Umiejętności
Coaching
Komunikatywność
Microsoft Office
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
organizacja czasu pracy
Techniki sprzędaży i poszukiwania kilentów budowy pozytywnego wizerunku
język angielski na poziomie średnio-zaawansowanym,
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Asertywność w kontaktach międzyludzkich
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager Oddziału Banku
Euro Bank S.A.
Pozyskiwanie nowych klientów banku, współpraca z Pośrednikami
Planowanie i organizowanie pracy Oddziału. Prowadzenie obsługi klientów. Inicjowanie, planowanie, wdrażanie oraz koordynowanie lokalnych działań promocyjnych i kampani marketingowych.Realizację polityki kredytowej i depozytowej Oddziału zgodnie z założeniami polityki Banku oraz wytycznymi Dyrektora Regionu.Kontrola prawidłowości dokonywanych analiz wniosków i ocen zdolności kredytowej oraz sporządzanych umów, podejmowanie decyzji kredytowch. Przestrzeganie dyscypliny kosztowej w ramach przyznanego budżetu. Podejmowanie decyzji w sprawach dotyczących realizowania zadań Oddziału oraz właściwego stosowania przepisów wewnętrznych i zewnętrznych. Dokonywanie okresowych ocen pracowników, oraz prowadzenie regularnych coachingów sprzedażowych i motywacyjnych. Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy, rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie właściwych ewidencji.
Planowanie i organizowanie pracy Oddziału. Prowadzenie obsługi klientów. Inicjowanie, planowanie, wdrażanie oraz koordynowanie lokalnych działań promocyjnych i kampani marketingowych.Realizację polityki kredytowej i depozytowej Oddziału zgodnie z założeniami polityki Banku oraz wytycznymi Dyrektora Regionu.Kontrola prawidłowości dokonywanych analiz wniosków i ocen zdolności kredytowej oraz sporządzanych umów, podejmowanie decyzji kredytowch. Przestrzeganie dyscypliny kosztowej w ramach przyznanego budżetu. Podejmowanie decyzji w sprawach dotyczących realizowania zadań Oddziału oraz właściwego stosowania przepisów wewnętrznych i zewnętrznych. Dokonywanie okresowych ocen pracowników, oraz prowadzenie regularnych coachingów sprzedażowych i motywacyjnych. Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy, rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie właściwych ewidencji.
Kierownik Oddziału
Pozyskiwanie nowych klientów.
Organizowanie pracy Oddziału. Wdrażanie oraz koordynowanie lokalnych działań promocyjnych .Realizacja planów sprzedażowych.
Rozwój Oddziału oraz programu jego realizacji.
Kontrola prawidłowości dokonywanych analiz wniosków i ocen zdolności kredytowej oraz sporządzanych umów, a także podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji. Przestrzeganie dyscypliny kosztowej w ramach przyznanego budżetu. Podejmowanie Kontrola właściwego stosowania przepisów wewnętrznych i zewnętrznych. Dokonywanie okresowych ocen pracowników, oraz prowadzenie regularnych coachingów sprzedażowych i motywacyjnych. Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy, rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie właściwych ewidencji.
Organizowanie pracy Oddziału. Wdrażanie oraz koordynowanie lokalnych działań promocyjnych .Realizacja planów sprzedażowych.
Rozwój Oddziału oraz programu jego realizacji.
Kontrola prawidłowości dokonywanych analiz wniosków i ocen zdolności kredytowej oraz sporządzanych umów, a także podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji. Przestrzeganie dyscypliny kosztowej w ramach przyznanego budżetu. Podejmowanie Kontrola właściwego stosowania przepisów wewnętrznych i zewnętrznych. Dokonywanie okresowych ocen pracowników, oraz prowadzenie regularnych coachingów sprzedażowych i motywacyjnych. Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy, rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie właściwych ewidencji.
Kierownik Oddziału Banku
: Pozyskiwanie nowych klientów banku.
Planowanie i organizowanie pracy Oddziału. Prowadzenie obsługi klientów. Inicjowanie, planowanie, wdrażanie oraz koordynowanie lokalnych działań promocyjnych i kampanji marketingowych.Realizację polityki kredytowo - depozytowej Oddziału zgodnie z założeniami polityki Banku oraz wytycznymi Dyrektora Regionu.
Określanie koncepcji rozwoju Oddziału oraz programu jej realizacji. Współudział w planowaniu, koordynowaniu i wdrażaniu nowej strategii, programów i usług Banku.
Kontrola prawidłowości dokonywanych analiz wniosków i ocen zdolności kredytowej oraz sporządzanych umów.Przestrzeganie dyscypliny kosztowej w ramach przyznanego budżetu. Podejmowanie decyzji w sprawach dotyczących realizowania zadań Oddziału oraz właściwego stosowania przepisów wewnętrznych i zewnętrznych. Dokonywanie okresowych ocen pracowników, oraz prowadzenie regularnych coachingów sprzedażowych i motywacyjnych. Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy, rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie właściwych ewidencji
Planowanie i organizowanie pracy Oddziału. Prowadzenie obsługi klientów. Inicjowanie, planowanie, wdrażanie oraz koordynowanie lokalnych działań promocyjnych i kampanji marketingowych.Realizację polityki kredytowo - depozytowej Oddziału zgodnie z założeniami polityki Banku oraz wytycznymi Dyrektora Regionu.
Określanie koncepcji rozwoju Oddziału oraz programu jej realizacji. Współudział w planowaniu, koordynowaniu i wdrażaniu nowej strategii, programów i usług Banku.
Kontrola prawidłowości dokonywanych analiz wniosków i ocen zdolności kredytowej oraz sporządzanych umów.Przestrzeganie dyscypliny kosztowej w ramach przyznanego budżetu. Podejmowanie decyzji w sprawach dotyczących realizowania zadań Oddziału oraz właściwego stosowania przepisów wewnętrznych i zewnętrznych. Dokonywanie okresowych ocen pracowników, oraz prowadzenie regularnych coachingów sprzedażowych i motywacyjnych. Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy, rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie właściwych ewidencji
ostatnie - Lider Oddziału Banku (wcześniej Doradce klienta)
odpowiadanie za funkcjonowanie, organizację pracy, czynności administracyjne, bezpieczeństwo w podległej placówce Banku, raportowanie działań i wyników sprzedażowych. Dokonywanie okresowych ocen pracowników, oraz prowadzenie regularnych coachingów sprzedażowych i motywacyjnych. Motywowanie i wspieranie zespołu doradców w realizacji planów sprzedaży, aktywna sprzedaż produktów banku takich jak kredyty konsumpcyjne, karty kredytowe, fundusze inwestycyjne oraz
obsługa klientów banku w tym zakresie
obsługa klientów banku w tym zakresie
Szkolenia i kursy
REKRUTACA , ROZPOZNAWALNOŚĆ ZNAKÓW PIENIĘŻNYCH ORAZ DOKUMENTÓW, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM, COACHING W SPRZEDAŻY
Edukacja
, magisterskie
WSZ
Socjologia, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Gdańsku
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
LITERATURA SENSACYJNA,GROZY,
Grupy
Tylko 30 i 40 latkowie.
Grupa dla plus/minus 30-40 latków [25+, 30+, 40+, 45+]
Żeby dołączyć do grupy musisz mieć uzupełnione dane w swoim profilu oraz swoje zdjęcie, z którego można Cię poznać oraz niezablokowany profil.