Umiejętności
ICBS
Microsoft Office
program LSI Software Manager
CDN Optima
praw jazdy kat. B
kurs kasjera - rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych krajowych i zagranicznych
WinPoc
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. finansowych
Spoldzielcza Kasa Oszczednosciowo-Kredytowa
bieżąca obsługa klienta
księgowanie operacji bankowych
sprzedaż produktów i usług bankowych (m.in. pożyczki, konta osobiste, konta firmowe, lokaty, fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia)
wstępna analiza zdolności kredytowej
weryfikacja dochodu i zatrudnienia klienta
analiza potrzeb klienta
realizacja indywidualnego planu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi
zarządzanie dokumentacją klientów
czynny udział w akcjach marketingowych
zarządzanie pracą placówki pod nieobecność kierownika
przeprowadzanie renegocjacji i restrukturyzacji umów kredytowych
kontrola gotówki i operacji księgowych
księgowanie operacji bankowych
sprzedaż produktów i usług bankowych (m.in. pożyczki, konta osobiste, konta firmowe, lokaty, fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia)
wstępna analiza zdolności kredytowej
weryfikacja dochodu i zatrudnienia klienta
analiza potrzeb klienta
realizacja indywidualnego planu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi
zarządzanie dokumentacją klientów
czynny udział w akcjach marketingowych
zarządzanie pracą placówki pod nieobecność kierownika
przeprowadzanie renegocjacji i restrukturyzacji umów kredytowych
kontrola gotówki i operacji księgowych
Starszy Opiekun Finansowy
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa
bieżąca obsługa klienta
księgowanie operacji bankowych
sprzedaż produktów i usług bankowych (m.in. pożyczki, konta osobiste, konta firmowe, lokaty, fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia)
wstępna analiza zdolności kredytowej
analiza potrzeb klienta
realizacja indywidualnego planu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi
zarządzanie dokumentacją klientów
czynny udział w akcjach marketingowych
zarządzanie pracą placówki pod nieobecność kierownika
księgowanie operacji bankowych
sprzedaż produktów i usług bankowych (m.in. pożyczki, konta osobiste, konta firmowe, lokaty, fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia)
wstępna analiza zdolności kredytowej
analiza potrzeb klienta
realizacja indywidualnego planu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi
zarządzanie dokumentacją klientów
czynny udział w akcjach marketingowych
zarządzanie pracą placówki pod nieobecność kierownika
Asystent Klienta
bieżąca obsługa klienta, transakcje gotówkowe
księgowanie operacji bankowych
zarządzanie i wysyłka dokumentacji klientów
sprzedaż produktów i usług bankowych (m.in. konta osobiste, pożyczki, lokaty, fundusze inwestycyjne)
analiza potrzeb klienta
realizacja indywidualnego planu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi
księgowanie operacji bankowych
zarządzanie i wysyłka dokumentacji klientów
sprzedaż produktów i usług bankowych (m.in. konta osobiste, pożyczki, lokaty, fundusze inwestycyjne)
analiza potrzeb klienta
realizacja indywidualnego planu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi
Szkolenia i kursy
10.2019 - kurs "Rozpoznawanie autentyczności polskich i zagranicznych znaków pieniężnych", Centrum Doskonalenia Kadr "TOP-ARTE"
06.2017 - szkolenie "Siła Telemarketingu", Towarzystwo Zarządzające SKOK
09.2016 - szkolenie "Fundamenty Sprzedaży", Towarzystwo Zarządzające SKOK
06.2013 - szkolenie antynapadowe z zakresu bezpieczeństwa pracowników instytucji, Pado-Cushima®
12.2012 - kurs kasjera walutowego, Towarzystwo Edukacja
12.2012 - szkolenie z zakresu obsługi klienta w instytucji bankowej
04.2010 - seminarium na temat profili klienta i dróg do sukcesu w sprzedaży
10.2008 - szkolenie dotyczące standardów obsługi klienta
06.2017 - szkolenie "Siła Telemarketingu", Towarzystwo Zarządzające SKOK
09.2016 - szkolenie "Fundamenty Sprzedaży", Towarzystwo Zarządzające SKOK
06.2013 - szkolenie antynapadowe z zakresu bezpieczeństwa pracowników instytucji, Pado-Cushima®
12.2012 - kurs kasjera walutowego, Towarzystwo Edukacja
12.2012 - szkolenie z zakresu obsługi klienta w instytucji bankowej
04.2010 - seminarium na temat profili klienta i dróg do sukcesu w sprzedaży
10.2008 - szkolenie dotyczące standardów obsługi klienta
Edukacja
turystyka międzynarodowa, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
fotografia, moda, czytanie