Umiejętności
Reklama
Graphic Design
Microsoft Office
Project Management
Web Design
Adobe Photoshop
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Portal tuTej.pl - szef działów Praca i Edukacja
Nego Sp. z o.o.
- opracowanie koncepcji dwóch działów lokalnego portalu internetowego www.tutej.pl: PRACA i EDUKACJA;
- opracowanie części poradnikowej;
- codzienne administrowanie w/w stronami (praca z systemem CMS i PHP), w tym pisanie tekstów bieżących;
- opracowanie i realizacja kampanii marketingowej dla w/w działów, w tym planowanie budżetu i jego kontrola;n e-marketing;
- organizowanie konkursów dla użytkowników Portalu – od pomysłu przez opracowanie zasad, zdobycie nagród po realizację;
- współpraca z programistami przy tworzeniu mechanizmów działania stron oraz współpraca z grafikami przy opracowywaniu koncepcji graficznej;
- negocjowanie warunków umów gotówkowych, barterowych i patronackich z klientami Portalu, organizatorami imprez oraz sponsorami;
- współpraca z agencjami pośrednictwa pracy, kancelariami prawnymi oraz firmami doradczymi, wydawnictwami i mediami lokalnymi;
- prowadzenie całości procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego szczebla: efektywne wyszukiwania kandydatów na dane stanowisko, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami;
- opracowanie części poradnikowej;
- codzienne administrowanie w/w stronami (praca z systemem CMS i PHP), w tym pisanie tekstów bieżących;
- opracowanie i realizacja kampanii marketingowej dla w/w działów, w tym planowanie budżetu i jego kontrola;n e-marketing;
- organizowanie konkursów dla użytkowników Portalu – od pomysłu przez opracowanie zasad, zdobycie nagród po realizację;
- współpraca z programistami przy tworzeniu mechanizmów działania stron oraz współpraca z grafikami przy opracowywaniu koncepcji graficznej;
- negocjowanie warunków umów gotówkowych, barterowych i patronackich z klientami Portalu, organizatorami imprez oraz sponsorami;
- współpraca z agencjami pośrednictwa pracy, kancelariami prawnymi oraz firmami doradczymi, wydawnictwami i mediami lokalnymi;
- prowadzenie całości procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego szczebla: efektywne wyszukiwania kandydatów na dane stanowisko, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami;
wystawiono
Fachowiec komunikacyjny i marketingowy oraz niebanalna organizatorka - nierzadko niebanalnych działań! Profesjonalizm na każdym kroku i w każdym calu! Praca z Julią to spora nauka i... spora przyjemność! Wszystkie sprawy prowadzi do owocnego finału, już po drodze, z wdziękiem zahaczając o owocne to i owo! Po prostu gigantycznie(!) skuteczna!!! :)
Kierownik Grupy Konsultantów ds. Obsługi Klientów
- zarządzanie zespołem Konsultantów ds. Obsługi Klientów - planowanie pracy, kontrola i rozliczanie wyników;
- odpowiedzialność za realizację założonych planów sprzedażowych;n sprzedaż, utrzymywanie relacji biznesowych z klientami i negocjacje;
- przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych;n przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń dotyczących nowych produktów i ofert;
- prowadzenie szkoleniowej grupy sprzedażowej;
- prowadzenie całości procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego szczebla: efektywne wyszukiwania kandydatów na dane stanowisko, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami, projektowanie i prowadzenie projektów Assessment Centre;
- odpowiedzialność za realizację założonych planów sprzedażowych;n sprzedaż, utrzymywanie relacji biznesowych z klientami i negocjacje;
- przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych;n przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń dotyczących nowych produktów i ofert;
- prowadzenie szkoleniowej grupy sprzedażowej;
- prowadzenie całości procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego szczebla: efektywne wyszukiwania kandydatów na dane stanowisko, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami, projektowanie i prowadzenie projektów Assessment Centre;
Marketing Manager
Centrum Fitness OLYMP
- opracowanie strategii wprowadzenia Centrum na rynek;n opracowanie i realizacja kampanii marketingowej dla Centrum, w tym planowanie budżetu i jego kontrola;
- zarządzanie reklamą - planowanie mediów i budżetów reklamowych;
- organizowanie imprez promocyjnych - od projektu po wykonanie;
- działania PR - tworzenie tekstów użytkowych, komunikatów medialnych, prezentacji;
- negocjowanie warunków umów gotówkowych i barterowych z klientami Centrum;
- pozyskiwanie klientów instytucjonalnych;
- zarządzanie reklamą - planowanie mediów i budżetów reklamowych;
- organizowanie imprez promocyjnych - od projektu po wykonanie;
- działania PR - tworzenie tekstów użytkowych, komunikatów medialnych, prezentacji;
- negocjowanie warunków umów gotówkowych i barterowych z klientami Centrum;
- pozyskiwanie klientów instytucjonalnych;
Specjalista ds. marketingu
- realizacja kampanii marketingowej dla Gazety Poznańskiej i tygodników lokalnych należących do Spółki;
- planowanie i koordynowanie kampanii ATL i BTL;
- zarządzanie reklamą - planowanie mediów i budżetów reklamowych, zakup kampanii reklamowych, analiza rynku prasowego, radiowego, internetowego;
- prowadzenie kampanii reklamowych w radiu i internecie;
- organizowanie imprez lokalnych - od projektu po wykonanie (konferencje, wystawy, premiery kinowe);
- organizowanie konkursów czytelniczych – od pomysłu przez opracowanie zasad, zdobycie nagród po realizację;
- działania PR - tworzenie tekstów użytkowych, komunikatów medialnych, raportów, pism urzędowych, prezentacji; organizowanie wewnętrznych imprez integracyjnych;
- negocjowanie warunków umów gotówkowych, barterowych i patronackich z organizatorami imprez, przedstawicielami władz miast oraz sponsorami;
- organizacja i kontrola pracy zespołowej – w tym rekrutacja, zatrudnianie, szkolenie i rozliczanie osób i firm współpracujących;
- badanie czytelnictwa i ustalanie profilu czytelnika na podstawie programu TGI – Target Group Index oraz interpretacja danych dotyczących czytelnictwa prasy, przy użyciu programu PBC General i PBC Daily;
- planowanie i koordynowanie kampanii ATL i BTL;
- zarządzanie reklamą - planowanie mediów i budżetów reklamowych, zakup kampanii reklamowych, analiza rynku prasowego, radiowego, internetowego;
- prowadzenie kampanii reklamowych w radiu i internecie;
- organizowanie imprez lokalnych - od projektu po wykonanie (konferencje, wystawy, premiery kinowe);
- organizowanie konkursów czytelniczych – od pomysłu przez opracowanie zasad, zdobycie nagród po realizację;
- działania PR - tworzenie tekstów użytkowych, komunikatów medialnych, raportów, pism urzędowych, prezentacji; organizowanie wewnętrznych imprez integracyjnych;
- negocjowanie warunków umów gotówkowych, barterowych i patronackich z organizatorami imprez, przedstawicielami władz miast oraz sponsorami;
- organizacja i kontrola pracy zespołowej – w tym rekrutacja, zatrudnianie, szkolenie i rozliczanie osób i firm współpracujących;
- badanie czytelnictwa i ustalanie profilu czytelnika na podstawie programu TGI – Target Group Index oraz interpretacja danych dotyczących czytelnictwa prasy, przy użyciu programu PBC General i PBC Daily;
Specjalista ds. promocji
- opracowanie i realizacja kampanii marketingowej dla Radia RMF FM na terenie woj. Wielkopolskiego i Lubuskiego;
- planowanie i koordynowanie kampanii ATL i BTL;
- zarządzanie reklamą - planowanie mediów i budżetów reklamowych, zakup kampanii reklamowych, analiza rynku prasowego, radiowego, internetowego;
- prowadzenie kampanii reklamowych w radiu i prasie lokalnej i ogólnopolskiej oraz internecie;
- organizowanie imprez ogólnopolskich i lokalnych - od projektu po wykonanie (imprezy masowe, konferencje, wystawy, premiery kinowe, imprezy plenerowe), w tym cykl imprez pn. INWAZJA MOCY oraz MAJÓWKA;
- działania PR - tworzenie tekstów użytkowych, komunikatów medialnych, raportów, pism urzędowych, prezentacji; organizowanie wewnętrznych imprez integracyjnych;
- negocjowanie warunków umów gotówkowych i barterowych, z organizatorami imprez, przedstawicielami władz miast oraz sponsorami;
- organizacja i kontrola pracy zespołowej – w tym rekrutacja, zatrudnianie, szkolenie i rozliczanie osób i firm współpracujących;
- planowanie i koordynowanie kampanii ATL i BTL;
- zarządzanie reklamą - planowanie mediów i budżetów reklamowych, zakup kampanii reklamowych, analiza rynku prasowego, radiowego, internetowego;
- prowadzenie kampanii reklamowych w radiu i prasie lokalnej i ogólnopolskiej oraz internecie;
- organizowanie imprez ogólnopolskich i lokalnych - od projektu po wykonanie (imprezy masowe, konferencje, wystawy, premiery kinowe, imprezy plenerowe), w tym cykl imprez pn. INWAZJA MOCY oraz MAJÓWKA;
- działania PR - tworzenie tekstów użytkowych, komunikatów medialnych, raportów, pism urzędowych, prezentacji; organizowanie wewnętrznych imprez integracyjnych;
- negocjowanie warunków umów gotówkowych i barterowych, z organizatorami imprez, przedstawicielami władz miast oraz sponsorami;
- organizacja i kontrola pracy zespołowej – w tym rekrutacja, zatrudnianie, szkolenie i rozliczanie osób i firm współpracujących;
Specjalista ds. doradztwa zawodowego i personalnego
Ośrodek Języków Obcych
- organizacja i kontrola pracy zespołowej – w tym rekrutacja, zatrudnianie, szkolenie i rozliczanie osób i firm współpracujących;
- szkolenia dla lektorów oraz ocena ich umiejętności interpersonalnych;
- działania PR - tworzenie tekstów użytkowych, raportów, pism urzędowych, prezentacji i ofert handlowych;
- negocjowanie warunków umów gotówkowych i barterowych z klientami Ośrodka;
- szkolenia dla lektorów oraz ocena ich umiejętności interpersonalnych;
- działania PR - tworzenie tekstów użytkowych, raportów, pism urzędowych, prezentacji i ofert handlowych;
- negocjowanie warunków umów gotówkowych i barterowych z klientami Ośrodka;
Szkolenia i kursy
* szkolenia z zakresu Public Relations, umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnych
* treningi managerskie i z zakresu zarządzania zorientowanego na rezultaty
* treningi managerskie i z zakresu zarządzania zorientowanego na rezultaty
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
* człowiek
* pióro-długopis-klawiatura (piszę - umiem i lubię)
* literatura
* fotografia
* Toskania
* PR, marketing i e-marketing
* pióro-długopis-klawiatura (piszę - umiem i lubię)
* literatura
* fotografia
* Toskania
* PR, marketing i e-marketing
Inne
* nie poddaję się :)
* pływam
* jestem własnością mojego kota :)
* pływam
* jestem własnością mojego kota :)
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ANTYKARIERA
Antykariera to sposób zarabiania na tym, co się lubi robić, na swojej pasji czy hobby. Staram się znaleźć osoby, z którymi będę mogła rozpocząć moją antykarierę. A może dzięki temu forum powstaną inne
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.