Jolanta Zięba

Specjalista ds. HR i controllingu
Tarnowskie Góry, śląskie

Umiejętności

Internet zdolności organizacyjne komunikatywność zdolności interpersonalne Chęć zdobywania nowych umiejętności zdolność logicznego myślenia, analizy i syntezy różnych danych, Dyspozycyjność i zaangażowanie Pakiet MS Offfice zdolność adaptacji

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

ORBITVU Sp. z o.o.
Specjalista d/s HR i controllingu
• Poszukiwanie nowych pracowników zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem
• Kontakt z firmami rekrutacyjnymi
• Organizacja szkoleń pracowników
• Sporządzanie analiz i raportów sprzedażowych na wewnętrzne potrzeby firmy
• Uczestniczenie w przygotowywaniu budżetu
• Analiza poprawności danych
AmRest Holdings SE
Manager ds. Marketingu i Zakupów
Autogrill Polska Sp. z o. o.
Manager ds. Marketingu i Zakupów
• Bezpośrednia współpraca w tworzeniu i realizacji strategii rozwoju firmy - rozwój strategii marketingowej i cenowej w oparciu o wyznaczone cele
• Wybór dostawców – negocjacje w zakresie warunków współpracy, bieżąca współpraca
• Współpraca z agencjami reklamowymi
• Kontrola/obniżanie kosztów operacyjnych spółki
• Administracja programów i danych systemowych – S4H, micros
• Przygotowywanie i analiza raportów sprzedażowych oraz kosztowych
• Szkolenie kadry kierowniczej oraz wsparcie pozostałych pracowników w ich codziennej pracy
• Współtworzenie oraz koordynacja procedur i zasad obowiązujących w spółce
• Organizacja i prowadzenie biura spółki
Autogrill Polska Sp. z o. o.
Manager Lokalizacji
• Zarządzanie grupą około 30 pracowników w Miejscu Obsługi Podróżnych, dbanie o zachowanie wysokich standardów świadczonych usług ( stacja paliw i restauracja )
• Przygotowywanie raportów sprzedaży
• Budowanie trwałych relacji z dostawcami
• Koordynowanie działań marketingowych, sprzedażowych oraz promocyjnych
• Kontrolowanie stanów magazynowych, dostaw oraz zużycia produktów
McDonald's Polska Sp. z o.o.
Kierownik restauracji
• Nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania restauracji franczyzowych McDonald’s zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami oraz standardami
• Kierowanie zespołem pracowników i managerów dwóch restauracji McDonald’s - kontrola poprawnej realizacji wykonanych i zleconych zadań – organizowanie i delegowałam zadań, feedback
• Szkolenie, motywowanie i wspieranie kadry kierowniczej w ich rozwoju
• Odpowiedzialność za realizację założonych wyników finansowych w restauracji
• Koordynowanie działań marketingowych, sprzedażowych oraz promocyjnych
• Kontrola stanów magazynowych, dostaw oraz zużycia produktów
• Rekrutacja pracowników

Szkolenia i kursy

McDonald's:
- SIO - Shift into Overdrive - 11/2006
- IOC - Intermediate Operation Course - 01/1997
- BOC - Basic Operations Course - 11/1996

Edukacja

Logo
Matematyka stosowana i modelowanie matematyczne, magisterskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Kontroling
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

Muzyka, książka, podróże, kulinaria