Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista ds. marketingu
m.in. tworzenie planów marketingowych, planowanie, estymowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych – także wspólnych z firmami zewnętrznymi (trademarketingowych) – w tym pisanie instrukcji dla sklepów i regulaminów promocji, nadzorowanie przebiegu loterii promocyjnych, planowanie i przeprowadzanie akcji wizerunkowych (w tym m.in. nadzorowanie produkcji spotów i bb tv), współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami etc., tworzenie briefów kreacyjnych, przygotowywanie wydawnictw POLOmarketu (katalogów, folderów, czasopism dla klientów – w ramach działań customer publishing), współpraca z tv (lokowanie produktu oraz sponsoring), współpraca ze studiami nagrań (nagrywanie spotów radiowych – nadzór od koncepcji poprzez realizację), współpraca z firmami badawczymi (od briefu poprzez prace nad kwestionariuszem, czy szerzej – zakresem zagadnień badawczych, do nadzorowania realizacji), udział w projektach marketingowych (np. przy wprowadzaniu nowego SIW).
specjalista ds. promocji
m.in. tworzenie planów marketingowych, planowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych, tworzenie strategii marketingowych produktów bankowych, udział w realizacji projektów marketingowych (i przeprowadzanie w ich ramach kampanii reklamowych), przygotowywanie uczestnictwa Banku w sympozjach, targach, lokalnych imprezach plenerowych, opieka nad bankową stroną internetową, opracowywanie zawartości merytorycznej i graficznej materiałów promocyjnych firmy, współpraca z agencjami reklamowymi, kontrola podległych placówek (oddziałów) w zakresie podejmowanych samodzielnie działań marketingowych i zgodności ich wystroju oraz oznakowania z Systemem Identyfikacji Wizualnej Banku.
specjalista ds. Public Relations
kontakty z mediami, współudział w przygotowaniu i wdrożeniu strategii komunikacji wewnętrznej w firmie, redagowanie tekstów kształtujących wizerunek firmy (informacje prasowe, teksty reklamowe, listy informacyjne, artykuły, teksty raportów rocznych etc.), redagowanie wewnętrznej gazety Banku (także jej skład i korekty), organizowanie imprez dla pracowników w ramach wdrażania komunikacji wewnętrznej w firmie, organizowanie konferencji prasowych.
Szkolenia i kursy
• „Komunikacja firmy – sposoby kształtowania pozytywnego wizerunku”
• „Komunikacja wewnętrzna w firmie”
• „Skuteczna strona internetowa firmy”
• „Strategie kreatywności”
• „Profesjonalne prezentacje”
• „Skuteczne działania komunikacyjne, czyli marketing i Public Relations w praktyce”
• „Corel Draw – grafika wektorowa”
• „Metody pomiaru efektywności działań promocyjnych”
• „Planowanie mediów w kampaniach reklamowych”
• szkolenie dla copywriterów - zajęcia prowadzone m.in. przez prof. J. Bralczyka
• szkolenie z zakresu negocjacji kupieckich
• „Komunikacja wewnętrzna w firmie”
• „Skuteczna strona internetowa firmy”
• „Strategie kreatywności”
• „Profesjonalne prezentacje”
• „Skuteczne działania komunikacyjne, czyli marketing i Public Relations w praktyce”
• „Corel Draw – grafika wektorowa”
• „Metody pomiaru efektywności działań promocyjnych”
• „Planowanie mediów w kampaniach reklamowych”
• szkolenie dla copywriterów - zajęcia prowadzone m.in. przez prof. J. Bralczyka
• szkolenie z zakresu negocjacji kupieckich
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
literatura, teatr, muzyka (m.in. polska piosenka poetycka, smooth jazz), blogi wnętrzarskie, rękodzieło, turystyka.
Inne
UMIEJĘTNOŚCI:
• prawo jazdy kategorii B
• biegła znajomość obsługi komputera (Windows, MS Office)
• umiejętności komunikacyjne: łatwość w nawiązywaniu kontaktów, cierpliwość, otwartość i optymizm, umiejętność rozwiązywania problemów
• umiejętności organizacyjne: umiejętność planowania pracy i zarządzania czasem, umiejętność wytyczania i hierarchizowania celów, w zależności od rodzaju zadań umiejętność pracy w grupie lub pracy indywidualnej.
• prawo jazdy kategorii B
• biegła znajomość obsługi komputera (Windows, MS Office)
• umiejętności komunikacyjne: łatwość w nawiązywaniu kontaktów, cierpliwość, otwartość i optymizm, umiejętność rozwiązywania problemów
• umiejętności organizacyjne: umiejętność planowania pracy i zarządzania czasem, umiejętność wytyczania i hierarchizowania celów, w zależności od rodzaju zadań umiejętność pracy w grupie lub pracy indywidualnej.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.