Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista ds. Marketingu
AXA Polska S.A.
Prowadzenie i udział w projektach komunikacji marketingowej w zakresie opracowywania strategii wizerunkowej marki, przeprowadzania kampanii reklamowych, wdrażania nowych produktów na rynek;
Media społecznościowe – opracowanie strategii wprowadzenia marki w social media, prowadzenie innowacyjnych działań komunikacyjnych, opracowanie procedury antykryzysowej, reagowanie na sytuacje kryzysowe, nadzór nad bieżącym moderowaniem profilu na Facebooku, budowanie strategii wprowadzenia produktów ubezpieczeniowych do sprzedaży poprzez Facebook, stała analiza działań oraz poszukiwanie kierunku rozwoju działań marki w social mediach;
Opracowywanie strategii marketingowej dla wybranych linii biznesowych oraz przekształcanie jej w odpowiednie działania mające na celu promowanie produktów (ATL, BTL, internet, social media, PR, eventy).
Media społecznościowe – opracowanie strategii wprowadzenia marki w social media, prowadzenie innowacyjnych działań komunikacyjnych, opracowanie procedury antykryzysowej, reagowanie na sytuacje kryzysowe, nadzór nad bieżącym moderowaniem profilu na Facebooku, budowanie strategii wprowadzenia produktów ubezpieczeniowych do sprzedaży poprzez Facebook, stała analiza działań oraz poszukiwanie kierunku rozwoju działań marki w social mediach;
Opracowywanie strategii marketingowej dla wybranych linii biznesowych oraz przekształcanie jej w odpowiednie działania mające na celu promowanie produktów (ATL, BTL, internet, social media, PR, eventy).
Menedżer ds. Handlowych
Publishing Institute
Pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie projektów poligraficznych i internetowych;
Wspieranie koncepcyjne działań marketingowych dla czołowych klientów firmy – opracowywanie niestandardowych działań w zakresie BTL (materiały drukowane, multimedialne, POS), realizacja autorskich rozwiązań w zakresie upominków i gadżetów.
Wspieranie koncepcyjne działań marketingowych dla czołowych klientów firmy – opracowywanie niestandardowych działań w zakresie BTL (materiały drukowane, multimedialne, POS), realizacja autorskich rozwiązań w zakresie upominków i gadżetów.
Szkolenia i kursy
Marketing dla Kobiet, Warszawa, 13-14.12.2011 r.
Jak zbudować skuteczny PR w internecie, Warszawa, 18.09.2011 r.
Użyteczna strona, Warszawa, 16.05.2011 r.
Zachowania ekonomiczne polskiej klasy wyższej, Warszawa, 17.04.2012 r.
Jak wypromować firmę na Facebooku i pozyskać 100.000 fanów, Warszawa, 04.07.2012 r.
Narzędzia nowego marketingu – Blog Marketing, Warszawa, 16.01.2013 r.
Jak zbudować skuteczny PR w internecie, Warszawa, 18.09.2011 r.
Użyteczna strona, Warszawa, 16.05.2011 r.
Zachowania ekonomiczne polskiej klasy wyższej, Warszawa, 17.04.2012 r.
Jak wypromować firmę na Facebooku i pozyskać 100.000 fanów, Warszawa, 04.07.2012 r.
Narzędzia nowego marketingu – Blog Marketing, Warszawa, 16.01.2013 r.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Żeglarstwo, narciarstwo, muzyka
Inne
Umiejętność obsługi komputera na platformie PC i MAC, znajomość systemu CMS (do zarządzania treścią
w serwisach www)
w serwisach www)
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.