Julia Kołodko

Julia Kołodko

Ekspert ds. zachowań ludzi, ekonomistka behawioralna
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
biegły
polski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Wykładowca
Instytut Nauk Ekonomicznych PAN
Wykładowca na studiach podyplomowych PAN "Social Media w Praktyce"
Zajęcia dotyczące strategii i komunikacji marki w mediach społecznościowych
Unicredit Group
Uczestnik Programu Rozwoju Przywództwa UniQuest
Udział w międzynarodowym projekcie, którego celem jest zwiększenie przychodów i użycia kart płatniczych w Europie
http://www.unimanagement.eu/Programs/leadershipprograms/uniquest
Akademia Leona Koźmińskiego
Doktorantka
Praca doktorska z obszaru ekonomii behawioralnej; celem badania jest ułatwienie młodym konsumentom podejmowania dobrych długoterminowych decyzji(intertemporal choice)
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Rozwoju Biznesu
Polkomtel Sp. z o. o.
Zarządzanie działaniami linii pre-paid
Rozwój strategii marketingowej i ofertowej linii
Opracowywanie i wdrażanie ofert i usług telekomunikacyjnych
Monitorowanie rynku i konkurencji, w tym koordynacja badań marketingowych, planowania biznesowego oraz budżetu i celów linii biznesowej
Nadzór nad komunikacją marketingową i działaniami sprzedażowymi linii biznesowej
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Segmentu (Senior Brand Manager)
Polkomtel Sp. z o. o.
Zarządzanie ofertą młodzieżową (36.6) w ramach linii pre-paid
Praca nad opracowaniem koncepcji marki i wdrożeniem nowej marki młodzieżowej na rynek
Zarządzanie projektami z obszarów strategii marketingowej, komunikacji, sprzedaży, IT i CRM
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. Marketingu w Dziale Marketingu Heyah
Zarządzanie projektami z obszaru komunikacji marketingowej (ATL i BTL) marki
Opracowywanie i wdrażanie strategii sponsoringowej marki (aktywności z obszarów sportu, muzyki, gier komputerowych, mody), w tym zarządzanie budżetem sponsoringowym marki i współpraca z agencjami eventowymi i PR
Koordynacja wdrażania ofert i usług
Koordynacja badań marketingowych
MTV Networks Polska
Asystent Produkcji
Koordynacja produkcji telewizyjnych, w tym samodzielne prowadzenie projektów
Asystowanie w działaniach Kierownika Produkcji
Tłumaczenie programów telewizyjnych
Koordynacja aktywności post-produkcyjnych (m.in. edytowanie programów)
Assisting in production management activities
Współpraca z partnerami biznesowymi MTV

Szkolenia i kursy

Mistrz Praktyk NLP, Praktyk NLP, zarządzanie projektami, zarządzanie zespołami, inne z obszarów rozwoju umiejętności miękkich i marketingu

Edukacja

Logo
Spring School in Behavioral Economics, studia podyplomowe
University of California San Diego
Logo
Zarządzanie i Marketing, doktorat
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
CIM Professional Diploma in Marketing (oceny końcowe: B/C/A/A), studia podyplomowe
The Chartered Institute of Marketing
Logo
Marketing Sportu (ocena końcowa: 5), studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Psychologia (ocena końcowa: 5), magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie

Zainteresowania

podróże, fotografia, yoga, muzyka na żywo, pieczenie zdrowych ciast

Organizacje

Samorząd Studentów Akademii Leona Koźmińskiego (2011/2012, 2012/2013)

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
CIM
CIM
Grupa absolwentów i uczestników kursów The Chartered Institute of Marketing w Polsce
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie