Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Service Delivery Manager
IBM Global Business Services
- Manage delivering of IT service for 12 European locations to contract performance standards and
client measurements
- Manage service quality, costs and improvement of service delivery processes
- Ensure positive customer satisfaction and customer relationship is maintained
- Constitute an integral part of the account planning and delivery support strategy
- Support Delivery Project Executive as the service delivery advocate
- Proactively monitor the problem and change process and manage problem and
change issues and alerts as needed
- Work with the customer (project office) to understand issues and requirements and
responds to requests for newservices (RFS's) to help grow the business
- Lead and direct the delivery team with directions, possible assignments to accounts
- Monitor and manage Service Level performance
client measurements
- Manage service quality, costs and improvement of service delivery processes
- Ensure positive customer satisfaction and customer relationship is maintained
- Constitute an integral part of the account planning and delivery support strategy
- Support Delivery Project Executive as the service delivery advocate
- Proactively monitor the problem and change process and manage problem and
change issues and alerts as needed
- Work with the customer (project office) to understand issues and requirements and
responds to requests for newservices (RFS's) to help grow the business
- Lead and direct the delivery team with directions, possible assignments to accounts
- Monitor and manage Service Level performance
Contract Support Manager Operations
zarządzanie procesem operacyjnym w niemieckojęzycznym IT call center, zapewnienie odpowiedniego poziomu usług w obsłudze klienta zgodnego z wyznaczonymi parametrami jakościowymi, implementacja procesów i ich kontrola, Complaints Management
Kierownik Działu Obsługi Klienta
kierowanie pracą ogólnopolskiej infolinii dla klienta, organizowanie i analiza badań marketingowych, szkolenia pracowników i kadry kierowniczej marketów z zakresu Obsługi Klienta i procesów reklamacyjnych,odpowiedzialność budżetowa i kadrowa oraz ich planowanie dla działu, raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu
Szkolenia i kursy
Kurs pilota wycieczek zagranicznych; specjalizacja : obsługa imprez myśliwskich
Trening trenerów wewnętrznych na temat : Metodyka przygotowania i prowadzenia szkoleń grupowych- zakończony uzyskaniem certyfikatu.
Trening trenerów wewnętrznych na temat : Metodyka przygotowania i prowadzenia szkoleń grupowych- zakończony uzyskaniem certyfikatu.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
ETAT
Informacje na temat etatu, pracy, poszukiwania pracy i wszelkie ciekawe informacje dotyczące tego tematu. Miejsce w którym można znaleźć wskazówki, ciekawe artykuły jak również sasięgnąć porady.
WROCŁAW szkolenia spotkania konferencje.
Tutaj umieszczamy wszelkie propozycje spotkań (służbowych i towarzyskich),konferencji i szkoleń. Wrocław i cały Dolny Śląsk
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.