Jola Rudowska-Guzek
specjalista ds.szkoleń i rekrutacji - kierownik ds.jakości obsługi klienta przez telefon
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
kierownik ds.jakości obsługi klienta; specjalista ds.szkoleń i rekrutacji
Przygotowanie szkoleń wewnętrznych,zewnętrznych , retreningów na potrzeby poszczególnyvh projektów, działów,tematów oraz na potrzeby klienta zewnętrznego.
- Kontrolowanie i usprawnianie procesu szkoleń;
- Prowadzenie wywiadów , audutów i szkoleń zewnętrznych.
-Rozszerzanie i opracowywanie nowych materiałów szkoleniowych itp.
- sesje coachingowe- indywidualne i grupowe
Prowadzenie szkoleń wewnętrzych, zewnętrznych oraz z EFS z zakresu następujących tematów:
• Budowanie i kierowanie zespołem;
• Motywacja płacowa i pozapłacowa pracowników;
• Prowadzenie indywidualnych i grupowych sesji coachingowych pracowników;
• Efektywna komunikacja przez telefon;
• Profesjonalna Obsługa Klienta – telefoniczna i bezpośrednia ;
• Aktywne pozyskiwanie Klientów przez telefon czyli sprzedaż, techniki sprzedaży;
• Automotywacja;
• Reklamacje i Obsługa Trudnego Klienta;
• Windykacja telefoniczna;
• Asertywność i stres w kontaktach telefonicznych;
• Sprzedaż B2B czyli sztuka negocjacji handlowych
• Sztuka Prezentacji;
• Zasady korespondencji email;
• Budowanie długotrwałych relacji z klientem;
- Kontrolowanie i usprawnianie procesu szkoleń;
- Prowadzenie wywiadów , audutów i szkoleń zewnętrznych.
-Rozszerzanie i opracowywanie nowych materiałów szkoleniowych itp.
- sesje coachingowe- indywidualne i grupowe
Prowadzenie szkoleń wewnętrzych, zewnętrznych oraz z EFS z zakresu następujących tematów:
• Budowanie i kierowanie zespołem;
• Motywacja płacowa i pozapłacowa pracowników;
• Prowadzenie indywidualnych i grupowych sesji coachingowych pracowników;
• Efektywna komunikacja przez telefon;
• Profesjonalna Obsługa Klienta – telefoniczna i bezpośrednia ;
• Aktywne pozyskiwanie Klientów przez telefon czyli sprzedaż, techniki sprzedaży;
• Automotywacja;
• Reklamacje i Obsługa Trudnego Klienta;
• Windykacja telefoniczna;
• Asertywność i stres w kontaktach telefonicznych;
• Sprzedaż B2B czyli sztuka negocjacji handlowych
• Sztuka Prezentacji;
• Zasady korespondencji email;
• Budowanie długotrwałych relacji z klientem;
Inne
prawo jazdy kat.B