Umiejętności
Branding & Identity Marketing
Komunikacja
Lead Generation
Automatyzacja marketingu
Strategia marketingowa
Negocjacje
marketing produktu
Public Relations
Social Media
Trade Marketing
Zarządzanie zespołem
E-mail marketing
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu i Reklamy/ Brand Building Manager
podwładny
wystawiono
Joanna jest osobą dobrze zorganizowaną i efektywną w pracy. Posiada szeroką wiedzę i doświadczenie w zakresie marketingu, komunikacji i PR. Jest otwarta, zawsze gotowa do dzielenia się swoimi umiejętnościami. Lubi się uczyć i nieustatnnie podnosi swoje kwalifikacje. Prowadzone przez nią projekty zawsze były udane. Bardzo miło wspominam naszą współpracę.
Projekty
(Volvo) Warsaw Sailing Days
Międzynarodowe Regaty na Jeziorze Zegrzynskim i impreza plenerowa na terenie Hotelu 500 w Zegrzu.
Promocja nowej linii samochodów marki Volvo: "Volvo Ocean Race" i stoczni jachtowej Scandinavia Yachts.
Promocja nowej linii samochodów marki Volvo: "Volvo Ocean Race" i stoczni jachtowej Scandinavia Yachts.
Zakres obowiązków
Główny koordynator - odpowiedzialność na wszystkich etapach za wszystkie elementy imprezy.
EuroWeek "School of Leaders - Szkoła Liderów"
Współorganizacja anglojęzycznego obozu szkoleniowego dla młodzieży na temat możliwości rozwoju osobistego w krajach UE. Długopole-Zdrój, 19-23.02.2014. Projekt współfinansowany przez UE.
Zakres obowiązków
Animacja i prowadzenie tematycznych szkoleń i lekcji z własną grupą młodzieży.
Caparol Color Book
Opis projektu:
Launching nowej kolekcji kolorów farb wewnętrznych.
Rynki: Polska, Rosja
Kanał sprzedaży: sieć salonów Caparol Color House
Target: Klient Indywidualny
Narzędzia: Caparol Color Book, Visual Merchandising, Reklama, PR
Launching nowej kolekcji kolorów farb wewnętrznych.
Rynki: Polska, Rosja
Kanał sprzedaży: sieć salonów Caparol Color House
Target: Klient Indywidualny
Narzędzia: Caparol Color Book, Visual Merchandising, Reklama, PR
Zakres obowiązków
Branding, Visual Merchandising, Selekcja POS i Partnerów, Umowy Handlowe z Partnerami, cała koncepcja Caparol Color Book: design, teksty, produkcja.
Projekt CSR "Sadzimy Dęby"
Współpraca z fundacją "Nasza Ziemia" (inicjatorem słynnej akcji sprzątania świata) w ramach programu CSR "Sadzimy Dęby". Zrealizowany cel: wzmocnienie wizerunku w bespośrednim otoczeniu przedsiębiorstwa poprzez założenie ogrodu i posadzenie dębu na udostępnionym terenie przez wcześniej konkurujące placówki oświatowe w Dębicy.
Zakres obowiązków
Całościowa koordynacja akcji: pomysł, budżet, dobór współpracowników, promocja i PR, realizacja, analiza i podsumowanie.
"Duchowość i Religijność Kobiet Dawniej i Dziś"
"W niniejszym zbiorze staramy się określić i zarysować kształt duchowo-ści i religijności związanej z płcią/rodzajem tych kobiet, które zapisały się w średniowiecznej tradycji europejskiej oraz polskiej kulturze duchowej. Za-kładamy bowiem związek przynajmniej niektórych przejawów postaw mi-stycznych z kategorią płci/rodzaju, ową szczególną, psychofizyczną kondy-cją i kulturową konstrukcją kobiecego podmiotu doświadczenia transcendentalnego..." z wprowadzenia redakcji
Zakres obowiązków
Rodział poświęcony Heloizie.
Szkolenia i kursy
1999 – 2014
Zarządzanie marką, skuteczny manager, NLP, project management, prawo
autorskie, social media, WOM, marketing wirusowy, PR i in.
Zarządzanie marką, skuteczny manager, NLP, project management, prawo
autorskie, social media, WOM, marketing wirusowy, PR i in.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą
Zainteresowania
Marketing polityczny, działalność na rzecz lokalnej społeczności, jazda konna
Organizacje
Stowarzyszenie "Otwarta Brama" - działalność społeczna na rzecz lokalnej społeczności.
Inne
prawo jazdy kat. B, Microsoft Office, Power Point, Corel Draw, Corel Photopaint, LoMag (zarządzanie gospodarką magazynową), redaktor naczelna lokalnego wydawnictwa "Wstęp Wolny", współautorka książki “Duchowość i religijność kobiet – dawniej i dziś”
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
FEEL GOOD czyli jak żyć pełnią życia
Nie wiesz jak zadbać o włosy? Jak dobrać kolor i cięcie? A może gubisz się w nowościach kosmetycznych i nie wiesz, co wybrać by wyglądać dobrze? Grupa ekspertów Feel Good pomoże dokonać najlepszego wy
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
PROJEKTOWANIE I ARANŻACJE WNĘTRZ
Dla tych, którzy uwielbiają projektować, urządzać i interesują sie różnymi stylami aranżacji wnętrz