Umiejętności
Content Marketing
E-commerce
Google Analytics
Social Media Marketing
Adobe Photoshop
e-marketing
fotografia produktowa
PC Matket
mini market
sms marketing
Magento - zarządzanie projektami
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu i komunikacji
Optyka Oxys
- Tworzenie i realizacja komunikacji marki Oxys oraz Okularium
- Kreacja i nadzór nad wdrożeniem promocji okresowych globalnych marek
- Współpraca z podwykonawcami
- Optymalizacja działań w oparciu o budżet
- Marketing internetowy Okularium i Oxys w pełnym zakresie
- Koordynacja sesji zdjęciowych i produkcji filmowych
- Nadzór merytoryczny nad osobą odpowiedzialną za obsługę obu sklepów
- Rozwój obu sklepów
- Rekomendacja działań poprawiających widoczność marki w internecie
- Kreacja i nadzór nad wdrożeniem promocji okresowych globalnych marek
- Współpraca z podwykonawcami
- Optymalizacja działań w oparciu o budżet
- Marketing internetowy Okularium i Oxys w pełnym zakresie
- Koordynacja sesji zdjęciowych i produkcji filmowych
- Nadzór merytoryczny nad osobą odpowiedzialną za obsługę obu sklepów
- Rozwój obu sklepów
- Rekomendacja działań poprawiających widoczność marki w internecie
wystawiono
Justyna Płaszczymąka jest specjalistą mocno zorientowanym na realizację celów. Oprócz wiedzy i doświadczenia w tworzeniu strategi komunikacji posiada bardzo dobrze orientuje się w e-commerce, co znacząco przyspiesza i optymalizuje rozwój stron internetowych pod kątem sprzedaży i wizerunku marki w sieci. Komunikatywna, elastyczna, zorganizowana, kreatywna.
Zawsze posiada aktualną wiedzę dotyczącą narzędzi marketingowych i trendów.
Zawsze posiada aktualną wiedzę dotyczącą narzędzi marketingowych i trendów.
Specjalista ds. Marketingu i PR
Livia Clue
- Określenie DNA marki. Stworzenie koncepcji zmiany wizerunku i jej wdrożenie.
- Redesign strony www oraz wdrożenie nowego systemu do zamówień on-line,
zarządzanie treściami.
- Stworzenie strategii komunikacji z klientem.
- Organizacja pracy działu obsługi klienta.
- Dobór i współpraca z influencerami.
- Organizacja sesji zdjęciowych (edytoriali).
- Merytoryczne i graficzne opracowywanie materiałów wydawniczych.
- Budowanie rozpoznawalności marki poprzez współpracę z producentami spektakli,
programów telewizyjnych, osobami publicznymi, blogerkami oraz publikacje w prasie branżowej.
- Redesign strony www oraz wdrożenie nowego systemu do zamówień on-line,
zarządzanie treściami.
- Stworzenie strategii komunikacji z klientem.
- Organizacja pracy działu obsługi klienta.
- Dobór i współpraca z influencerami.
- Organizacja sesji zdjęciowych (edytoriali).
- Merytoryczne i graficzne opracowywanie materiałów wydawniczych.
- Budowanie rozpoznawalności marki poprzez współpracę z producentami spektakli,
programów telewizyjnych, osobami publicznymi, blogerkami oraz publikacje w prasie branżowej.
Specjalista ds. e-commerce
- Tworzenie strategii sklepu Internetowego.
- Współpraca z firmami IT celem optymalizacji systemu sprzedaży toru detalicznego i hurtowego oraz integracji platformy sprzedażowej z zewnętrznymi systemami.
- Optymalizacja pracy działu e-commerce.
- Stworzenie i wdrożenie standardów obsługi klienta internetowego.
- Tworzenie i zarządzanie kampaniami w obszarze social media.
- Analiza wyników Google Analytics oraz ruchu na stronie. Podejmowanie działań mających na celu kierowanie przepływem użytkowników.
- Monitorowanie konkurencji.
- Współpraca z działem marketingu: przy tworzeniu i wdrażaniu kampanii sezonowych oraz wizerunkowych; realizacji kampanii sms; programów lojalnościowych; tworzenie grafik na potrzeby strony, social media oraz materiałów drukowanych.
- Współpraca z firmami IT celem optymalizacji systemu sprzedaży toru detalicznego i hurtowego oraz integracji platformy sprzedażowej z zewnętrznymi systemami.
- Optymalizacja pracy działu e-commerce.
- Stworzenie i wdrożenie standardów obsługi klienta internetowego.
- Tworzenie i zarządzanie kampaniami w obszarze social media.
- Analiza wyników Google Analytics oraz ruchu na stronie. Podejmowanie działań mających na celu kierowanie przepływem użytkowników.
- Monitorowanie konkurencji.
- Współpraca z działem marketingu: przy tworzeniu i wdrażaniu kampanii sezonowych oraz wizerunkowych; realizacji kampanii sms; programów lojalnościowych; tworzenie grafik na potrzeby strony, social media oraz materiałów drukowanych.
Manager Sklepu Online
- Administracja strony.
- Tworzenie grafik, banerów, wysyłka newsletterów.
- Współpraca z programistą w celu rozwoju sklepu na platformie Magento.
- Utrzymywanie klientów kluczowych oraz pozyskiwanie nowych.
- Ścisła współpraca z działem marketingu.
- Stały rozwój sklepu pod kątem jakości obsługi przed i posprzedażowej oraz funkcjonalności sklepu.
- Koordynacja działań marketingowych: wdrażanie promocji sezonowych oraz eventowych, uruchomienie programów lojalnościowych.
- Analiza wyników Google Analytics oraz efektywności kampanii AdWords
- Tworzenie grafik, banerów, wysyłka newsletterów.
- Współpraca z programistą w celu rozwoju sklepu na platformie Magento.
- Utrzymywanie klientów kluczowych oraz pozyskiwanie nowych.
- Ścisła współpraca z działem marketingu.
- Stały rozwój sklepu pod kątem jakości obsługi przed i posprzedażowej oraz funkcjonalności sklepu.
- Koordynacja działań marketingowych: wdrażanie promocji sezonowych oraz eventowych, uruchomienie programów lojalnościowych.
- Analiza wyników Google Analytics oraz efektywności kampanii AdWords
Brand Manager
Fincerto Sp. Z o.o.
- Wprowadzenie brandu na rynek
- Zarządzanie zespołem brandów KupBilet, TickEventum Printimus oraz produkcją.
- Pozyskiwanie i obsługa klientów poligraficznych.
- Czuwanie nad zaopatrzeniem drukarni.
- Kontrola finansowa, dbanie o rentowność brandu.
- Przygotowanie i wdrożenie systemu zamówień online.
- Koordynacja działań marketingowych: przygotowywanie ofert, maling’ów, wysyłek, kampanii billboardowych, współpraca z działem graficznym.
- Analiza konkurencji.
- Zarządzanie zespołem brandów KupBilet, TickEventum Printimus oraz produkcją.
- Pozyskiwanie i obsługa klientów poligraficznych.
- Czuwanie nad zaopatrzeniem drukarni.
- Kontrola finansowa, dbanie o rentowność brandu.
- Przygotowanie i wdrożenie systemu zamówień online.
- Koordynacja działań marketingowych: przygotowywanie ofert, maling’ów, wysyłek, kampanii billboardowych, współpraca z działem graficznym.
- Analiza konkurencji.
Visual Merchandiser
- Aranżacja powierzchni sprzedażowej pod kątem marketingowym.
- Dbanie o estetykę ekspozycji.
- Tworzenie dokumentacji zdjęciowej.
- Szkolenie pracowników w zakresie bieżącego „zatowarowania” sklepu.
- Współpraca z regionalnym dekoratorem.
- Aktywny udział w tworzeniu instrukcji zdjęciowych.
- Dbanie o estetykę ekspozycji.
- Tworzenie dokumentacji zdjęciowej.
- Szkolenie pracowników w zakresie bieżącego „zatowarowania” sklepu.
- Współpraca z regionalnym dekoratorem.
- Aktywny udział w tworzeniu instrukcji zdjęciowych.
Szkolenia i kursy
Centrum Kształcenia Kadr w Katowicach
Kierunek: Architektura wnętrzKurs Grafiki Komputerowej
Akademia Sztuk Pięknych, Pro Coig w Katowicach
Kurs Florystyczny i Dekoracji Wnętrz
Państwowe Szkoły Budownictwa w Bytomiu
Kierunek: Architektura wnętrzKurs Grafiki Komputerowej
Akademia Sztuk Pięknych, Pro Coig w Katowicach
Kurs Florystyczny i Dekoracji Wnętrz
Państwowe Szkoły Budownictwa w Bytomiu
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia
Zainteresowania
Architektura
Moda
Sztuka użytkowa
Reklama
Fotografia
Moda
Sztuka użytkowa
Reklama
Fotografia
Inne
Swobodne poruszanie się w środowisku Windows
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Adobe Photoshop
PRO100
Fotografia przemysłowa
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Adobe Photoshop
PRO100
Fotografia przemysłowa
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
ARCHIVE
... niezwykła muzyka.. niezwykły zespół...
Jeśli nie wiesz o czym mowa...
"there’s no light in your eyes and your brain is too slow.."
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
Eska Rock
Fani rocka, ale i nie tylko. Ludzie pracujący w Eska Rock i słuchający tego kultowego radia :)))