Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik obiektu
1.Rekrutacja i szkolenia personelu z zakresu wykonywania prac porządkowych oraz nadzór nad wykonaniem tych prac na terenie klienta.
2.Kierowanie zespołem pracowników. (33 osoby)
3.Stały kontakt z klientem,współpraca z kilkoma działami na terenie obiektu.
4.Realizacja powierzonych zadań,terminowość ich wykonania.
5.Zawieranie umów z podległym personelem,raportowanie godzin pracy personelu.
2.Kierowanie zespołem pracowników. (33 osoby)
3.Stały kontakt z klientem,współpraca z kilkoma działami na terenie obiektu.
4.Realizacja powierzonych zadań,terminowość ich wykonania.
5.Zawieranie umów z podległym personelem,raportowanie godzin pracy personelu.
Koordynator ds. jakości wyrobów gotowych
1. Kierowanie pracą zespołu specjalistów,raportowanie,szkolenia,rekrutacja.( 8 osób)
2. Kierowanie pracą zespołu operatorów strefy odzysku komponentów , raportowanie, miesięczne obliczanie kosztów z odzyskanych komponentów.(4 osoby)
3. Bezpośredni kontakt oraz nadzór nad firmą zewnętrzną,raportowanie,szkolenia, obliczanie kosztów sortowań wewnątrz zakładowych, utalanie norm czasowych.
4. Uruchamianie oraz koordynacja kontroli/napraw wyrobów niezgodnych ze standardami jakościowymi wewnątrz zakładu.
2. Kierowanie pracą zespołu operatorów strefy odzysku komponentów , raportowanie, miesięczne obliczanie kosztów z odzyskanych komponentów.(4 osoby)
3. Bezpośredni kontakt oraz nadzór nad firmą zewnętrzną,raportowanie,szkolenia, obliczanie kosztów sortowań wewnątrz zakładowych, utalanie norm czasowych.
4. Uruchamianie oraz koordynacja kontroli/napraw wyrobów niezgodnych ze standardami jakościowymi wewnątrz zakładu.
Kierownik ds. technicznych
QRS
Kontakt z klientem, bezpośredni nadzór nad zespołem ludzi (ok. 40 osób). Nadzór nad raportami do klienta, analiza i wyjaśnianie ewentualnych reklamacji, rekrutacja i szkolenia osób odpowiedzialnych za wykonanie prac na terenie klienta. Budowanie i szkolenie zespołów ludzi dedykowanych do obsługi klientów. Wdrażanie na terenie klienta wszystkich potrzebnych procedur Systemu Zarządzania Jakością ISO oraz jego identyfikacja. Częściowy nadzór nad dokumentacją SZJ ISO.
Uczestniczenie w auditach klientowskich oraz stałe ich przeprowadzanie w środowisku wewnętrznym firmy.
Raportowanie do bezpośredniego przełożonego.
Uczestnictwo oraz prowadzenie negocjacji z klientem.
Opracowywanie instrukcji oraz planów kontroli dla podwładnych.
Uczestniczenie w auditach klientowskich oraz stałe ich przeprowadzanie w środowisku wewnętrznym firmy.
Raportowanie do bezpośredniego przełożonego.
Uczestnictwo oraz prowadzenie negocjacji z klientem.
Opracowywanie instrukcji oraz planów kontroli dla podwładnych.
Koordynator
Organizacja zlecenia na terenie klienta,ustalanie liczby pracowników,przydzielanie im zadań,wyposażenie wykonawców w materiały biurowe itp,przygotowanie stanowiska pracy dla wykonawców,opracowywanie dokumentacji potrzebnej do wykonania zlecenia.
Koordynowanie zleceniem,szkolenia stanowiskowe,organizowanie szkoleń bhp na terenie klienta,ustalanie norm czasowych na wykonanie prac.
Koordynowanie zleceniem,szkolenia stanowiskowe,organizowanie szkoleń bhp na terenie klienta,ustalanie norm czasowych na wykonanie prac.
Szkolenia i kursy
"Audytor wewnętrzny systemu ISO"
"Budowanie i zarządzanie zespołem"
"Bhp"
"Tłumacz języka migowego w stopniu podstawowym T1"
(Certyfikat Polskiego Związku Głuchych w Warszawie)
"Budowanie i zarządzanie zespołem"
"Bhp"
"Tłumacz języka migowego w stopniu podstawowym T1"
(Certyfikat Polskiego Związku Głuchych w Warszawie)
Specjalizacje
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Inne
Prawo jazdy kat.B ( od 2005r )
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Imprezy integracyjne PL
Podstawą działalności firmy Integracje24.pl stanowi organizowanie krajowej turystyki biznesowej.
Posiadamy ponad 10 letnie doświadczenie w organizacji imprez integracyjnych, teambuildingowych i szkol
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.