Umiejętności
Agile
Zarządzanie Marką
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie Kompanią
Kampanie
Zarządzanie zmianą
Komunikacja
Marketing lojalnościowy
Programy lojalnościowe
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Project Management
Badania
Projekty badawcze
Retention Management
Retention Programs
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie projektami programistycznymi
Przywództwo w zespole
Telekomunikacja
Zarządzanie zespołem
BTL
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
Laurens Coster
Główne zadania:
- prowadzenie złożonych wieloetapowych kampanii utrzymaniowych, sprzedażowych oraz informacyjnych, opartych na personalizowanej komunikacji i bazujących na analizach bazy, segmentacji i dopasowywaniu oferty do potrzeb odbiorców
- prowadzenie projektów E2E, począwszy od budżetowania, planowania, tworzenia i wdrażania kampanii, we współpracy z call center, aż po rozliczenie projektu
- współpraca z Klientami z różnych sektorów, przede wszystkim z sektora telekomunikacyjnego
- prowadzenie złożonych wieloetapowych kampanii utrzymaniowych, sprzedażowych oraz informacyjnych, opartych na personalizowanej komunikacji i bazujących na analizach bazy, segmentacji i dopasowywaniu oferty do potrzeb odbiorców
- prowadzenie projektów E2E, począwszy od budżetowania, planowania, tworzenia i wdrażania kampanii, we współpracy z call center, aż po rozliczenie projektu
- współpraca z Klientami z różnych sektorów, przede wszystkim z sektora telekomunikacyjnego
Brand Manager
Główne zadania:
- prowadzenie projektów korporacyjnych
- tworzenie i zarządzanie procesem utrzymania klientów B2C, w szczególności dla produktów broadband
- zarządzanie produktami broadband (neostrada, neostrada z telewizją)
- zarządzanie ofertą utrzymaniową oraz procesem retencyjnym
- działania marketingowe i komunikacyjne nakierowane na redukcję churn i budowanie lojalności klientów
- tworzenie komunikacji marketingowej kierowanej do klientów – mailingi, e-mailingi, IVR, direct mailing
- badania marketingowe
- kampanie utrzymaniowe outbound, inbound, multikanałowe
- kampanie antychurnowe
- wyznaczanie celów biznesowych i rekomendowanie kierunków rozwoju dla kanałów sprzedaży
- raportowanie i analiza KPI
- zarządzanie budżetem i prognozowanie wyników churn oraz utrzymania
- analiza rynku pod kątem potrzeb klientów oraz działań konkurencji
- prowadzenie projektów korporacyjnych
- tworzenie i zarządzanie procesem utrzymania klientów B2C, w szczególności dla produktów broadband
- zarządzanie produktami broadband (neostrada, neostrada z telewizją)
- zarządzanie ofertą utrzymaniową oraz procesem retencyjnym
- działania marketingowe i komunikacyjne nakierowane na redukcję churn i budowanie lojalności klientów
- tworzenie komunikacji marketingowej kierowanej do klientów – mailingi, e-mailingi, IVR, direct mailing
- badania marketingowe
- kampanie utrzymaniowe outbound, inbound, multikanałowe
- kampanie antychurnowe
- wyznaczanie celów biznesowych i rekomendowanie kierunków rozwoju dla kanałów sprzedaży
- raportowanie i analiza KPI
- zarządzanie budżetem i prognozowanie wyników churn oraz utrzymania
- analiza rynku pod kątem potrzeb klientów oraz działań konkurencji
Szkolenia i kursy
- MBA w języku angielskim
- FCE
- PMI - Zarządzanie Zakresem, Harmonogramem i Kosztami
- PMI - Zaawansowana symulacja projektu
- PMI - Zarządzanie Ryzykiem i Jakością Projektu
- SAS Intl. Polska, Warsztaty „Narzędzia SAS w statystyce”
- Skuteczna komunikacja
- Warsztat „Jak zmienia się planowanie mediów wraz z rozwojem nowych mediów?”
- Szkolenie „Skuteczna komunikacja i sztuka prezentacji”
- FCE
- PMI - Zarządzanie Zakresem, Harmonogramem i Kosztami
- PMI - Zaawansowana symulacja projektu
- PMI - Zarządzanie Ryzykiem i Jakością Projektu
- SAS Intl. Polska, Warsztaty „Narzędzia SAS w statystyce”
- Skuteczna komunikacja
- Warsztat „Jak zmienia się planowanie mediów wraz z rozwojem nowych mediów?”
- Szkolenie „Skuteczna komunikacja i sztuka prezentacji”
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Sport, teatr, kino, muzea, podróże
Organizacje
.
Grupy
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej (Warsaw University of Technology Business School) powstała w 1991 roku w wyniku wspólnego przedsięwzięcia Politechniki Warszawskiej i trzech renomowanyc
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.