Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. promocji
• współtworzenie i realizacja strategii komunikacji dla serwisów randkowych grupy Onet –Sympatia i Sympatia Plus
• przygotowywanie i realizacja kampanii promocyjnych w Internecie, prasie, telewizji, radiu i kinach, w tym przeprowadzenie kampanii wizerunkowej dla serwisu Sympatia Plus wprowadzającej markę na rynek
• prowadzenie kampanii efektywnościowych dla serwisu Sympatia.pl
• wspieranie działań PR dla marek Sympatia i Sympatia Plus
• współpraca z agencjami i domami mediowymi
• tworzenie niestandardowych form reklamowych dla obu serwisów
• organizowanie akcji specjalnych
• przygotowywanie i realizacja kampanii promocyjnych w Internecie, prasie, telewizji, radiu i kinach, w tym przeprowadzenie kampanii wizerunkowej dla serwisu Sympatia Plus wprowadzającej markę na rynek
• prowadzenie kampanii efektywnościowych dla serwisu Sympatia.pl
• wspieranie działań PR dla marek Sympatia i Sympatia Plus
• współpraca z agencjami i domami mediowymi
• tworzenie niestandardowych form reklamowych dla obu serwisów
• organizowanie akcji specjalnych
mediaplaner kampanii autopromocyjnych
Zarządzanie powierzchnią reklamową przeznaczoną na autopromocję na portalu.
Alokacja budżetu autopromocyjnego portalu na serwisy i produkty Onet.pl.
Konsultacja i nadzór nad tworzeniem materiałów autopromocyjnych przy pracach graficznych (na poziomie kreacyjnym) oraz produkcyjnym (copy, dobór zdjęć, kompozycja, mediaplanowanie). Optymalizacja scenariuszy kampanii – analiza kampanii, wnioski, dobór targetów dla promocji serwisów. Kontrola stopnia realizacji podjętych działań.
Badanie trendów, poszukiwanie metod rozwoju wdrażanie nowych narzędzi autopromocyjnych od pomysłu. Ustalanie standardów autopromocji.
Administrowanie narzędziami autopromocyjnymi graficznymi i kontekstowymi.
Alokacja budżetu autopromocyjnego portalu na serwisy i produkty Onet.pl.
Konsultacja i nadzór nad tworzeniem materiałów autopromocyjnych przy pracach graficznych (na poziomie kreacyjnym) oraz produkcyjnym (copy, dobór zdjęć, kompozycja, mediaplanowanie). Optymalizacja scenariuszy kampanii – analiza kampanii, wnioski, dobór targetów dla promocji serwisów. Kontrola stopnia realizacji podjętych działań.
Badanie trendów, poszukiwanie metod rozwoju wdrażanie nowych narzędzi autopromocyjnych od pomysłu. Ustalanie standardów autopromocji.
Administrowanie narzędziami autopromocyjnymi graficznymi i kontekstowymi.
koordynator autopromocji portalu
konsultacja prac graficznych na poziomie kreacyjnym oraz produkcyjnym (copy, dobór zdjęć, kompozycja, mediaplanowanie)
zarządzanie powierzchnią reklamową przeznaczoną na autopromocję na portalu
administrowanie narzędziami autopromocyjnymi graficznymi i kontekstowymi
tworzenie harmonogramów emisji stałych form reklamowych
optymalizacja autopromocji w portalu – analiza kampanii, wnioski, dobór targetów dla promocji serwisów
ustalanie standardów autopromocji
obsługa autopromocyjna fullserwise nowych serwisów oraz kluczowych projektów i serwisów na Portalu
reaserch i wdrażanie nowych narzędzi autopromocyjnych od pomysłu, przez wniosek projektowy, project management, testy i wdrożenie
zarządzanie powierzchnią reklamową przeznaczoną na autopromocję na portalu
administrowanie narzędziami autopromocyjnymi graficznymi i kontekstowymi
tworzenie harmonogramów emisji stałych form reklamowych
optymalizacja autopromocji w portalu – analiza kampanii, wnioski, dobór targetów dla promocji serwisów
ustalanie standardów autopromocji
obsługa autopromocyjna fullserwise nowych serwisów oraz kluczowych projektów i serwisów na Portalu
reaserch i wdrażanie nowych narzędzi autopromocyjnych od pomysłu, przez wniosek projektowy, project management, testy i wdrożenie
Szkolenia i kursy
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
E-marketing
Niestandardowe narzędzia reklamy
Efektywne planowanie mediów w kampaniach marketingowych
Marketing młodzieżowy. Najnowsze trendy i skuteczne rozwiązania w marketingu dla grupy wiekowej 15 - 24
E-marketing
Niestandardowe narzędzia reklamy
Efektywne planowanie mediów w kampaniach marketingowych
Marketing młodzieżowy. Najnowsze trendy i skuteczne rozwiązania w marketingu dla grupy wiekowej 15 - 24
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Event z końmi
Grupa ma promować różnego rodzaju imprezy z końmi. Począwszy od spacerów po lesie, po wykładach na konferencji czy w trakcie wyjazdu integracyjnego, po specjalne widowiska z udziałem kaskaderów. Zapra
KOŃSKIE ZDROWIE
Sprawy zdrowia naszych ulubieńców, zapytania, porady, wymiana doświadczeń. Zapraszam wszystkich zainteresowanych tematem zdrowia koni:)
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów