Umiejętności
Event Management
Analiza rynku
Reklama online
Project Management
Social Media
Strategic Communications
Zarządzanie czasem
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Komunikacji
• tworzenie długoterminowej strategii komunikacji
• budowanie i zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej oraz monitorowanie efektywności tych działań
• budowanie narzędzi komunikacji z partnerami biznesowymi oraz monitorowanie efektywności tych działań
• opracowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych firmy
• wspieranie działań marketingowych i PR firmy
• wspieranie działań z zakresu Employer Branding
• przygotowanie eventów firmowych
• obsługa działań CSR
• budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy
• budowanie i zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej oraz monitorowanie efektywności tych działań
• budowanie narzędzi komunikacji z partnerami biznesowymi oraz monitorowanie efektywności tych działań
• opracowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych firmy
• wspieranie działań marketingowych i PR firmy
• wspieranie działań z zakresu Employer Branding
• przygotowanie eventów firmowych
• obsługa działań CSR
• budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy
Specjalista ds. PR i Komunikacji
Groupon UK & IE
• udział w tworzeniu długoterminowej strategii komunikacji
• budowanie i zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej oraz monitorowanie efektywności tych działań
• budowanie narzędzi komunikacji z partnerami biznesowymi oraz monitorowanie efektywności tych działań
• wspieranie działań PR firmy
• przygotowywanie materiałów dla mediów
• budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy
• budowanie i zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej oraz monitorowanie efektywności tych działań
• budowanie narzędzi komunikacji z partnerami biznesowymi oraz monitorowanie efektywności tych działań
• wspieranie działań PR firmy
• przygotowywanie materiałów dla mediów
• budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy
Specjalista ds. marketingu i komunikacji
Współtwórca portalu www.beeatwork.pl
• marketing i promocja, opracowywanie strategii wprowadzenia nowej usługi na rynek
• komunikacja PR, redakcja krótkich materiałów reklamowych i informacyjnych
• organizacja eventów
• budowanie relacji z grupą docelową przy okazji eventów na uczelniach oraz targów pracy
• negocjowanie umów handlowych
• marketing i promocja, opracowywanie strategii wprowadzenia nowej usługi na rynek
• komunikacja PR, redakcja krótkich materiałów reklamowych i informacyjnych
• organizacja eventów
• budowanie relacji z grupą docelową przy okazji eventów na uczelniach oraz targów pracy
• negocjowanie umów handlowych
Project Manager (Employer Branding)
• planowanie, organizacja pracy zespołów projektowych oraz kontrola wykonania projektów z obszaru Employer Branding
• działania na rzecz rozszerzenia oferty usług, współudział we wprowadzaniu nowych produktów na rynek polski
• nadzór nad działalnością operacyjną biura i raportowanie do Universum Global
• udział w procesach rekrutacyjnych
• działania na rzecz rozszerzenia oferty usług, współudział we wprowadzaniu nowych produktów na rynek polski
• nadzór nad działalnością operacyjną biura i raportowanie do Universum Global
• udział w procesach rekrutacyjnych
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Intranety.pl
Intranety.pl skupia osoby, dla których INTRANET, KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA jest narzędziem pracy, ważną pozycją w zakresie obowiązków lub zainteresowaniem.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marka korporacyjna
Celem grupy jest wymiana opinii, doświadczeń oraz ciekawych case studies związanych z budowaniem marki korporacyjnej wśród różnych grup docelowych (klienci, pracownicy, partnerzy biznesowi, udziałowcy