Joanna Nowakowska

Jestem energiczną osobą niebojącą się nowych wyzwań i doświadczeń. Potrafię dbać o relacje zarówno z Klientami jak i współpracownikami. Wiem jak efektywnie zarządzać swoim czasem a tym samym wywiązywać się nałożonych na mnie zadań w określonych terminach.
Rokitno Szlacheckie, śląskie

Umiejętności

praca pod presją czasu MS Oficce praw jazdy kat. B Zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
Starszy specjalista ds. rozpatrywania reklamacji w Zespole Rzecznika Klienta
Kompleksowe i terminowe rozpatrywanie odwołań z uwzględnieniem obowiązujących regulacji,
samodzielne podejmowanie decyzji zakresie posiadanych upoważnień oraz kompetencji finansowych,
współpraca z innymi jednostkami banku,
zgłaszanie nieprawidłowości związanych
z funkcjonowaniem systemów operacyjnych oraz systemów teleinformatycznych banku,
raportowanie potencjalnych zagrożeń,
realizacja planów ilościowych i jakościowych,
wdrażanie nowych pracowników do zespołu.
Getin Noble Bank S.A.
Starszy specjalista ds. reklamacji
Kompleksowe i terminowe rozpatrywanie reklamacji z uwzględnieniem obowiązujących regulacji,
samodzielne podejmowanie decyzji zakresie posiadanych upoważnień oraz kompetencji finansowych,
współpraca z innymi jednostkami banku,
zgłaszanie nieprawidłowości związanych 
z funkcjonowaniem systemów operacyjnych oraz systemów teleinformatycznych banku,
raportowanie potencjalnych zagrożeń,
realizacja planów ilościowych i jakościowych,
udział w dodatkowych szkoleniach produktowych i operacyjnych.
Getin Noble Bank S.A.
Opiekun Klienta
Obsługa Klientów banku (w tym obsługa kasowa),
dbałość o przestrzeganie obowiązujących procedur oraz standardów,
realizacja celów sprzedażowych poprzez aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych dla klientów indywidualnych oraz firmowych,
aktywne pozyskiwanie nowych Klientów.
Logo
Referent d/s sprzedaży
Firma GESTO Krzysztof Szczepaniak
Przygotowywanie ofert ofert handlowych zgodnie z obowiązującymi zasadami,
obsługa Klientów (w tym obsługa kasowa  wystawianie faktur),
nadzór nad prawidłową realizacją zamówień,
planowanie i realizacja dostaw.
Ataxo
reprezentant handlowy
Telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów (oferta skierowana do firm),
realizacja celów sprzedażowych, poprzez aktywną sprzedaż produktów i usług firmy,
dbałość o wizerunek firmy i profesjonalną obsługę Klienta.
EKO-REK Sp. z o.o.
referent ds. inwestycji
Kontrola zasadności ponoszonych kosztów na inwestycje,
zaopatrywanie magazynu w części szybkozużywające się do maszyn i materiały eksploatacyjne,
wykonywanie raportów produkcyjnych,
układanie harmonogramów prac remontowych i konserwacyjnych,
zarządzanie i rozwój bazy dostawców,
prowadzenie negocjacji handlowych,
przygotowanie umów/zamówień.
EKO-REK Sp. z o.o.
pracownik zaopatrzenia surowcowego
Planowanie i realizacja dostaw surowca,
planowanie i realizacja odbiorów produktu gotowego,
nawiązywanie i utrzymywanie relacji
z dostawcami i usługodawcami.
EKO-REK Sp. z o.o.
pracownik administracyjno-biurowy
Rejestrowanie i dekretowanie poczty przychodzącej oraz ekspedycja korespondencji spółki, przesyłek pocztowych i kurierskich,
obsługa centrali telefonicznej,
realizowanie zapotrzebowania spółki w materiały biurowe, środki czystości (w tym artykuły BHP) artykuły spożywcze,
prowadzenie kalendarza prezesa,
organizowanie spotkań biznesowych.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing - Rachunkowość zarządcza, magisterskie
Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. Gen. Jerzego Ziętka w Katowicach

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Turystyka rowerowa
Turystyka górska