Umiejętności
Marketing
Negocjacje
Sprzedaż
Zarządzanie
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. reklamy i prenumeraty
EduFakty.pl
Organizacja wydarzeń o charakterze edukacyjno-informacyjnym (konferencje, warsztaty) pod kątem logistycznym i administracyjnym. Promocja wydarzeń w wielu kanałach w celu pozyskiwania uczestników. Realizowanie procesów sprzedaży, rozliczeń i dystrybucji prenumeraty. Budowaniu i podtrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z Klientami w tym tworzenie ofert i prowadzeniu prezentacji, pozyskiwanie partnerów. Zarządzaniu procesem sprzedaży w zakresie produktów reklamowych (on i off-line). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
Kierownik ds. Marketingu i Sprzedaży
JakDojade.pl ; City-Nav Sp. z o.o.
Organizacja i zarządzanie pionem marketingu i sprzedaży. Stworzenie koncepcji sprzedaży oraz otwieranie nowych kanałów dystrybucji. Rozwój portfolio oferowanych usług, funkcjonalności. Prowadzenie aktywnej sprzedaży poprzez domy mediowe, agencje reklamowe, portale internetowe, klientów ostatecznych. Współtworzenie nowego produktu – aplikacji na smartfony (system android), opracowanie strategii wejścia produktu na rynek.
Manager Zarządzający
Wprowadzenie na rynek nowopowstałej firmy – brokera baz danych. Opracowanie koncepcji serwisu WWW; treści, materiałów promocyjnych i handlowych. Opracowanie procedur działania, modeli sprzedaży, rozliczeń. Podpisanie umów z dostawcami, producentami, właścicielami baz danych. Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych, sprzedaż baz danych. Poszukiwanie i wykorzystywanie alternatywnych metod pozyskiwania baz.
Marketing Manager
TLC Marketing, Agencja PDM
Kompleksowe opracowywanie, tworzenie i wdrażanie kampanii promocyjnych wspierających strategie marketingowe przedsiębiorstw za pomocą unikalnych produktów stymulujących zachowania zakupowe konsumentów. Pozyskiwanie strategicznych klientów, negocjacje handlowe, stała współpraca z klientami. Poszukiwanie nowych rynków zbytu i poszerzanie oferty produktowej.
Realizacja kampanii m.in. dla: Millenium, Citi Handlowy, CitiGold, Polkomtel, Orange, Sony.
Realizacja kampanii m.in. dla: Millenium, Citi Handlowy, CitiGold, Polkomtel, Orange, Sony.
Project Manager, Prezes Zarządu
adaptacja międzynarodowego systemu dystrybucji biletów on-line do potrzeb polskiego rynku, zbudowanie zespołu, stworzenie ogólnokrajowej sieci dealerów, wdrożenie systemu, szkolenia użytkowników, negocjacje i zawieranie kontraktów z producentami wydarzeń, promocja wydarzeń, umacnianie pozycji marki na rynku, rozwijanie kanałów sprzedaży on i off-line, modernizacja systemu dystrybucji, przekształcenie działalności w spółkę z o.o. i uplasowanie marki wśród liderów rynku.
Specjalista ds. klientów strategicznych
Regionalne Centrum Biznesu, Klub Inicjatyw Gospodarczych
Organizacja działań integrujących środowisko przedsiębiorców, m. in. opieka nad członkami mazowieckiego Klubu i aktywne pozyskiwanie nowych klubowiczów; kompleksowa organizacja konferencji, spotkań klubowych, eventów;, pozyskiwanie sponsorów; prowadzenie działań reklamowych i PR; opracowywanie i tworzenie materiałów promocyjnych; prowadzenie negocjacji handlowych; administrowanie na terenie woj. mazowieckiego Programem Promocji Kultury Przedsiębiorczości "Przedsiębiorstwo Fair Play" oraz konkursem gospodarczego "Polski Sukces".
Specjalista ds. marketingu
Realizacja działań marketingowych (badania rynku, telemarketing, konferencje). Aktywny udział w przekształceniu firmy i wydzieleniu podległych spółek, współtworzenie nowego systemu identyfikacji wizualnej dla całej grupy, opracowywanie i tworzenie materiałów promocyjnych i reklamowych, organizacja i obsługa konferencji, szkoleń i wydarzeń artystycznych zewnętrznych i wewnętrznych, organizacja usług tłumaczeniowych.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży / Kierownik Działu Handlowego
Internet Katalog s.c./KMMGroup
Współtworzenie od podstaw działu handlowego (rekrutacja handlowców, przeprowadzanie szkoleń na temat produktów firmy i technik sprzedaży, koordynowanie pracy handlowców, itp.), tworzenie i produkcja materiałów handlowych, reklamowych, targowych, administrowanie międzynarodowym systemem internetowym, zarządzanie bazą danych, prowadzenie podstawowej księgowości firmy i windykacja należności.
Asystentka dz. organizacji imprez / Asystentka zarządu
BSC Biuro Konferencji Sp. z o.o. / Strefa Studio Filmowe Sp. z o.o.
Prowadzenie sekretariatu firmy i zarządu, współorganizacja imprez artystycznych m.in. dla Sony, Rzeczpospolita, Wydawnictwo Egmont, otwarcie budynku Reform Plaza (dziś Millenium Plaza).
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat.B - 2011r.
„Google AdWords” – 2009r.,
„Inteligencja w stosunkach międzyludzkich”- 2007r., „Zarządzanie czasem” – 2007r.,
Osobowość lidera”- 2006r.
„Google AdWords” – 2009r.,
„Inteligencja w stosunkach międzyludzkich”- 2007r., „Zarządzanie czasem” – 2007r.,
Osobowość lidera”- 2006r.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Inteligencja emocjonalna, etyka, zdrowy styl życia, bieganie, narty
Inne
Umiejętności i cechy charakteru:
Umiejętności twarde: budżetowanie, pisanie harmonogramów, tworzenie materiałów promocyjnych, handlowych, procedur działania, zarządzanie tworzeniem i adaptacją systemów informatycznych, podstawy księgowości,
Umiejętności miękkie: kierowanie zespołem, negocjacje, rozwiązywanie konfliktów, umiejętność budowania i utrzymywania stałych, pozytywnych relacji z klientami, samodzielność i umiejętność pracy w zespole.
Etyka i odpowiedzialność, lojalność, otwartość na zmiany i wyzwania, wiarygodność, uczciwość.
Umiejętności twarde: budżetowanie, pisanie harmonogramów, tworzenie materiałów promocyjnych, handlowych, procedur działania, zarządzanie tworzeniem i adaptacją systemów informatycznych, podstawy księgowości,
Umiejętności miękkie: kierowanie zespołem, negocjacje, rozwiązywanie konfliktów, umiejętność budowania i utrzymywania stałych, pozytywnych relacji z klientami, samodzielność i umiejętność pracy w zespole.
Etyka i odpowiedzialność, lojalność, otwartość na zmiany i wyzwania, wiarygodność, uczciwość.
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji.
Zapraszam też tych, kt
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Charytatywnie
Jeśli potrzebujesz pomocy lub jeśli potrzebujesz pomóc... "Pomóż mi" to trudne słowo...
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.