Jolanta Karolina Ozdoba

Właściciel, Cena Ryzyka
Wrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Cena Ryzyka
Z zawodu jestem historykiem, pracuję jednak jako dziennikarka. Równocześnie prowadzę swoją firmę Cena Ryzyka, która zajmuje sie organizacją niekonwencjonalnych imprez integracyjnych dla pracowników firm na terenie całego kraju. W trakcie studiów jako dziennikarka pracowałam w TVP 1.

Edukacja

Logo
historia, magisterskie
Uniwersytet Opolski

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Citroen
Citroen
Dla wszystkich miłośników tej marki !
Handel
Handel
Zamieść swoją ofertę. Zamieść zapytanie ofertowe. Reklamujemy się tu do woli.
Marketing Miejsc
Marketing Miejsc
dla wszystkich zaiteresowanych marketingiem, w tym promocja miast, wsi, regionow oraz Polski na swiecie
marketing miejsc
marketing miejsc
strategiczne zarządzanie konkurencyjnością obszarów terytorialnych, a w tym: promocja miejsc
marketing terytorialny
marketing terytorialny
Grupa ma zajmować się zagadnieniami z dziedzin takich jak promocja miast, regionów, krajów - w tym oczywiście przypadkiem Polski, ich wizerunkiem, tożsamością. Innymi słowy procesem kreacji i zarządza
OUTDOOR
OUTDOOR
OUTDOOR Wycieczki, Wyprawy, Trekking
Pikniki
Pikniki
Proponuję, aby osoby zajmujące się organizacją imprez w firmach, na forum tej grupy, mogły znaleźć właściwego wykonawcę.
Promocja Mazur
Promocja Mazur
Ludzie dzielą się z grubsza na tych co jeżdzą nad morze i tych co w góry. Mazury są często pomijane przy planowaniu eventów i różnych wakacyjnych akcji. Jak to zmienić? A może chodzi o to żeby nie zmi
Psychologia biznesu
Psychologia biznesu
wszystko co ma związek z wykorzystaniem psychologii w biznesie
Studio Skutecznej Reklamy
Studio Skutecznej Reklamy
Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową (wizerunkową)?
szkolenia w telemarketingu
szkolenia w telemarketingu
Forum dla zainteresowanych podnoszeniem kompetencji osób pracujących w telemarketingu.