Umiejętności
Obsługa urządzeń biurowych
umiejętność pracy w zespole
Wysoki poziom kultury osobistej
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
Motywacja - gotowość do zbierania nowych doświadczeń i uzyskiwania certyfikacji
lojalność i dyskrecja
szybkość i skuteczność w działaniu i uczeniu się
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. kadr i płac
Liber SA (dawniej Dictum Sp. z o.o.)
Z zakresu kadr i płac:
• Prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
• Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy oraz sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;
• Sporządzanie list płac (umowy o pracę) i rachunków (umów o dzieło i umów zlecenie);
• Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
• Nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
• Nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
• PPK
• Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
Z zakresu księgowości:
• Rozliczenie wyciągów bankowych;
• Prowadzenie i rozliczanie kasy gotówkowej;
• Kontrola rozrachunków pracowniczych oraz z kontrahentami;
• dekretacja faktur i korekt zakupu towaru;
• wystawianie kompensat wzajemnych należności i zobowiązań;
• Prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
• Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy oraz sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;
• Sporządzanie list płac (umowy o pracę) i rachunków (umów o dzieło i umów zlecenie);
• Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
• Nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
• Nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
• PPK
• Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
Z zakresu księgowości:
• Rozliczenie wyciągów bankowych;
• Prowadzenie i rozliczanie kasy gotówkowej;
• Kontrola rozrachunków pracowniczych oraz z kontrahentami;
• dekretacja faktur i korekt zakupu towaru;
• wystawianie kompensat wzajemnych należności i zobowiązań;
Specjalista ds. kadr i płac
Ksiegarnie Liber Sp. z o.o.
• Prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
• Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy oraz sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;
• Sporządzanie list płac (umowy o pracę) i rachunków (umów o dzieło i umów zlecenie);
• Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
• Nadzór nad terminami lekarskich badań okresowych pracowników;
• Nadzór nad terminami szkoleń z zakresu BHP;
• PPK;
• Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy oraz sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;
• Sporządzanie list płac (umowy o pracę) i rachunków (umów o dzieło i umów zlecenie);
• Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
• Nadzór nad terminami lekarskich badań okresowych pracowników;
• Nadzór nad terminami szkoleń z zakresu BHP;
• PPK;
Specjalista ds. marketingu
Liber SA (dawniej Dictum Sp. z o.o.)
• zakładanie kartotek towarowych w systemie;
• weryfikowanie danych wprowadzonych do systemu ze stanem rzeczywistym po przyjęciu towaru;
• przygotowanie dokumentów, wysyłka korespondencji;
• opracowanie i wysyłka raportów sprzedaży;
• opracowanie i wysyłka Newslettera.
• weryfikowanie danych wprowadzonych do systemu ze stanem rzeczywistym po przyjęciu towaru;
• przygotowanie dokumentów, wysyłka korespondencji;
• opracowanie i wysyłka raportów sprzedaży;
• opracowanie i wysyłka Newslettera.
Asystentka Zarządu
• koordynowanie agendy Członków Zarządu, umawianie i kontrolowanie spotkań wg. skali priorytetów,
• zarządzanie hierarchią informacji przypływających do Biura Zarządu,
• archiwizacja dokumentów,
• organizacja wyjazdów służbowych, spotkań biznesowych,
• koordynowanie współpracy Zarządu z poszczególnymi działami firm,
• zastępstwo kierownika Administracji i pracownika Sekretariatu podczas nieobecności.
• zarządzanie hierarchią informacji przypływających do Biura Zarządu,
• archiwizacja dokumentów,
• organizacja wyjazdów służbowych, spotkań biznesowych,
• koordynowanie współpracy Zarządu z poszczególnymi działami firm,
• zastępstwo kierownika Administracji i pracownika Sekretariatu podczas nieobecności.
Sekretarka - Asystentka
• współpraca z administratorami i służbami technicznymi wynajmowanych lokali,
• obsługa zebrań i spotkań,
• obsługa Zarządu w zakresie prac sekretarskich i biurowych,
• składanie zamówień na materiały biurowe na potrzeby firmy,
• obsługa centrali telefonicznej i faksów,
• obsługa zamówień klientów i prowadzenie bieżącej korespondencji z klientem.
• obsługa zebrań i spotkań,
• obsługa Zarządu w zakresie prac sekretarskich i biurowych,
• składanie zamówień na materiały biurowe na potrzeby firmy,
• obsługa centrali telefonicznej i faksów,
• obsługa zamówień klientów i prowadzenie bieżącej korespondencji z klientem.
pracownik biurowy - staż
• obsługa urządzeń biurowych,
• współpraca z Miejskim Ośrodkiem Kultury.
• współpraca z Miejskim Ośrodkiem Kultury.
Szkolenia i kursy
- "Kurs Księgowości." - Certyfikat
- "Kurs kadrowo-płacowy. Specjalista ds. kadr i płac." - Certyfikat
- "Kurs kadrowo-płacowy. Specjalista ds. kadr i płac." - Certyfikat
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace