Joanna Zyguła

Dyrektor Regionalny w Kanlux S.A.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

negocjacje handlowe Umiejętności analityczne zdolności organizacyjne orientacja na cel praca w zespole i kierowanie zespołem Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kanlux S.A.
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
• Realizacja założonych planów sprzedażowych i założonych budżetów marketingowych
• Doświadczenie w negocjacjach kontraktów i opracowywanie strategii współpracy w sferze B2B
• Realizacja strategii i koordynacja planów regionu wg założonych KPI na regionach
• Coaching i motywowanie zespołu
• Analiza i wdrażanie polityki współpracy z hurtowniami na bazie CRM
• Raportowanie analiz sprzedażowych, monitorowanie konkurencji
• Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych -
• Doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń w celu wzmacniania wizerunku marki firmy i produktu
Kanlux S.A.
Menadżer Ds. Grup Zakupowych
• Tworzenie strategii współpracy i realizacja planów sprzedażowych dla kluczowych klientów
• Utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami w celu maksymalizacji obrotu i zyskowności współpracy
• Przygotowywanie i zarządzanie budżetami sprzedażowymi i marketingowymi klientów
• Tworzenie i realizacja strategii współpracy sprzedażowej i marketingowej z klientami
• Opracowywanie strategii współpracy i negocjacje z kluczowymi klientami
• Analiza, przygotowanie i wdrożenie standardów w zakresie sprzedaży
Logo
Kier. Dz. Marketingu i Sprzedaży, branża elektrotechniczna
PPHU ELGOTECH
• Negocjacje umów z klientami i dostawcami
• Przygotowanie i realizacja sprzedaży wśród klientów w ramach założonego budżetu
• Współrealizacja strategii produktowej firmy wraz z jedenastoosobowym zespołem
• Aktywne pozycjonowanie marki
• Opracowywanie materiałów promocyjnych, udział w targach i szkoleniach branżowych
• Nadzorowanie importu produktów oraz rozwój eksportu produktów
• Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami B2B (klient hurtowy i DIY)
Logo
Specjalista w Dz. Marketingu i Sprzedaży / Kierownik Dz. Marketing i Sprzedaży, branża medyczna
Marp Electronic
pozyskiwanie i nadzór nad siecią dealerów; utrzymywanie i rozwój kontaktów handlowych z klientami krajowymi i zagranicznymi; okresowe analizy sprzedaży firmy, rynku, konkurencji; planowanie i realizacja akcji promocyjnych; promowanie firmy przez udział na targach i pokazach, wprowadzanie nowych produktów na rynek, koordynacja importu i exportu
Logo
Specjalista ds. marketingu, branża wydawnicza
Wydawnictwo Baran i Suszczyński
pozyskiwanie nowych kontaktów oraz utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami; promowanie firmy przez udział w targach, konferencjach, spotkaniach, prezentacjach; organizacja spotkań i konferencji promocyjnych

Szkolenia i kursy

kurs Profesjonalnych Prezentacji Biznesowych (2018)
kurs Akademii Menadżerskiej (2018)

Edukacja

Logo
MBA, MBA
University Of Bedfordshire
Logo
Zarządzanie Finansami Firmy, studia podyplomowe
Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania przy AE Kraków (obecnie Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytet
Logo
Finanse i rachunkowość, studia podyplomowe
ROKK Regionalnym Ośrodku Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej w Krakowie
Logo
Zarządzanie i Marketing Specjalność Marketing, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Zainteresowania

zimowe wyprawy w góry, spotkania integracyjne, jazda na nartach, fotografowanie, eksperymentowanie w kuchni

Inne

prawo jazdy kat. B

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.