Umiejętności
Microsoft Office
System Windows
Adobe Photoshop CC
Nastawienie na realizację założonych celów
Adobe Lightroom CC
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
System Mac OS X
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
• Kontakt z klientami firmy (apteki) poprzez połączenia przychodzące i wychodzące
• Przyjmowanie zamówień na leki, wyroby medyczne, suplementy, preparaty, dermokosmetyki
• Prezentacja i sprzedaż bieżącej oferty handlowej
• Aktywna sprzedaż i odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży w wytyczonym zakresie
• Wybieranie najwłaściwszej oferty dopasowanej do klientów i ich oczekiwań, wyjaśnianie problemów
• Obsługa zamówień składanych w postaci elektronicznej przy użyciu połączenia modemowego
• Przyjmowanie zamówień na leki, wyroby medyczne, suplementy, preparaty, dermokosmetyki
• Prezentacja i sprzedaż bieżącej oferty handlowej
• Aktywna sprzedaż i odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży w wytyczonym zakresie
• Wybieranie najwłaściwszej oferty dopasowanej do klientów i ich oczekiwań, wyjaśnianie problemów
• Obsługa zamówień składanych w postaci elektronicznej przy użyciu połączenia modemowego
Konsultant współpracownik
• Telefoniczne pozyskiwanie klientów
• Obsługa klienta biznesowego i indywidualnego
• Sprzedaż produktów i usług operatora
• Doradztwo handlowe
• Administracja na serwerach aplikacji dotyczących sposobu dostarczania faktur, zmian w konfiguracji
konta klienta oraz sprzedażowych (CRM)
• Pomoc w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności
• Szkolenie nowych pracowników, wdrażanie w proces pracy
• Obsługa klienta biznesowego i indywidualnego
• Sprzedaż produktów i usług operatora
• Doradztwo handlowe
• Administracja na serwerach aplikacji dotyczących sposobu dostarczania faktur, zmian w konfiguracji
konta klienta oraz sprzedażowych (CRM)
• Pomoc w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności
• Szkolenie nowych pracowników, wdrażanie w proces pracy
Praktyka studencka
• Prowadzenie badań marketingowych– monitoring rynku i konkurencji
• Przygotowywanie materiałów promocyjnych i ofert handlowych
• Tworzenie zestawień, raportów, dokumentacji, tłumaczeń zgodnie z bieżącymi potrzebami
• Budowanie korzystnego wizerunku firmy
• Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów
• Przygotowywanie materiałów promocyjnych i ofert handlowych
• Tworzenie zestawień, raportów, dokumentacji, tłumaczeń zgodnie z bieżącymi potrzebami
• Budowanie korzystnego wizerunku firmy
• Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Fotografia reportażowa, podróże.
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.