Judyta Panek

Judyta Panek

Kierownik biura, Świat Pojemników sp. z o.o.
Plewiska, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Office Sprzedaż Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B Niemiecki dobra organizacja pracy Angielski odpowiedzialność za powierzone zadania organizacja transportu krajowego i międzynarodowego organizacja targów i imprez wystawienniczych praktyczna znajomość ustawy PZP

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik biura
Świat Pojemników sp. z o.o.
 Przygotowywanie dokumentów przetargowych zgodnych z PZP
 Fakturowanie, kontrola płatności i stanów magazynowych
 Sporządzanie umów z kontrahentami, dbałość o realizację ich założeń
 Monitoring pracy biura, zapewnienie właściwego i efektywnego funkcjonowania
 Nadzór, wdrażanie zmian zwiększających efektywność pracy
 Organizacja i zapewnienie właściwego przepływu informacji
 Delegowanie zadań oraz rozliczanie podległego zespołu specjalistów i przedstawicieli handlowych
 Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (księgowość, kancelaria prawna)
 Realizacja zadań zleconych przez zarząd, bieżące i skrupulatne raportowanie bezpośrednio do zarządu
Logo
Specjalista ds. administracji
Świat Pojemników sp. z o.o.
 Sprzedaż, wycena i przygotowywanie ofert
 Koordynacja dostaw (w tym zagranicznych) i zamówień bezpośrednio do klientów
 Przygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji
 Przygotowywanie dokumentów przetargowych zgodnych z PZP
 Fakturowanie, wprowadzanie dokumentów księgowych do programu
 Prowadzenie gospodarki magazynowej i obiegu dokumentacji księgowej (PZ, WZ, FV, FVZ, FV-Proforma)
 Ścisła współpraca z kancelarią prawną i księgowością
 Monitorowanie i weryfikacja poprawności rozliczeń z kontrahentami i dostawcami, raportowanie stanu należności i zobowiązań
 Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
 Prowadzenie obiegu dokumentacji księgowej (KP, KW, kasa fiskalna, delegacje)
 Organizacja płynnej pracy biura
INFOVIDE MATRIX S.A.
specjalista ds. komunikacji
 Koordynacja i wykonywanie zadań operacyjnych realizowanych w jednostce
 Wsparcie procesu zarządzania budżetem
 Organizacja, prowadzenie i protokołowanie spotkań
 Planowanie, organizowanie i koordynacja szkoleń dla jednostek Banku
 Realizacja zadań operacyjnych
 Planowanie i koordynacja działań w ramach komunikacji wewnętrznej
 Wspieranie procesu komunikacji wewnętrznej
 Opracowywanie i aktualizacja materiałów edukacyjnych, informacyjnych i promocyjnych
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Specjalista ds. szkoleń
 Planowanie, organizacja i koordynowanie szkoleń
 Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
 Rekrutacja Trenerów prowadzących, tworzenie programów szkoleniowych
 Zapewnienie warunków logistycznych (miejsca realizacji szkoleń, dostawców usług)
 Realizacja zadań marketingowych
 Przygotowanie dokumentacji sprzedażowej, opracowywanie ofert
 Przygotowanie pełnej dokumentacji przetargowej w ramach zamówień publicznych
Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z o.o.
specjalista ds. administracji i sprzedaży
 Odpowiedzialność za dokumenty kadrowe, rozliczanie czasu pracy pracowników
 Zarządzanie sprawami pracowniczymi, w tym ubezpieczeniami
 Współpraca z dostawcami usług, rozliczenia i kontrola umów
 Tworzenie raportów, zestawień
 Obsługa sprzedażowa i realizacja planów sprzedażowych, prowadzenie bazy klientów
 Obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
 Prowadzenie kasy, rozliczenia finansowe , windykacja należności
Bros
Specjalista ds. handlowych
 Obsługa handlowa klientów sieciowych, bieżąca współpraca, realizacja zamówień, ustalenia promocji
 Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w zakresie realizacji zamówień
 Współpraca z sieciami handlowymi - działania operacyjne, realizacja zamówień
 Dbanie o prawidłowość wykonania umów, bieżące rozliczenia, terminy dostaw
 Przygotowanie analiz handlowych, tworzenie planów sprzedaży, cenników i ofert
 Bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie realizacji zamówień
 Realizacja zadań marketingowych (teksty i hasła reklamowe, artykuły, organizacja targów)

Szkolenia i kursy

o Profesjonalna obsługa klienta
o Design Thinking – kreatywne generowanie pomysłów
o Sposoby radzenia sobie ze stresem
o Specjalista ds. zamówień publicznych

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją

Zainteresowania

Psychologia
Design wnętrz

Inne

 umiejętność pracy pod presją czasu
 umiejętność precyzyjnego formułowania myśli w formie pisemnej
 komunikatywność
 wysokie zdolności organizacyjne
 zamiłowanie do pracy z „dokumentami”
 nakierowanie na rozwój, stała chęć nauki