Judyta Panek
Kierownik biura, Świat Pojemników sp. z o.o.
Plewiska,
wielkopolskie
Umiejętności
Microsoft Office
Sprzedaż
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Niemiecki
dobra organizacja pracy
Angielski
odpowiedzialność za powierzone zadania
organizacja transportu krajowego i międzynarodowego
organizacja targów i imprez wystawienniczych
praktyczna znajomość ustawy PZP
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik biura
Świat Pojemników sp. z o.o.
Przygotowywanie dokumentów przetargowych zgodnych z PZP
Fakturowanie, kontrola płatności i stanów magazynowych
Sporządzanie umów z kontrahentami, dbałość o realizację ich założeń
Monitoring pracy biura, zapewnienie właściwego i efektywnego funkcjonowania
Nadzór, wdrażanie zmian zwiększających efektywność pracy
Organizacja i zapewnienie właściwego przepływu informacji
Delegowanie zadań oraz rozliczanie podległego zespołu specjalistów i przedstawicieli handlowych
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (księgowość, kancelaria prawna)
Realizacja zadań zleconych przez zarząd, bieżące i skrupulatne raportowanie bezpośrednio do zarządu
Fakturowanie, kontrola płatności i stanów magazynowych
Sporządzanie umów z kontrahentami, dbałość o realizację ich założeń
Monitoring pracy biura, zapewnienie właściwego i efektywnego funkcjonowania
Nadzór, wdrażanie zmian zwiększających efektywność pracy
Organizacja i zapewnienie właściwego przepływu informacji
Delegowanie zadań oraz rozliczanie podległego zespołu specjalistów i przedstawicieli handlowych
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (księgowość, kancelaria prawna)
Realizacja zadań zleconych przez zarząd, bieżące i skrupulatne raportowanie bezpośrednio do zarządu
Specjalista ds. administracji
Świat Pojemników sp. z o.o.
Sprzedaż, wycena i przygotowywanie ofert
Koordynacja dostaw (w tym zagranicznych) i zamówień bezpośrednio do klientów
Przygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji
Przygotowywanie dokumentów przetargowych zgodnych z PZP
Fakturowanie, wprowadzanie dokumentów księgowych do programu
Prowadzenie gospodarki magazynowej i obiegu dokumentacji księgowej (PZ, WZ, FV, FVZ, FV-Proforma)
Ścisła współpraca z kancelarią prawną i księgowością
Monitorowanie i weryfikacja poprawności rozliczeń z kontrahentami i dostawcami, raportowanie stanu należności i zobowiązań
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Prowadzenie obiegu dokumentacji księgowej (KP, KW, kasa fiskalna, delegacje)
Organizacja płynnej pracy biura
Koordynacja dostaw (w tym zagranicznych) i zamówień bezpośrednio do klientów
Przygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji
Przygotowywanie dokumentów przetargowych zgodnych z PZP
Fakturowanie, wprowadzanie dokumentów księgowych do programu
Prowadzenie gospodarki magazynowej i obiegu dokumentacji księgowej (PZ, WZ, FV, FVZ, FV-Proforma)
Ścisła współpraca z kancelarią prawną i księgowością
Monitorowanie i weryfikacja poprawności rozliczeń z kontrahentami i dostawcami, raportowanie stanu należności i zobowiązań
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Prowadzenie obiegu dokumentacji księgowej (KP, KW, kasa fiskalna, delegacje)
Organizacja płynnej pracy biura
specjalista ds. komunikacji
Koordynacja i wykonywanie zadań operacyjnych realizowanych w jednostce
Wsparcie procesu zarządzania budżetem
Organizacja, prowadzenie i protokołowanie spotkań
Planowanie, organizowanie i koordynacja szkoleń dla jednostek Banku
Realizacja zadań operacyjnych
Planowanie i koordynacja działań w ramach komunikacji wewnętrznej
Wspieranie procesu komunikacji wewnętrznej
Opracowywanie i aktualizacja materiałów edukacyjnych, informacyjnych i promocyjnych
Wsparcie procesu zarządzania budżetem
Organizacja, prowadzenie i protokołowanie spotkań
Planowanie, organizowanie i koordynacja szkoleń dla jednostek Banku
Realizacja zadań operacyjnych
Planowanie i koordynacja działań w ramach komunikacji wewnętrznej
Wspieranie procesu komunikacji wewnętrznej
Opracowywanie i aktualizacja materiałów edukacyjnych, informacyjnych i promocyjnych
Specjalista ds. szkoleń
Planowanie, organizacja i koordynowanie szkoleń
Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
Rekrutacja Trenerów prowadzących, tworzenie programów szkoleniowych
Zapewnienie warunków logistycznych (miejsca realizacji szkoleń, dostawców usług)
Realizacja zadań marketingowych
Przygotowanie dokumentacji sprzedażowej, opracowywanie ofert
Przygotowanie pełnej dokumentacji przetargowej w ramach zamówień publicznych
Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
Rekrutacja Trenerów prowadzących, tworzenie programów szkoleniowych
Zapewnienie warunków logistycznych (miejsca realizacji szkoleń, dostawców usług)
Realizacja zadań marketingowych
Przygotowanie dokumentacji sprzedażowej, opracowywanie ofert
Przygotowanie pełnej dokumentacji przetargowej w ramach zamówień publicznych
specjalista ds. administracji i sprzedaży
Odpowiedzialność za dokumenty kadrowe, rozliczanie czasu pracy pracowników
Zarządzanie sprawami pracowniczymi, w tym ubezpieczeniami
Współpraca z dostawcami usług, rozliczenia i kontrola umów
Tworzenie raportów, zestawień
Obsługa sprzedażowa i realizacja planów sprzedażowych, prowadzenie bazy klientów
Obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Prowadzenie kasy, rozliczenia finansowe , windykacja należności
Zarządzanie sprawami pracowniczymi, w tym ubezpieczeniami
Współpraca z dostawcami usług, rozliczenia i kontrola umów
Tworzenie raportów, zestawień
Obsługa sprzedażowa i realizacja planów sprzedażowych, prowadzenie bazy klientów
Obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Prowadzenie kasy, rozliczenia finansowe , windykacja należności
Specjalista ds. handlowych
Obsługa handlowa klientów sieciowych, bieżąca współpraca, realizacja zamówień, ustalenia promocji
Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w zakresie realizacji zamówień
Współpraca z sieciami handlowymi - działania operacyjne, realizacja zamówień
Dbanie o prawidłowość wykonania umów, bieżące rozliczenia, terminy dostaw
Przygotowanie analiz handlowych, tworzenie planów sprzedaży, cenników i ofert
Bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie realizacji zamówień
Realizacja zadań marketingowych (teksty i hasła reklamowe, artykuły, organizacja targów)
Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w zakresie realizacji zamówień
Współpraca z sieciami handlowymi - działania operacyjne, realizacja zamówień
Dbanie o prawidłowość wykonania umów, bieżące rozliczenia, terminy dostaw
Przygotowanie analiz handlowych, tworzenie planów sprzedaży, cenników i ofert
Bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie realizacji zamówień
Realizacja zadań marketingowych (teksty i hasła reklamowe, artykuły, organizacja targów)
Szkolenia i kursy
o Profesjonalna obsługa klienta
o Design Thinking – kreatywne generowanie pomysłów
o Sposoby radzenia sobie ze stresem
o Specjalista ds. zamówień publicznych
o Design Thinking – kreatywne generowanie pomysłów
o Sposoby radzenia sobie ze stresem
o Specjalista ds. zamówień publicznych
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
Psychologia
Design wnętrz
Design wnętrz
Inne
umiejętność pracy pod presją czasu
umiejętność precyzyjnego formułowania myśli w formie pisemnej
komunikatywność
wysokie zdolności organizacyjne
zamiłowanie do pracy z „dokumentami”
nakierowanie na rozwój, stała chęć nauki
umiejętność precyzyjnego formułowania myśli w formie pisemnej
komunikatywność
wysokie zdolności organizacyjne
zamiłowanie do pracy z „dokumentami”
nakierowanie na rozwój, stała chęć nauki