Umiejętności
Consulting
Szkolenia pracowników
Tworzenie polityk HR
Wywiady
Zarządzanie
Organizacja
Płatnik
Podatki od wynagrodzeń
Selekcja CV
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Kadry i płace
koordynowanie prac
Regulaminy i procedury
Wynagrodzenia pracownicze
word, excel
kodeks pracy
Kodeks Cywilny
zasiłki zus
kodeks spółek handlowych
Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
działalność gospodarcza na podstawie EDG
ESTICOL
Własny biznes w zakresie wcześniej wykonywanego zawodu specjalisty ds. prawa pracy - ZUS, US, szeroko rozumiane prawo pracy i ubezpieczeń społecznych, oraz druga forma działalności dziedzinie w kosmetyki i kosmetologii anti-aging, będący realizacją pasji.
Legitymuję się ugruntowaną swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu kosmetologii estetycznej (w tym mezoterapii igłowej i wygładzania zmarszczek za pomocą usieciowanego kwasu hialuronowego), mikropigmentacji, peelingów chemicznych w pielęgnacji i odnowie skóry, stylizacji i wizażu.
Legitymuję się ugruntowaną swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu kosmetologii estetycznej (w tym mezoterapii igłowej i wygładzania zmarszczek za pomocą usieciowanego kwasu hialuronowego), mikropigmentacji, peelingów chemicznych w pielęgnacji i odnowie skóry, stylizacji i wizażu.
Specjalista ds. kadr i płac
ZUREC Sp. z o.o.
Przez ponad 19 lat byłam zatrudniona na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. kadr i płac w Zakładzie Usług Remontowych Elektrociepłowni Będzin „ZUREC” Sp. z o.o. w Będzinie, specjalizującej się w usługach remontów energetycznych, gdzie zajmowałam się sprawami pracowniczymi. Uważam, że tak długi okres zatrudnienia, oraz pokonywanie szczebli stanowiskowych i finansowych, daje podstawy do kompetentnego i fachowego wykonywania obowiązków zawodowych w nowej organizacji.
W „ZUREC” z o.o., od momentu jej powstania, a właściwie startu gospodarczego w styczniu 1996 roku, samodzielnie stworzyłam i prowadziłam dział osobowy (od początku byłam jednoosobową komórką organizacyjną). Spółka zatrudniała od 120 osób na początku do 53 - u schyłku swojego funkcjonowania, z bezustanną fluktuację kadr, co wymagało zarówno samodyscypliny i zaangażowania, jak również bardzo dobrej organizacji pracy w celu wywiązania się z nałożonych obowiązków w sposób sprawny i kompetentny.
Moje obowiązki zawodowe polegały na obsłudze kadrowo-płacowej zatrudnionych pracowników, ale również organizacji szkoleń (obligatoryjnych - okresowych), kursów dokształcających, a także obsłudze prawnej, z uwagi na ukończone studia i doświadczenie zawodowe. Ponadto również na przeprowadzaniu szkoleń merytorycznych z zakresu prawa pracy, czasu pracy itp. Nazwa mojego stanowiska nie w pełni definiuje całokształt obowiązków i wyzwań, których się podejmowałam przez cały okres zatrudnienia, bowiem w zakresie moich obowiązków mieściła się współpraca również z komórką BHP (w tym przygotowywanie merytoryczne szkoleń z ww. dziedziny oraz śledzenie potrzeb szkoleniowych w ww. materii).
Jestem autorem zakładowych regulacji prawnych, takich jak regulamin pracy, regulamin wynagradzania, wcześniej zakładowy układ zbiorowy pracy. Ponadto zajmowałam się również sprawami organizacyjnymi w firmie, tworząc wewnętrzne regulaminy, zarządzenia i wytyczne, zgodnie z potrzebami zakładowo – rynkowo - prawnymi.
Zagadnienia z dziedziny prawa pracy, wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych (ZUS), oraz podatku dochodowego od osób fizycznych (w zakresie podatków od dochodów osobistych), z uwagi na prowadzenie całokształtu spraw osobowo-płacowym (prawo pracy i prawo cywilne), stanowią dla mnie obszar spenetrowany, aczkolwiek z uwagi na ciągłe zmiany i nowelizacje, powodujący konieczność bezustannego pogłębiania ww. materii.
Nadmieniam, że sama zorganizowałam, w mojej macierzystej firmie dział, w którym pracowałam (i w tym właśnie celu zostałam zatrudniona, z podległością organizacyjno-służbową wyłącznie prezesowi firmy). Jednoosobowo zarządzałam, pracowałam i rozliczałam swoją „działkę” zawodową, co wymagało samodyscypliny i kreatywności, biorąc pod uwagę ciągle zmieniające się ustawodawstwo polskie, konieczność dostosowywania się do zachodzących zmian społeczno-gospodarczych na gruncie prawa spółek handlowych i szeroko rozumianego prawa pracy, a także błyskawiczne podejmowanie decyzji i wykonanie zadań.
Szeroko rozumianą dziedziną wynagrodzeń zajmuję się począwszy od IX.2003 r. Wcześniej zajmowałam się sprawami kadrowymi, szkoleniowymi i socjalnymi u mojego pracodawcy.
Ponadto w okresie zatrudnienia zajmowałam się sprawami, związanymi z obsługą organów statutowych spółki, a mianowicie z uwagi na znajomość kodeksu spółek handlowych, udzielałam prawnego wsparcia Zarządowi przy organizacji corocznego zgromadzenia wspólników spółki, uczestniczyłam w nich w charakterze protokolanta, a także sporządzałam sprawozdania na potrzeby Zarządu oraz naliczałam dywidendę dla wspólników.
Jestem osobą zorganizowaną, samodzielną, pomysłową i energiczną, łatwo przystosowuję się do nowych warunków, oraz w sposób odpowiedzialny podchodzę do swoich obowiązków zawodowych. Przez cały okres zatrudnienia spełniałam się również jako konsultant z zakresu szeroko rozumianego prawa pracy, udzielając porad prawnych oraz szkoląc personel firmy. Nie bez znaczenia - sądzę, pozostaje fakt, że jestem pasjonatem wykonywanej pracy, po prostu lubię to, co robię, a właściwie robiłam, biorąc pod uwagę mój obecny status.
Wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenie zawodowe, wiedza i profesjonalizm, może zaprocentować w nowym miejscu, jak również, że kolejne doświadczenie pozwoli mi na dalszy rozwój zawodowy i poznanie nowej kultury organizacyjnej.
Nadmieniam ponadto, że pomimo zajmowania samodzielnego stanowiska, aby terminowo i prawidłowo wykonać swoje obowiązki, zarządzałam i koordynowałam pracę innych pracowników, a także delegowałam zadania do wykonania, pomimo funkcjonowania w obszarze firmy jako jednoosobowa komórka organizacyjna. Posiadane przeze mnie cechy charakteru, dyscyplina i zaangażowanie, predestynują mnie do pełnienia funkcji kierowniczej.
W „ZUREC” z o.o., od momentu jej powstania, a właściwie startu gospodarczego w styczniu 1996 roku, samodzielnie stworzyłam i prowadziłam dział osobowy (od początku byłam jednoosobową komórką organizacyjną). Spółka zatrudniała od 120 osób na początku do 53 - u schyłku swojego funkcjonowania, z bezustanną fluktuację kadr, co wymagało zarówno samodyscypliny i zaangażowania, jak również bardzo dobrej organizacji pracy w celu wywiązania się z nałożonych obowiązków w sposób sprawny i kompetentny.
Moje obowiązki zawodowe polegały na obsłudze kadrowo-płacowej zatrudnionych pracowników, ale również organizacji szkoleń (obligatoryjnych - okresowych), kursów dokształcających, a także obsłudze prawnej, z uwagi na ukończone studia i doświadczenie zawodowe. Ponadto również na przeprowadzaniu szkoleń merytorycznych z zakresu prawa pracy, czasu pracy itp. Nazwa mojego stanowiska nie w pełni definiuje całokształt obowiązków i wyzwań, których się podejmowałam przez cały okres zatrudnienia, bowiem w zakresie moich obowiązków mieściła się współpraca również z komórką BHP (w tym przygotowywanie merytoryczne szkoleń z ww. dziedziny oraz śledzenie potrzeb szkoleniowych w ww. materii).
Jestem autorem zakładowych regulacji prawnych, takich jak regulamin pracy, regulamin wynagradzania, wcześniej zakładowy układ zbiorowy pracy. Ponadto zajmowałam się również sprawami organizacyjnymi w firmie, tworząc wewnętrzne regulaminy, zarządzenia i wytyczne, zgodnie z potrzebami zakładowo – rynkowo - prawnymi.
Zagadnienia z dziedziny prawa pracy, wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych (ZUS), oraz podatku dochodowego od osób fizycznych (w zakresie podatków od dochodów osobistych), z uwagi na prowadzenie całokształtu spraw osobowo-płacowym (prawo pracy i prawo cywilne), stanowią dla mnie obszar spenetrowany, aczkolwiek z uwagi na ciągłe zmiany i nowelizacje, powodujący konieczność bezustannego pogłębiania ww. materii.
Nadmieniam, że sama zorganizowałam, w mojej macierzystej firmie dział, w którym pracowałam (i w tym właśnie celu zostałam zatrudniona, z podległością organizacyjno-służbową wyłącznie prezesowi firmy). Jednoosobowo zarządzałam, pracowałam i rozliczałam swoją „działkę” zawodową, co wymagało samodyscypliny i kreatywności, biorąc pod uwagę ciągle zmieniające się ustawodawstwo polskie, konieczność dostosowywania się do zachodzących zmian społeczno-gospodarczych na gruncie prawa spółek handlowych i szeroko rozumianego prawa pracy, a także błyskawiczne podejmowanie decyzji i wykonanie zadań.
Szeroko rozumianą dziedziną wynagrodzeń zajmuję się począwszy od IX.2003 r. Wcześniej zajmowałam się sprawami kadrowymi, szkoleniowymi i socjalnymi u mojego pracodawcy.
Ponadto w okresie zatrudnienia zajmowałam się sprawami, związanymi z obsługą organów statutowych spółki, a mianowicie z uwagi na znajomość kodeksu spółek handlowych, udzielałam prawnego wsparcia Zarządowi przy organizacji corocznego zgromadzenia wspólników spółki, uczestniczyłam w nich w charakterze protokolanta, a także sporządzałam sprawozdania na potrzeby Zarządu oraz naliczałam dywidendę dla wspólników.
Jestem osobą zorganizowaną, samodzielną, pomysłową i energiczną, łatwo przystosowuję się do nowych warunków, oraz w sposób odpowiedzialny podchodzę do swoich obowiązków zawodowych. Przez cały okres zatrudnienia spełniałam się również jako konsultant z zakresu szeroko rozumianego prawa pracy, udzielając porad prawnych oraz szkoląc personel firmy. Nie bez znaczenia - sądzę, pozostaje fakt, że jestem pasjonatem wykonywanej pracy, po prostu lubię to, co robię, a właściwie robiłam, biorąc pod uwagę mój obecny status.
Wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenie zawodowe, wiedza i profesjonalizm, może zaprocentować w nowym miejscu, jak również, że kolejne doświadczenie pozwoli mi na dalszy rozwój zawodowy i poznanie nowej kultury organizacyjnej.
Nadmieniam ponadto, że pomimo zajmowania samodzielnego stanowiska, aby terminowo i prawidłowo wykonać swoje obowiązki, zarządzałam i koordynowałam pracę innych pracowników, a także delegowałam zadania do wykonania, pomimo funkcjonowania w obszarze firmy jako jednoosobowa komórka organizacyjna. Posiadane przeze mnie cechy charakteru, dyscyplina i zaangażowanie, predestynują mnie do pełnienia funkcji kierowniczej.
Szkolenia i kursy
kursy, seminaria, szkolenia z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków, czasu pracy, wynagrodzeń, zasiłków itp
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
jazda na rowerze, pływanie, dobra książka (szczególnie literatura skandynawska), hobbystyczne wykonywanie biżuterii i kosmetyków.
Inne
dużo energii, zapału, zaangażowania, pomysłowości,