Wypowiedzi
-
Kolejne masterclass FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM odbędzie się w Warszawie 5-6-7 czerwca br. Szczegółową agendę prześlę tuż po Świętach Wielkanocnych, ale teraz już proszę o zarezerwowanie tego terminu.
O swoich działaniach w obszarze Facility – problemach i ich rozwiązywaniu, osiągnięciach, pomysłach i planach na przyszłość opowiedzą praktycy reprezentujący różne branże i firmy zróżnicowane pod względem wieku, sposobu zarządzania, wykorzystywanych narzędzi, systemów jakości.
Nawet najwspanialszy model można jeszcze ulepszyć, najdoskonalsze działania dodatkowo usprawnić!
Zapewniamy wiedzę merytoryczną na wysokim poziomie, ciekawe dyskusje i wymianę doświadczeń, dwa miłe wieczory z elementami integracyjnymi sprzyjające nawiązywaniu kontaktów biznesowych i – oczywiście - miłą atmosferę i obsługę.
Agendę spotkania prześlę po Świętach na priv.
FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM, które odbędzie się w Warszawie 5-6-7 czerwca br. Szczegółową agendę prześlę tuż po Świętach Wielkanocnych, ale teraz już proszę o zarezerwowanie tego terminu.
O swoich działaniach w obszarze Facility – problemach i ich rozwiązywaniu, osiągnięciach, pomysłach i planach na przyszłość opowiedzą praktycy reprezentujący różne branże i firmy zróżnicowane pod względem wieku, sposobu zarządzania, wykorzystywanych narzędzi, systemów jakości.
Nawet najwspanialszy model można jeszcze ulepszyć, najdoskonalsze działania dodatkowo usprawnić!
Zapewniamy wiedzę merytoryczną na wysokim poziomie, ciekawe dyskusje i wymianę doświadczeń, dwa miłe wieczory z elementami integracyjnymi sprzyjające nawiązywaniu kontaktów biznesowych i – oczywiście - miłą atmosferę i obsługę.
Załączam krótką wstępną informację z tematami, które będziemy poruszać.
Z poważaniem,
Jolanta Janowska
Senior Key Account Manager
MOVIDA Sp. z o.o. Sp. k.
jjanowska@movida.com.pl
tel. bezp. +48 22 696 74 82; tel. +48 22 626 02 62 -
Zarządzanie budynkami w zakładzie produkcyjnym[/b} to bardzo trudny proces wymagający wiedzy, doświadczenia, koordynacji z pozostałymi działami w fabryce, jak również współdziałania z firmami outsourcingowymi.
Jeżeli chcą Państwo dowiedzieć się, z jakimi problemami borykają się doświadczeni Facility Managerowie w zakładach różnych branż, i jak je rozwiązują, aby stworzyć idealny model zarządzania budynkami przemysłowymi, to zapraszam na spotkanie masterclass [b] „FACILITY MANAGEMENT w zakładzie produkcyjnym” (6-7-8 czerwca 2017, Warszawa), podczas której:
przedstawimy nowe, interesujące case studies z bardzo dobrze zarządzanych firm i zakładów jak: Alma Alpinex S.A., Autolive Poland Sp. z o.o., FBSerwis S.A., Firma Inżyniersko-Handlowa Aria-C, Gedia Poland Sp. z o.o., Impel S.A., Mondelez Polska Production Sp. z o.o., Sodexo On-site Services, SPIE Polska Sp. z o.o.,
zapoznają się Państwo z inspirującymi tematami i gotowymi rozwiązaniami dotyczącymi dokumentacji technicznej i audytów, działań operacyjnych i outsourcingu FM,
poznają Państwo szefów obszarów Facility różnych branż i nawiążą ciekawe kontakty biznesowe,
wezmą Państwo udział w ciekawych dyskusjach umożliwiających wymianę doświadczeń.
To jedyne takie spotkanie na rynku, na którym nie może Państwa zabraknąć!
Agendę i szczegóły uczestnictwa przesyłam na maila.
SERDECZNIE ZAPRASZAM!
Jolanta Janowska
Senior Key Account Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
jjanowska@movida.com.pl
tel. bezp. +48 22 696 74 82 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Klub zarządcy nieruchomości
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie nieruchomościami.
-
W dniach 6-7-8 czerwca 2017 r. [b/] odbędzie się druga edycja [b]masterclass „FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM”. Pierwsza, grudniowa, edycja spotkania okazała się ogromnym sukcesem i zgromadziła liczne grono uczestników.
Po dogłębnym badaniu potrzeb rynku zdecydowaliśmy się podzielić czerwcowe spotkanie bloki poświęcone: [b]dokumentacji technicznej, audytom,działaniom operacyjnym i outsourcingowi.[b/]
Spotkanie będzie oparte na studiach przypadków (innych niż w pierwszej edycji), konkretnych rozwiązaniach. Damy Państwu możliwość podyskutowania, zainspirowania się i nawiązania kontaktów, rozwiania wątpliwości. Nasze projekty cenione są za merytoryczne, wyczerpujące prelekcje.
Ponad 60 Osób zarządzających obszarem Facility w zakładach przemysłowych uczestniczyło w grudniowym spotkaniu. facility-management-w-zakladzie-produkcyjnym W dniach 6-7-8 czerwca br. odbędzie się druga edycja masterclass „FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM”. Pierwsza, grudniowa, edycja spotkania okazała się ogromnym sukcesem i zgromadziła liczne grono uczestników.
Proszę o zapisanie tego terminu w kalendarzu. Już za tydzień osobom zainteresowanym będę mogła przesłać broszurę z pełnym programem i agendami wystąpień.
SERDECZNIE ZAPRASZAM! -
W dniach 6-7-8 czerwca 2017 r. [b/] odbędzie się druga edycja [b]masterclass „FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM”. Pierwsza, grudniowa, edycja spotkania okazała się ogromnym sukcesem i zgromadziła liczne grono uczestników.
Po dogłębnym badaniu potrzeb rynku zdecydowaliśmy się podzielić czerwcowe spotkanie bloki poświęcone: [b]dokumentacji technicznej, audytom,działaniom operacyjnym i outsourcingowi.[b/]
Spotkanie będzie oparte na studiach przypadków (innych niż w pierwszej edycji), konkretnych rozwiązaniach. Damy Państwu możliwość podyskutowania, zainspirowania się i nawiązania kontaktów, rozwiania wątpliwości. Nasze projekty cenione są za merytoryczne, wyczerpujące prelekcje.
Ponad 60 Osób zarządzających obszarem Facility w zakładach przemysłowych uczestniczyło w grudniowym spotkaniu. facility-management-w-zakladzie-produkcyjnym W dniach 6-7-8 czerwca br. odbędzie się druga edycja masterclass „FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM”. Pierwsza, grudniowa, edycja spotkania okazała się ogromnym sukcesem i zgromadziła liczne grono uczestników.
Proszę o zapisanie tego terminu w kalendarzu. Już za tydzień osobom zainteresowanym będę mogła przesłać broszurę z pełnym programem i agendami wystąpień.
SERDECZNIE ZAPRASZAM! -
Serdecznie zapraszam na międzybranżowe masterclass dla praktyków– osób zarządzających magazynami i centrami dystrybucji „TOUR DE MAGASINS - optymalizacja procesów” (28-29-30 marca 2017, Warszawa).
Będą mieli Państwo niepowtarzalną okazję obejrzenia dwóch bardzo zróżnicowanych pod względem organizacji jak i wprowadzonych rozwiązań magazynów przyprodukcyjnych - Faurecia Automotive Polska S.A. i magazyn centralny Grupy TOPEX. Dodatkowo zaplanowaliśmy dla Państwa dzień pełen inspiracji – kilka studiów przypadków wraz z dyskusją.
Wybrane tematy i zagadnienia:
• sprawdzone rozwiązania i przykłady optymalizacji, w tym procesów kompletacji i transportu,
• funkcjonalność i centralizacja procesów logistycznych w centrum dystrybucji,
• produkcja-magazyn-logistyka zewnętrzna – odpowiedzialność prawna za szkody wynikające z nieprawidłowego unieruchomienia ładunków,
• ocena działania wielobranżowego magazynu od jego powstania po dzień dzisiejszy – doświadczenia szefa projektu budowy a obecnie szefa firmy,
• analiza doświadczeń europejskich – prelegent zarządza dwoma centrami dystrybucji obsługującymi 123 kraje w Europie,
• automatyzacja – nowoczesne rozwiązania i analiza zasadności zastosowań.
Po obiektach oprowadzą Państwa i opowiedzą o rozwiązaniach i osiągnięciach eksperci- praktycy z wieloletnim doświadczeniem, zarządzający działaniami w obszarze magazynowania. Spotkanie oraz miłe wieczory integracyjne będą dla Państwa doskonałą okazją do ożywionych dyskusji, wymiany doświadczeń i kontaktów biznesowych oraz najlepszym źródłem inspiracji i gotowych rozwiązań.
Szczegółowe informacje przesyłam na maila.
PS: Poprzednie spotkania „Tour de Magasins” oceniono w skali 1-6 na 5,2.
Pozdrawiam,,
Jolanta Janowska
Senior Key Account Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
jjanowska@movida.com.pl
tel. bezp. +48 22 696 74 82
tel. +48 22 626 02 62, fax +48 22 626 81 38 -
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszam na międzybranżowe masterclass[b/] dla praktyków– osób zarządzających magazynami i centrami dystrybucji[b] „TOUR DE MAGASINS - optymalizacja procesów” (28-29-30 marca 2017, Warszawa).
Będą mieli Państwo niepowtarzalną okazję obejrzenia dwóch bardzo zróżnicowanych pod względem organizacji jak i wprowadzonych rozwiązań magazynów - Faurecia Automotive Polska S.A. i centralny magazyn Grupy TOPEX. Dodatkowo zaplanowaliśmy dla Państwa dzień pełen inspiracji – kilkanaście studiów przypadków wraz z dyskusją.
Wybrane tematy i zagadnienia:
- sprawdzone rozwiązania i przykłady optymalizacji, w tym procesów kompletacji i transportu,
- funkcjonalność i centralizacja procesów logistycznych w centrum dystrybucji,
- produkcja-magazyn-logistyka zewnętrzna – odpowiedzialność prawna za szkody wynikające z nieprawidłowego unieruchomienia ładunków,
- ocena działania wielobranżowego magazynu od jego powstania po dzień dzisiejszy – doświadczenia szefa projektu budowy a obecnie szefa firmy,
- analiza doświadczeń europejskich – prelegent zarządza dwoma centrami dystrybucji obsługującymi 123 kraje w Europie,
- automatyzacja – nowoczesne rozwiązania i analiza zasadności zastosowań.
Po obiektach oprowadzą Państwa i opowiedzą o rozwiązaniach i osiągnięciach eksperci- praktycy z wieloletnim doświadczeniem, zarządzający działaniami w obszarze magazynowania. Spotkanie oraz miłe wieczory integracyjne będą dla Państwa doskonałą okazją do ożywionych dyskusji, wymiany doświadczeń i kontaktów biznesowych oraz najlepszym źródłem inspiracji i gotowych rozwiązań.
PS: Poprzednie spotkania „Tour de Magasins” oceniono w skali 1-6 na 5,2.
AGENDĘ SPOTKANIA WYSYŁAM PO UPRZEDNIM KONTAKCIE NA MAILA.
Pozdrawiam,
Jolanta Janowska
Senior Key Account Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
jjanowska@movida.com.pl
tel. bezp. +48 22 696 74 82
tel. +48 22 626 02 62, fax +48 22 626 81 38 -
Facility Management w zakładzie produkcyjnym - 18 listopada zamykamy listę uczestników!
Data i Miejsce: 13.12.2016 - 14.12.2016 Okolice Warszawy
Organizator: Movida
Strona www: http://movida.com.pl/wydarzenia/facility-management-w-...
Firma MOVIDA zaprasza do udziału w unikatowym spotkaniu masterclass Facility Management w zakładzie produkcyjnym. To wyjątkowy projekt, który zrealizowany zostanie w dniach 13-14 grudnia 2016 r. w okolicach Warszawy.
Praktycy podzielą się wiedzą oraz doświadczeniem w stworzeniu modelu zarządzania budynkami w zakładzie przemysłowym. Teoretycznie odpowiedź na pytanie „co to oznacza?” jest prosta – w praktyce to bardzo ciężki proces. O jego przebiegu, trudnościach we wdrażaniu rozwiązań i oczywiście o sukcesach uczestnicy dowiedzą się z pierwszej ręki.
Spotkanie Masterclass to ożywione dyskusje w gronie praktyków z różnych branż, wieczorne spotkanie w nieformalnej atmosferze pozwalające na nawiązywanie cennych kontaktów biznesowych oraz wymianę doświadczeń, a także gotowe, sprawdzone rozwiązania, które można z powodzeniem przenieść do własnych Firm. -
Facility Management w zakładzie produkcyjnym - 18 listopada zamykamy listę uczestników!
Data i Miejsce: 13.12.2016 - 14.12.2016 Okolice Warszawy
Organizator: Movida
Strona www: http://movida.com.pl/wydarzenia/facility-management-w-...
Firma MOVIDA zaprasza do udziału w unikatowym spotkaniu masterclass Facility Management w zakładzie produkcyjnym. To wyjątkowy projekt, który zrealizowany zostanie w dniach 13-14 grudnia 2016 r. w okolicach Warszawy.
Praktycy podzielą się wiedzą oraz doświadczeniem w stworzeniu modelu zarządzania budynkami w zakładzie przemysłowym. Teoretycznie odpowiedź na pytanie „co to oznacza?” jest prosta – w praktyce to bardzo ciężki proces. O jego przebiegu, trudnościach we wdrażaniu rozwiązań i oczywiście o sukcesach uczestnicy dowiedzą się z pierwszej ręki.
Spotkanie Masterclass to ożywione dyskusje w gronie praktyków z różnych branż, wieczorne spotkanie w nieformalnej atmosferze pozwalające na nawiązywanie cennych kontaktów biznesowych oraz wymianę doświadczeń, a także gotowe, sprawdzone rozwiązania, które można z powodzeniem przenieść do własnych Firm. -
Facility Management w zakładzie produkcyjnym - 18 listopada zmykamy listę uczestników!
Data i Miejsce: 13.12.2016 - 14.12.2016 Okolice Warszawy
Organizator: Movida
Strona www: http://movida.com.pl/wydarzenia/facility-management-w-...
Firma MOVIDA zaprasza do udziału w unikatowym spotkaniu masterclass Facility Management w zakładzie produkcyjnym. To wyjątkowy projekt, który zrealizowany zostanie w dniach 13-14 grudnia 2016 r. w okolicach Warszawy.
Praktycy podzielą się wiedzą oraz doświadczeniem w stworzeniu modelu zarządzania budynkami w zakładzie przemysłowym. Teoretycznie odpowiedź na pytanie „co to oznacza?” jest prosta – w praktyce to bardzo ciężki proces. O jego przebiegu, trudnościach we wdrażaniu rozwiązań i oczywiście o sukcesach uczestnicy dowiedzą się z pierwszej ręki.
Spotkanie Masterclass to ożywione dyskusje w gronie praktyków z różnych branż, wieczorne spotkanie w nieformalnej atmosferze pozwalające na nawiązywanie cennych kontaktów biznesowych oraz wymianę doświadczeń, a także gotowe, sprawdzone rozwiązania, które można z powodzeniem przenieść do własnych Firm. -
Szanowni Państwo,
Zapraszam na multibranżowe „X Forum Służb Utrzymania Ruchu”, które odbędzie się w dniach 18-19-20 października 2016 r. w Wieliczce.
Gospodarzami tegorocznej edycji będą firmy Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o., których zakłady zwiedzimy wraz z Państwem. Prelekcje oparte na case-studies poprowadzą eksperci-praktycy z różnych branż.
Już ponad 60 osób zarządzających UR potwierdziło obecność.
ZOSTAŁO JESZCZE TYLKO KILKA MIEJSC!
Pozdrawiam,
Jolanta Janowska
Senior Key Account Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k. -
Szanowni Państwo,
Zapraszam na multibranżowe „X Forum Służb Utrzymania Ruchu”, które odbędzie się w dniach 18-19-20 października 2016 r. w Wieliczce.
Gospodarzami tegorocznej edycji będą firmy Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o., których zakłady zwiedzimy wraz z Państwem. Prelekcje oparte na case-studies poprowadzą eksperci-praktycy z różnych branż.
Już ponad 60 osób zarządzających UR potwierdziło obecność.
ZOSTAŁO JESZCZE TYLKO KILKA MIEJSC!
Pozdrawiam,
Jolanta Janowska
Senior Key Account Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
jjanowska@movida.com.pl
tel. bezp. +48 22 696 74 82 -
Ze szczególną przyjemnością zapraszam na jubileuszowe, unikatowe w skali rynku i cieszące się dużym uznaniem, multibranżowe „X Forum Służb Utrzymania Ruchu- optymalizacja, ekspancja, ewolucja, proces”, które odbędzie się w dniach 18-19-20 października 2016 r. w okolicach Tychów.
Do udziału w nim zapraszamy osoby odpowiedzialne za zarządzanie procesami w UR i produkcji.
Każde z corocznych spotkań to to duża dawka fachowej i praktycznej wiedzy, źródło inspiracji i okazja wymiany doświadczeń w gronie ekspertów i praktyków. To także możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych i podzielenia się pomysłami oraz gotowymi rozwiązaniami, które będą mogli Państwo wdrożyć we własnych firmach.
W tym roku skupimy się na tematach związanych z:
- ewolucją modelu optymalnego utrzymania ruchu
- strategią zarządzania w UR
- optymalizacją: systemów, procesów, kosztów, rozwiązań technicznych.
Zapoznają się Państwo z tematami dotyczącymi efektywnego zapewnienia niezawodności i ciągłości produkcji w przemyśle:
nowoczesne metody zarządzania UR,
zaawansowany TPM
Preventive and Predictive Maintenance,
poprawa efektywności energetycznej i mediów (energia odnawialna),
wpływ narzędzi informatycznych na podniesienie efektywności procesów,
bezpieczeństwo w utrzymaniu ruchu – systemy i rozwiązania,
outsourcing w obszarze UR i Facility Management.
Miło mi poinformować, że nasze zaproszenie do współpracy przyjęły firmy Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o., które zwiedzimy wraz z Państwem.
Na spotkaniu wystąpią również prelegenci-praktycy-szefowie UR z zakładów takich jak m.in.: Mondelez Polska S.A., Can-Pack S.A. fabryka Opakowań Metalowych Pol-Am-Pack, Kongsberg Automotive Sp. z o.o., Bel Polska Sp. z o.o., Faurecia Wałbrzych S.A., Słodownia Soufflet Polska Sp. z o.o., General Motors Manufacturing Poland Sp. zo.o., Michelin Polska S.A. i inni...
Z poważaniem,
Jolanta Janowska
Senior Key Account Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
jjanowska@movida.com.pl
tel. bezp. +48 22 696 74 82
tel. +48 22 626 02 62, fax +48 22 626 81 38 -
Ze szczególną przyjemnością zapraszam na jubileuszowe, unikatowe w skali rynku i cieszące się dużym uznaniem, multibranżowe „X Forum Służb Utrzymania Ruchu- optymalizacja, ekspancja, ewolucja, proces”, które odbędzie się w dniach 18-19-20 października 2016 r. w okolicach Tychów.
Do udziału w nim zapraszamy osoby odpowiedzialne za zarządzanie procesami w UR i produkcji.
Każde z corocznych spotkań to to duża dawka fachowej i praktycznej wiedzy, źródło inspiracji i okazja wymiany doświadczeń w gronie ekspertów i praktyków. To także możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych i podzielenia się pomysłami oraz gotowymi rozwiązaniami, które będą mogli Państwo wdrożyć we własnych firmach.
W tym roku skupimy się na tematach związanych z:
- ewolucją modelu optymalnego utrzymania ruchu
- strategii zarządzania w UR
- optymalizacją: systemów, procesów, kosztów, rozwiązań technicznych.
Zapoznają się Państwo z tematami dotyczącymi efektywnego zapewnienia niezawodności i ciągłości produkcji w przemyśle:
nowoczesne metody zarządzania UR,
zaawansowany TPM
Preventive and Predictive Maintenance,
poprawa efektywności energetycznej i mediów (energia odnawialna),
wpływ narzędzi informatycznych na podniesienie efektywności procesów,
bezpieczeństwo w utrzymaniu ruchu – systemy i rozwiązania,
outsourcing w obszarze UR i Facility Management.
Miło mi poinformować, że nasze zaproszenie do współpracy przyjęły firmy Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o., które zwiedzimy wraz z Państwem.
Na spotkaniu wystąpią również prelegenci-praktycy-szefowie UR z zakładów takich jak m.in.: Mondelez Polska S.A., Can-Pack S.A. fabryka Opakowań Metalowych Pol-Am-Pack, Kongsberg Automotive Sp. z o.o., Bel Polska Sp. z o.o., Faurecia Wałbrzych S.A., Słodownia Soufflet Polska Sp. z o.o., General Motors Manufacturing Poland Sp. zo.o., Michelin Polska S.A. i inni...
Mam nadzieję, że w tym roku nie zabraknie Państwa na tym wyjątkowym spotkaniu.
Z poważaniem,
Jolanta Janowska
Senior Key Account Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
jjanowska@movida.com.pl
tel. bezp. +48 22 696 74 82
tel. +48 22 626 02 62, fax +48 22 626 81 38 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Eksploatacja maszyn i systemów
-
Ze szczególną przyjemnością zapraszam na jubileuszowe, unikatowe w skali rynku i cieszące się dużym uznaniem, multibranżowe „X Forum Służb Utrzymania Ruchu- optymalizacja, ekspancja, ewolucja, proces”, które odbędzie się w dniach 18-19-20 października 2016 r. w okolicach Tychów.
Do udziału w nim zapraszamy osoby odpowiedzialne za zarządzanie procesami w UR i produkcji.
Każde z corocznych spotkań to to duża dawka fachowej i praktycznej wiedzy, źródło inspiracji i okazja wymiany doświadczeń w gronie ekspertów i praktyków. To także możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych i podzielenia się pomysłami oraz gotowymi rozwiązaniami, które będą mogli Państwo wdrożyć we własnych firmach.
W tym roku skupimy się na tematach związanych z:
- ewolucją modelu optymalnego utrzymania ruchu
- strategii zarządzania w UR
- optymalizacją: systemów, procesów, kosztów, rozwiązań technicznych.
Zapoznają się Państwo z tematami dotyczącymi efektywnego zapewnienia niezawodności i ciągłości produkcji w przemyśle:
nowoczesne metody zarządzania UR,
zaawansowany TPM
Preventive and Predictive Maintenance,
poprawa efektywności energetycznej i mediów (energia odnawialna),
wpływ narzędzi informatycznych na podniesienie efektywności procesów,
bezpieczeństwo w utrzymaniu ruchu – systemy i rozwiązania,
outsourcing w obszarze UR i Facility Management.
Miło mi poinformować, że nasze zaproszenie do współpracy przyjęły firmy Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o., które zwiedzimy wraz z Państwem.
Na spotkaniu wystąpią również prelegenci-praktycy-szefowie UR z zakładów takich jak m.in.: Mondelez Polska S.A., Can-Pack S.A. fabryka Opakowań Metalowych Pol-Am-Pack, Kongsberg Automotive Sp. z o.o., Bel Polska Sp. z o.o., Faurecia Wałbrzych S.A., Słodownia Soufflet Polska Sp. z o.o., General Motors Manufacturing Poland Sp. zo.o., Michelin Polska S.A. i inni...
Mam nadzieję, że w tym roku nie zabraknie Państwa na tym wyjątkowym spotkaniu.
Z poważaniem,
Jolanta Janowska
Senior Key Account Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
jjanowska@movida.com.pl
tel. bezp. +48 22 696 74 82
tel. +48 22 626 02 62, fax +48 22 626 81 38 -
Dla niewidomej poszukuje instrumentu klawiszowego (poza pianinem i fortepianem). Może ktoś miałby do oddania?
-
Dzień dobry,
FORUM SŁUŻB UTRZYMANIA RUCHU to duża dawka meritum- bez treści reklamowych, ale z dużą atencją nastawioną na fachową i praktyczną wiedzę i wymianę doświadczeń klasy master.
Do udziału w spotkaniu, które odbędzie się 13-14-15 października zapraszamy osoby odpowiedzialne za zarządzanie procesami w UR i produkcji.
Przesyłam Państwu wstępne informacje o tym dorocznym, cieszącym się uznaniem spotkaniu. Miło mi poinformować, że nasze zaproszenie do współpracy przyjęły firmy STRAUSS CAFE oraz KGHM Polska Miedź, które zwiedzimy wraz z Państwem.
Merytoryka i fachowe, dogłębne przedstawienie tematów są dla nas bardzo istotne więc PEŁEN PROGRAM MERYTORYCZNY otrzymają Państwo niebawem. Obecnie potwierdzamy udział Prelegentów, którzy podzielą się z Państwem praktyczną wiedzą. Jeśli mają Państwo dodatkowe uwagi to jestem do dyspozycji. Tymczasem proszę o zarezerwowanie czasu w październiku.
PS: Zależało nam, aby pokazać Państwu procesy w dwóch (wiodących na swoim rynku) obiektach: STRAUSS CAFE (rynek FMCG) i KGHM (przemysł ciężki).
Państwo rozwijają się zawodowo i zdobywają kontakty biznesowe - my dbamy o merytorykę, Państwa wygodę, transport i efektywne wieczory integracyjne.
Zapraszam do potwierdzania udziału w spotkaniu.
Pozdrawiam,
Jolanta Janowska
Senior Key Account Manager
MOVIDA Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s. k.
jjanowska@movida.com.pl
tel. bezp. +48 22 696 74 82
tel. +48 22 626 02 62, fax +48 22 626 81 38 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Produkcją