Umiejętności
Digital Marketing
Event Management
Marketing
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Komunikacja w Social Media
Social Media Management
Event Organisation
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
manager
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Częstochowa
reprezentowanie i nawiązywanie współpracy oraz bieżący kontakt z samorządami, mediami, uczelniami, organizacjami, instytucjami otoczenia biznesu, planowanie i koordynacja działań marketingowych, pomoc w rozwoju i bieżąca obsługa startupów, koordynacja biura, organizacja i prowadzenie eventów
manager
Boulangerie
zarządzanie działalnością restauracji, zarządzanie kosztami działalności restauracji, odpowiedzialność za jakość obsługi klientów, analiza możliwych kierunków rozwoju sprzedaży, przygotowywanie grafiku pracowników, nadzorowanie poziomu stanu magazynowego, nadzorowanie zakupów, zarządzanie podległym zespołem, odpowiedzialność za wielkość sprzedaży i rentowność lokalu, odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i ppoż., zarządzanie kawiarnią wg ustalonych procedur, kontrola i dbanie o poprawność dokumentów wewnętrznych, kontrola i rozliczanie kosztów restauracji, rekrutacja, szkolenia i zarządzanie personelem, obsługa marketingowa kawiarni, tworzenie i wprowadzanie wizji rozwoju lokalu, kart kalkulacyjnych, menu oraz kalkulacji i organizacji imprez gastronomiczno-eventowych, zarządzanie kontaktami z kontrahentami i dostawcami. przygotowanie i wdrażanie planu marketingowego, budowa wizerunku firmy
koordynator ds. marketingu
Design4europe Sp. z o.o.
administracja profilami firmy w social media, prowadzenie firmowego bloga, kontakt z mediami oraz serwisami tematycznymi, przygotowywanie materiałów promocyjnych, tworzenie baz kontaktowych artystów, współpraca z blogosferą, reprezentacja firmy w czasie wydarzeń branżowych tj. Fashion Week Poland, Swag Show.
koordynator ds. marketingu:
Vimagio Sp. z o.o.
administracja profilami firmy w social media, prowadzenie firmowego bloga, kontakt z mediami oraz serwisami tematycznymi, prowadzenie marketingu szeptanego, przygotowywanie materiałów i artykułów promocyjnych, współpraca z agencjami reklamowymi i blogosferą, budowanie wizerunkiu firmy u potencjalnych Klientów oraz zapoznawanie ich z produktami firmy.
koordynator ds. promocji i marketingu
AIP Częstochowa
- prowadzenie szkoleń z zakresu przedsiębiorczości, marketingu oraz zajęć z przedsiębiorczości, organizacja eventów promocyjnych, pozyskiwane start-up’ów, administracja strony internetowej oraz fan page na Facebook’u, opracowywanie materiałów prasowych, kontakt z mediami, obsługa biurowa start-up’ów, implementacja projektów prowadzonych przez Fundację na terenie Częstochowy.
Szkolenia i kursy
Przedsiębiorczość Akademicka na START udział w projekcie w latach 2012-2013
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Zainteresowania
social media
literatura
kuchnia wegetariańska
literatura
kuchnia wegetariańska
Organizacje
koło naukowe MERKURY, organizacja konferencji “Wyzwania i perspektywy współczesnego zarządzania” [2012, 2013, 2014]
koło naukowe Języka i Kultury Angielskiej, przewodnicząca koła 2010-2011 / organizacja konferencji: Ogólnopolska Dyscyplinarna Konferencja Studenckich Kół Naukowych i Młodych Naukowców „Wielowymiarowość i perspektywy nauki za progiem XXI wieku” [2010]; Współczesne problemy komunikacji międzykulturowej- aspekty językowe, literackie, socjologiczne oraz glottodydaktyczne [2009]; Druga Międzynarodowa Studencka Konferencja Naukowa- New Horizons: English and American Studies in the 21 Century [2009]
koło naukowe Języka i Kultury Angielskiej, przewodnicząca koła 2010-2011 / organizacja konferencji: Ogólnopolska Dyscyplinarna Konferencja Studenckich Kół Naukowych i Młodych Naukowców „Wielowymiarowość i perspektywy nauki za progiem XXI wieku” [2010]; Współczesne problemy komunikacji międzykulturowej- aspekty językowe, literackie, socjologiczne oraz glottodydaktyczne [2009]; Druga Międzynarodowa Studencka Konferencja Naukowa- New Horizons: English and American Studies in the 21 Century [2009]
Inne
publikacje: Prowadzenie fanpage na Facebook’u metodą uzyskania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa [2012]; Zarządzanie sytuacją kryzysową w social mediach [2013]; Geolokalizacja w służbie marketingu [2014]; Najczęściej używane narzędzia [w:] socialmediaSTANDARD [2013]
Grupy
AIP Czestochowa
Marzysz o wielkim biznesie? Możesz poświęcić swój czas. Jesteś konsekwentny w swoich działaniach? To znaczy, że masz już wszystko co jest Ci niezbędne do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Resztę spraw i
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.