Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. promocji i sprzedaży
- koordynacja pracy działu sprzedaży detalicznej - Internetowej Księgarni Medycznej Ikamed.pl,
- tworzenie polityki handlowej i realizacja jej założeń,
- odpowiedzialność za wyniki ekonomiczne działu ( przychody, koszty, zapas, wynik ekonomiczny),
- wspieranie podległych pracowników oraz motywowanie ich do efektywnego działania,
- planowanie sprzedaży nowych produktów,
- przygotowywanie raportów i analiz efektywności sprzedaży.
- tworzenie polityki handlowej i realizacja jej założeń,
- odpowiedzialność za wyniki ekonomiczne działu ( przychody, koszty, zapas, wynik ekonomiczny),
- wspieranie podległych pracowników oraz motywowanie ich do efektywnego działania,
- planowanie sprzedaży nowych produktów,
- przygotowywanie raportów i analiz efektywności sprzedaży.
Specjalista ds realizacji zamówień
- obsługa Internetowej Księgarni Medycznej;
- negocjacje z wydawcami, zarówno polskimi jak i zagranicznymi;
- pozyskiwanie nowych tytułów dla księgarni;
- badanie rynku i konkurencji;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- rozwój sprzedaży produktów;
- tworzenie i wdrażanie ofert, promocji;
- obsługa konferencji organizowanych przez firmę;
- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami.
- negocjacje z wydawcami, zarówno polskimi jak i zagranicznymi;
- pozyskiwanie nowych tytułów dla księgarni;
- badanie rynku i konkurencji;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- rozwój sprzedaży produktów;
- tworzenie i wdrażanie ofert, promocji;
- obsługa konferencji organizowanych przez firmę;
- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami.
kierownik salonu
Salon Partner Orange w Pruszczu Gdańskim
- nadzór nad handlowcami, coaching;
- bezpośredni kontakt z klientem według standardu FRIPOS;
- realizacja planów sprzedażowych;
- podział planów i terminowe wysyłanie raportów z ich realizacji;
- praca z dokumentami klientów, sprawdzania ich wiarygodności prawnej i finansowej;
- bezpośredni kontakt z klientem według standardu FRIPOS;
- realizacja planów sprzedażowych;
- podział planów i terminowe wysyłanie raportów z ich realizacji;
- praca z dokumentami klientów, sprawdzania ich wiarygodności prawnej i finansowej;
Szkolenia i kursy
- liczne szkolenia wewnętrzne sieci Orange, głównie ze standardów obsługi klienta bezpośredniej i telefonicznej
- szkolenie z Excel-a w stopniu zaawansowanym prowadzone przez firmę COMBI DATA
- Internet w sprzedaży – nowoczesne kanały promocji
- Trening interpersonalny dla kierowników zespołów sprzedaży.
- szkolenie z Excel-a w stopniu zaawansowanym prowadzone przez firmę COMBI DATA
- Internet w sprzedaży – nowoczesne kanały promocji
- Trening interpersonalny dla kierowników zespołów sprzedaży.
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Inne
1. znajomość komputera
- środowisko Windows pakiet Microsoft Office – w szczególności Microsoft Excel,
- Symfonia
- Globe
- Synergia
2. praca z Internetem, Outlook Express
3. znajomość obsługi kas fiskalnych i urządzeń biurowych
4. Prawa jazdy kategorii B
- środowisko Windows pakiet Microsoft Office – w szczególności Microsoft Excel,
- Symfonia
- Globe
- Synergia
2. praca z Internetem, Outlook Express
3. znajomość obsługi kas fiskalnych i urządzeń biurowych
4. Prawa jazdy kategorii B
Grupy
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Orange
Orange to grupa dla wszystkich pracowników, klientów, sympatyków i przeciwników tej sieci :-]
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.