Joanna Nowakowska
Jestem energiczną osobą niebojącą się nowych wyzwań i doświadczeń. Potrafię dbać o relacje zarówno z Klientami jak i współpracownikami. Wiem jak efektywnie zarządzać swoim czasem a tym samym wywiązywać się nałożonych na mnie zadań w określonych terminach.
Rokitno Szlacheckie,
śląskie
Umiejętności
praca pod presją czasu
MS Oficce
praw jazdy kat. B
Zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji
budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. rozpatrywania reklamacji w Zespole Rzecznika Klienta
Kompleksowe i terminowe rozpatrywanie odwołań z uwzględnieniem obowiązujących regulacji,
samodzielne podejmowanie decyzji zakresie posiadanych upoważnień oraz kompetencji finansowych,
współpraca z innymi jednostkami banku,
zgłaszanie nieprawidłowości związanych
z funkcjonowaniem systemów operacyjnych oraz systemów teleinformatycznych banku,
raportowanie potencjalnych zagrożeń,
realizacja planów ilościowych i jakościowych,
wdrażanie nowych pracowników do zespołu.
samodzielne podejmowanie decyzji zakresie posiadanych upoważnień oraz kompetencji finansowych,
współpraca z innymi jednostkami banku,
zgłaszanie nieprawidłowości związanych
z funkcjonowaniem systemów operacyjnych oraz systemów teleinformatycznych banku,
raportowanie potencjalnych zagrożeń,
realizacja planów ilościowych i jakościowych,
wdrażanie nowych pracowników do zespołu.
Starszy specjalista ds. reklamacji
Kompleksowe i terminowe rozpatrywanie reklamacji z uwzględnieniem obowiązujących regulacji,
samodzielne podejmowanie decyzji zakresie posiadanych upoważnień oraz kompetencji finansowych,
współpraca z innymi jednostkami banku,
zgłaszanie nieprawidłowości związanych
z funkcjonowaniem systemów operacyjnych oraz systemów teleinformatycznych banku,
raportowanie potencjalnych zagrożeń,
realizacja planów ilościowych i jakościowych,
udział w dodatkowych szkoleniach produktowych i operacyjnych.
samodzielne podejmowanie decyzji zakresie posiadanych upoważnień oraz kompetencji finansowych,
współpraca z innymi jednostkami banku,
zgłaszanie nieprawidłowości związanych
z funkcjonowaniem systemów operacyjnych oraz systemów teleinformatycznych banku,
raportowanie potencjalnych zagrożeń,
realizacja planów ilościowych i jakościowych,
udział w dodatkowych szkoleniach produktowych i operacyjnych.
reprezentant handlowy
Telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów (oferta skierowana do firm),
realizacja celów sprzedażowych, poprzez aktywną sprzedaż produktów i usług firmy,
dbałość o wizerunek firmy i profesjonalną obsługę Klienta.
realizacja celów sprzedażowych, poprzez aktywną sprzedaż produktów i usług firmy,
dbałość o wizerunek firmy i profesjonalną obsługę Klienta.
referent ds. inwestycji
Kontrola zasadności ponoszonych kosztów na inwestycje,
zaopatrywanie magazynu w części szybkozużywające się do maszyn i materiały eksploatacyjne,
wykonywanie raportów produkcyjnych,
układanie harmonogramów prac remontowych i konserwacyjnych,
zarządzanie i rozwój bazy dostawców,
prowadzenie negocjacji handlowych,
przygotowanie umów/zamówień.
zaopatrywanie magazynu w części szybkozużywające się do maszyn i materiały eksploatacyjne,
wykonywanie raportów produkcyjnych,
układanie harmonogramów prac remontowych i konserwacyjnych,
zarządzanie i rozwój bazy dostawców,
prowadzenie negocjacji handlowych,
przygotowanie umów/zamówień.
pracownik zaopatrzenia surowcowego
Planowanie i realizacja dostaw surowca,
planowanie i realizacja odbiorów produktu gotowego,
nawiązywanie i utrzymywanie relacji
z dostawcami i usługodawcami.
planowanie i realizacja odbiorów produktu gotowego,
nawiązywanie i utrzymywanie relacji
z dostawcami i usługodawcami.
pracownik administracyjno-biurowy
Rejestrowanie i dekretowanie poczty przychodzącej oraz ekspedycja korespondencji spółki, przesyłek pocztowych i kurierskich,
obsługa centrali telefonicznej,
realizowanie zapotrzebowania spółki w materiały biurowe, środki czystości (w tym artykuły BHP) artykuły spożywcze,
prowadzenie kalendarza prezesa,
organizowanie spotkań biznesowych.
obsługa centrali telefonicznej,
realizowanie zapotrzebowania spółki w materiały biurowe, środki czystości (w tym artykuły BHP) artykuły spożywcze,
prowadzenie kalendarza prezesa,
organizowanie spotkań biznesowych.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Turystyka rowerowa
Turystyka górska
Turystyka górska