Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Samodzielna księgowa
Księgowa/samodzielna księgowa
Praca na pełny etat w biurze rachunkowym
• prowadzenia ksiąg handlowych z kapitałem polskim i zagranicznym;
• prowadzenie KPiR;
• sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, VAT-UE, VAT-27, PIT, CIT oraz pozostałych deklaracji podatkowych np. PCC, NIP;
• kontrola, analiza i uzgadnianie kont z kontrahentami;
• dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo – księgowych;
• weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym;
• sporządzanie sprawozdań finansowych;
• rozliczenia z pracownikami (delegacje krajowe/zagraniczne, zaliczki);
• rozliczanie importu towarów, WDT, WNT, import usług, export;
• opracowywanie planu kont;
• sporządzanie sprawozdań dla GUS, NBP;
• przygotowanie dokumentów do akceptacji, wprowadzanie przelewów do systemu bankowego;
• kontakt z urzędami;
• zarządzanie trzyosobowym zespołem asystentów księgowych.
Praca na pełny etat w biurze rachunkowym
• prowadzenia ksiąg handlowych z kapitałem polskim i zagranicznym;
• prowadzenie KPiR;
• sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, VAT-UE, VAT-27, PIT, CIT oraz pozostałych deklaracji podatkowych np. PCC, NIP;
• kontrola, analiza i uzgadnianie kont z kontrahentami;
• dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo – księgowych;
• weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym;
• sporządzanie sprawozdań finansowych;
• rozliczenia z pracownikami (delegacje krajowe/zagraniczne, zaliczki);
• rozliczanie importu towarów, WDT, WNT, import usług, export;
• opracowywanie planu kont;
• sporządzanie sprawozdań dla GUS, NBP;
• przygotowanie dokumentów do akceptacji, wprowadzanie przelewów do systemu bankowego;
• kontakt z urzędami;
• zarządzanie trzyosobowym zespołem asystentów księgowych.
księgowa
ANNA'91
• Prowadzenie KPiR (Varico);
• Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT;
• Sporządzanie deklaracji ZUS DRA, RCA, RZA, itp.;
• Rozliczanie delegacji krajowych, diet i zaliczek na koszty podróży;
• Naliczanie i księgowanie list płac i umów zleceń, o dzieło;
• Sporządzanie dokumentów dotyczących zatrudniania, zwalniania pracowników;
• Wystawianie not korygujących;
• Pomoc przy dekretowaniu i księgowaniu WB, PK, faktur sprzedażowych i kosztowych.
• Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT;
• Sporządzanie deklaracji ZUS DRA, RCA, RZA, itp.;
• Rozliczanie delegacji krajowych, diet i zaliczek na koszty podróży;
• Naliczanie i księgowanie list płac i umów zleceń, o dzieło;
• Sporządzanie dokumentów dotyczących zatrudniania, zwalniania pracowników;
• Wystawianie not korygujących;
• Pomoc przy dekretowaniu i księgowaniu WB, PK, faktur sprzedażowych i kosztowych.
Szkolenia i kursy
pazdziernik 2018 - styczen 2019 - kurs "Specjalista ds. rachunkowości podatkowej) odbyty w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Warszawie potwierdzony certyfikatem
marzec 2010 – październik 2010 – kurs dla kandydatów na głównych księgowych (specjalista ds. rachunkowości) w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Warszawie.
marzec 2010 – październik 2010 – kurs dla kandydatów na głównych księgowych (specjalista ds. rachunkowości) w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Warszawie.
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Inne
• łatwość w uczeniu się nowych programów do obsługi księgowej (pracowałam na WF-Fakir, WF-Mag, WF-Best, SAP, RAKS DOS, RAKS2000);
• doświadczenie w komunikowaniu się z US, ZUS, GUS;
• bardzo dobra znajomość prawa bilansowego i podatkowego;
• certyfikat Ministerstwa Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych;
• certyfikat Specjalisty ds. rachunkowości podatkowej SkwP;
• bardzo dobra obsługa komputera (znajomość systemu „Windows” oraz pakietu „Microsoft Office”);
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• solidna realizacja wykonywanych poleceń;
• prawo jazdy kat. B.;
• doświadczenie w obsługiwaniu audytu, kontroli podatkowych.
• doświadczenie w komunikowaniu się z US, ZUS, GUS;
• bardzo dobra znajomość prawa bilansowego i podatkowego;
• certyfikat Ministerstwa Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych;
• certyfikat Specjalisty ds. rachunkowości podatkowej SkwP;
• bardzo dobra obsługa komputera (znajomość systemu „Windows” oraz pakietu „Microsoft Office”);
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• solidna realizacja wykonywanych poleceń;
• prawo jazdy kat. B.;
• doświadczenie w obsługiwaniu audytu, kontroli podatkowych.