Umiejętności
Reklama
zarządzanie kreatywne
Przemysły kreatywne
Projektowanie
Graphic Design
Fotografia
Stylizacja
Writing (informational, promotional texts)
Doświadczenie zawodowe
Projektant mody i stylista/ Właściciel
Asia Wysoczyńska
Projektowanie i wytwarzanie kolekcji autorskich.
Projektowanie indywidualne sukien ślubnych.
Tworzenie kostiumów i stylizacji do produkcji komercyjnych (reklamy i programy tv).
Doradztwo w zakresie budowania wizerunku osobistego - zarówno w zakresie ubioru jak i w warstwie psychologicznej.
Projektowanie indywidualne sukien ślubnych.
Tworzenie kostiumów i stylizacji do produkcji komercyjnych (reklamy i programy tv).
Doradztwo w zakresie budowania wizerunku osobistego - zarówno w zakresie ubioru jak i w warstwie psychologicznej.
HEAD DESIGNER
Tallinder
Główny projektant w dziale Odzież Męska i Akcesoria marki Tallinder | LPP.
Nadzór nad procesem tworzenia kolekcji przez grupę projektową. Wyznaczanie kierunku kolekcji na podstawie trendów w segmencie odzieży premium. Współpraca z działem e-commerce nad spójnym przedstawieniem kolekcji w zakresie wizualnym i treściowym w sklepie on-line, oraz z działem visual merchandisingu nad ekspozycją w salonach stacjonarnych marki.
Nadzór nad procesem tworzenia kolekcji przez grupę projektową. Wyznaczanie kierunku kolekcji na podstawie trendów w segmencie odzieży premium. Współpraca z działem e-commerce nad spójnym przedstawieniem kolekcji w zakresie wizualnym i treściowym w sklepie on-line, oraz z działem visual merchandisingu nad ekspozycją w salonach stacjonarnych marki.
Szkolenia i kursy
2012 – Warsztaty Creatives/Aliganza – „Wprowadzenie marki na rynek odzieżowy”
2010 – Budowanie marki z branży mody z uwzględnieniem wyzwań ekologii | Sustainable Brands /Amsterdam Fashion Week
2010 – "Idea generation workshop", TEKO Design + Business /Dania
2009 – ABC Przedsiębiorczości
2006 – Planowanie mediów i strategie mediowe
2006 – Ochrona danych osobowych w reklamie i marketingu
2005 – Badania marketingowe
2005 – Ograniczenia prawne w reklamie
2004 – Strategie reklamowe
2003 – AEGEE Media School/Produkcja i realizacja telewizyjna
1999 - 2000 – Fotografia artystyczna
2010 – Budowanie marki z branży mody z uwzględnieniem wyzwań ekologii | Sustainable Brands /Amsterdam Fashion Week
2010 – "Idea generation workshop", TEKO Design + Business /Dania
2009 – ABC Przedsiębiorczości
2006 – Planowanie mediów i strategie mediowe
2006 – Ochrona danych osobowych w reklamie i marketingu
2005 – Badania marketingowe
2005 – Ograniczenia prawne w reklamie
2004 – Strategie reklamowe
2003 – AEGEE Media School/Produkcja i realizacja telewizyjna
1999 - 2000 – Fotografia artystyczna
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Organizacje
AEGEE TV
Grupy
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Art and Fasion
"Art & Fashion" - Grupa dla osób związanych ze sztuką, modą, filmem oraz szerokopojetą branżą rozrywkową.
Baza ludzi sukcesu
Głównym celem grupy jest dokładniejsze poznanie wielu bardzo ciekawych osób obecnych na GL. Być może kiedyś będziesz potrzebował pomocy innych osób - wywiady w tej grupie pomogą Ci znaleźć tę właściwą
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?