy na cele charytatywne
-stworzenie bazy WOŚP dla oddziału Bielany(rok 2003),
-otwarcie « Kawiarenki»-miejsca spotkań dla młodzieży bielańskiej
-realizacja innych przedsięwzięć Rady np.darmowego
wyjazdu na wakacje dla dzieci z Domu Dziecka w Kazimierzy Wielkiej
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
-brafitting
-reklama
-podróże kulinarne
-nurkowanie
-reklama
-podróże kulinarne
-nurkowanie
Inne
-wysokie zdolności organizacyjne
-szybkość działania i reagowania
-poświęcenie przy realizacji celów
-umiejętność pracy grupie oraz jej przewodzenia
-komunikatywność i otwartość
-prawo jazdy kat.B
-szybkość działania i reagowania
-poświęcenie przy realizacji celów
-umiejętność pracy grupie oraz jej przewodzenia
-komunikatywność i otwartość
-prawo jazdy kat.B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.