Joanna Zawistowska

Kierownik zespołu Contact Center
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Coaching Komunikatywność Szkolenia pracowników Bankowość internetowa Zarządzanie Matematyka Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Projekty Odporność na stres Umiejętności sprzedaży Radzenie sobie w stresie Budowanie zepołu Umiejętności telefoniczne Zarządzanie zespołem Sprzedaż organizacja czasu pracy Manager motywowanie i wspieranie innych w działaniu nastawienie na cele i zadania nastawienie na rozwój motywowanie pozafinansowe, organizacja czasu pracy, zarządzanie zespołem Pozytywne nastawienie, zorientowane na sukces, zawsze bardzo dobrze zorganizowana Excel, Word, PowerPoint

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

CBB Call Center
Kierownik Zespołu Pekao24 (do 05.2014), Kierownik Zespołu Kart Płatniczych (od 06.2014), Dział Obsłu
- Zarządzanie pracą zespołu
- Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i ilościowych
- Ocena i motywowanie zespołu
- Sporządzanie raportów i analiz
- Udział w projektach
CBB Call Center
Lider Zespołu Obsługi Infolinii, Dział Obsługi Banku Pekao SA
- Monitoring i comiesięczna ocena pracy zespołu
- Coaching podległych konultantów
- Zarządzanie pracą zespołu
- Organizacja i prowadzenie szkoleń
- Bieżąca pomoc merytoryczna i techniczna konsultantom
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
staż asystencki
- Prowadzenie zajęć ze studentami
- Współpraca z pracownikami Instytutu Matematyki
- Pisanie pracy naukowej
- Udział w sympozjum
CBB Call Center
Konsultant Specjalista Działu Sprzedaży, Zespół Infolinii (od 2007-10 do 2008-01)
* Starszy konsultant Działu Sprzedaży, Zespół Infolinii (od 2007-04 do 2007-10)
* Konsultant Działu Sprzedaży, Zespół Infolinii ( od 2005-10 do 2007-04)

Zakres obowiązków:

- Obsługa infolinii produktowej Banku BPH SA (pełna oferta produktowa dla Klientów indywidualnych i SME)
- Obsługa infolinii produktowej Getin Banku dla Klientów indywidualnych
- Obsługa infolinii produktowej i transakcyjnej BPH TFI
- Obsługa infolinii produktowej BPH BH
- Obsługa infolinii Western Union

- Trener wewnętrzny - prowadzenie szkoleń miękkich i produktowych
Logo
Praktykantka
BPH S.A.
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów indywidualnych w placówce banku
- Przygotowywanie dokumentacji
- Zapoznawanie się z apliacjami bankowymi
CBB Call Center
Konsultant Działu Sprzedaży, Zespół Telemarketingu
- Telefoniczna sprzedaż produktów bankowych (kart kredytowych, rachunków osobistych)
- Przeprowadzanie ankiet

Szkolenia i kursy

* Motywowanie i ocenianie rezultatów pracy” - Ascensio (2012)

* „Profesjonalne techniki sprzedaży – program zaawansowany” - Sandler (2012)

* „Interaktywny trening umiejętności sprzedażowych – trudna sprzedaż” - Europejski Instytut Rozwoju Kadr (2012)

* „Coaching menedżerski” – Departament Rozwoju Kadr, Bank Pekao S.A. (2010)

* „Doskonalenie umiejętności menedżerskich” – Grupa szkoleniowa Kontrat-OSH (2010)

* „Jak wywierać wpływ i osiągać zamierzony cel” – Akademia Rozwoju, Bank Pekao S.A. (2009)

* "Instrumenty pochodne" - kurs "Szkoły Giełdowej" organizowany przez GPW i UE w Krakowie (2009)

* "Szkolenie z emisji głosu" (2008)

* "Trening umiejętości kierowniczych dla liderów" - Europejski Instytut Rozwoju Kadr (2008)

* "Podstawy inwestowania na Giełdzie" - kurs "Szkoły Giełdowej" organizowany przez GPW i AE w Krakowie (2006)

Edukacja

Logo
Matematyka w finansach i ekonomii, magisterskie
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie

Inne

Biegła obsługa komputera w tym programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Coachów Wewnętrznych
Akademia Coachów Wewnętrznych
Akademia Coachów Wewnętrznych
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
CBB Call Center
CBB Call Center
Każdy może zostać członkiem grupy
Coaching sztuką możliwości
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
etykieta biznesowa
etykieta biznesowa
jak nie popełniać faux pas w kontaktach biznesowych
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
FlowTime
FlowTime
Coaching z różnych perspektyw.