Jolanta Grabowska

Starszy Specjalista ds. Komunikacji, STATOIL POLAND
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Statoil Poland Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Public Relations
Media relations, komunikacja wewnętrzna, CSR, sponsoring,social media
DHL Express (Poland)
Specjalista ds. Public Relations i CSR
CSR, PR, współpraca z NGO, eventy, wydawanie publikacji wewnętrznych i zewnętrznych, kampanie informacyjne dla pracowników, zarządzanie Intranetem
On Board PR
Account Executive
Kontakty z dziennikarzami, eventy, kampanie edukacyjne, wydawanie publikacji zewnętrznych, monitoring prasy
Logo
Account Executive
Spin Communicatons
Kontakty z mediami, konferencje prasowe, eventy, monitoring prasy
Logo
reporter
TVP 3 Warszawa
materiały imformacyjne do Telewizyjnego Kuriera Warszawskiego

Szkolenia i kursy

Szkolenie wewnętrzne “Komunikacja interpersonalna”, Warszawa

Szkolenie wewnętrzne „Efektywne techniki prezentacji”,Warszawa

Międzynarodowa konferencja Internal Communication Forum, Barcelona

Szkolenie zewnętrzne – Portale Korporacyjne, Warszawa

Szkolenie zewnętrzne – Media relations, Warszawa

Prowadzenie zajęć dla studentów IV i V roku na Uniwersytecie Warszawskim, w Instytucie Dziennikarstwa w ramach Laboratorium PR

Social media - Warszawa

Edukacja

Logo
Wydział Dziennikrastwa i Nauk Politycznych, Instytut Dziennikarstwa, Specjalizacja: Marketing Medialny i Public Relation, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Public Relations
Wewnętrzny PR

Zainteresowania

Sporty wodne, fotografia

Inne

Prawo jazdy kategorii B

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
KONDYCJA PR
KONDYCJA PR
[b]CZY TO SIĘ NAM PODOBA CZY NIE, PR JEST WSZĘDZIE. WIĘC ROZMAWIAJMY O TYM, KAWA NA ŁAWĘ, SMACZKI I FLACZKI, TOPY I WTOPY, jaki jest nasz Polski Piar. A jaki jest ten "światowy"!?[/b]
Konkurs Biuletynów Firmowych
Konkurs Biuletynów Firmowych
Grupa uczestników Konkursu i zainteresowanych tym wydarzeniem
Podyplomowe dofinansowane
Podyplomowe dofinansowane
Grupa dla zainteresowanych podniesieniem swoich kwalifikacji na studiach podyplomowych dofinansowanych ze środków UE realizowanych przez Wyższą Szkołę Europejską im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie...
Prasa firmowa
Prasa firmowa
Zapraszam do dyskusji na temat roli prasy firmowej w komunikowaniu przedsiębiorstw
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Stowarzyszenie Prasy Firmowej
Stowarzyszenie Prasy Firmowej
Grupa zrzeszająca członków i sympatyków SPF, ale również zapraszamy wszystkich zainteresowanych jego działalnością.