Julia Lutostańska

MBA, Management Consultant
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Agile Zarządzanie Marką Analiza biznesowa Strategia biznesowa Zarządzanie Kompanią Kampanie Zarządzanie zmianą Komunikacja Marketing lojalnościowy Programy lojalnościowe Zarządzanie Strategia marketingowa Project Management Badania Projekty badawcze Retention Management Retention Programs Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie projektami programistycznymi Przywództwo w zespole Telekomunikacja Zarządzanie zespołem BTL

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Accenture Sp. z o.o.
Consultant, Communication Media & Technology
Logo
Project Manager
Laurens Coster
Główne zadania:
- prowadzenie złożonych wieloetapowych kampanii utrzymaniowych, sprzedażowych oraz informacyjnych, opartych na personalizowanej komunikacji i bazujących na analizach bazy, segmentacji i dopasowywaniu oferty do potrzeb odbiorców
- prowadzenie projektów E2E, począwszy od budżetowania, planowania, tworzenia i wdrażania kampanii, we współpracy z call center, aż po rozliczenie projektu
- współpraca z Klientami z różnych sektorów, przede wszystkim z sektora telekomunikacyjnego
Orange Polska S.A.
Brand Manager
Główne zadania:
- prowadzenie projektów korporacyjnych
- tworzenie i zarządzanie procesem utrzymania klientów B2C, w szczególności dla produktów broadband
- zarządzanie produktami broadband (neostrada, neostrada z telewizją)
- zarządzanie ofertą utrzymaniową oraz procesem retencyjnym
- działania marketingowe i komunikacyjne nakierowane na redukcję churn i budowanie lojalności klientów
- tworzenie komunikacji marketingowej kierowanej do klientów – mailingi, e-mailingi, IVR, direct mailing
- badania marketingowe
- kampanie utrzymaniowe outbound, inbound, multikanałowe
- kampanie antychurnowe
- wyznaczanie celów biznesowych i rekomendowanie kierunków rozwoju dla kanałów sprzedaży
- raportowanie i analiza KPI
- zarządzanie budżetem i prognozowanie wyników churn oraz utrzymania
- analiza rynku pod kątem potrzeb klientów oraz działań konkurencji
Orange Polska S.A.
Główny specjalista ds. projektów i programów
Orange Polska S.A.
Analityk Biznesowy
Orange Polska S.A.
Junior brand manager
Marketing B2C
CVO Group
Online Sales Support, Dział Marketingu i Sprzedaży

Szkolenia i kursy

- MBA w języku angielskim
- FCE
- PMI - Zarządzanie Zakresem, Harmonogramem i Kosztami
- PMI - Zaawansowana symulacja projektu
- PMI - Zarządzanie Ryzykiem i Jakością Projektu
- SAS Intl. Polska, Warsztaty „Narzędzia SAS w statystyce”
- Skuteczna komunikacja
- Warsztat „Jak zmienia się planowanie mediów wraz z rozwojem nowych mediów?”
- Szkolenie „Skuteczna komunikacja i sztuka prezentacji”

Edukacja

Logo
International Master of Business Administration IMBA, MBA
WUT BS ( LBS / HEC / NHH )
Logo
Stosowane Nauki Społeczne, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Sport, teatr, kino, muzea, podróże

Organizacje

.

Grupy

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej (Warsaw University of Technology Business School) powstała w 1991 roku w wyniku wspólnego przedsięwzięcia Politechniki Warszawskiej i trzech renomowanyc
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Festiwale filmowe i kino
Festiwale filmowe i kino
kino rosyjskie kino nieme kino francuskie
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Grupa TP
Grupa TP
Forum Pracowników i Klientów największej grupy telekomunikacyjnej w Polsce.
IMBA 2007
IMBA 2007
Group for people attending the IMBA course 2007/08
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Łomianki
Łomianki
dla wszystkich zainteresowanych
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.