Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Event Marketing Strategy
planowanie eventów
Kierowanie ludźmi
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Media
Zakup Mediów
Planowanie mediów
relacje z mediami
terminowość
Mentoring
Microsoft Office
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Rozwiązywanie problemów
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Project Management
Projekty
Public Relations
publikowanie
SAP
Umiejętności społeczne
Praca w zespole
Organizowanie eventów
Doświadczenie zawodowe
Owner
- działania związane z realizacją produkcji wydarzeń artystycznych (w tym telewizyjnych) w pionie reżyserskim, w tym scenariusze telewizyjne, opisy projektów, współpraca redaktorska
- pomoc w zdefiniowaniu obszarów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu kulturalnego
- działania PR, Media Relations,
- kursy i wykłady w zakresie organizacji produkcji wydarzeń artystycznych na podstawie własnych praktycznych doświadczeń
- pomoc w zdefiniowaniu obszarów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu kulturalnego
- działania PR, Media Relations,
- kursy i wykłady w zakresie organizacji produkcji wydarzeń artystycznych na podstawie własnych praktycznych doświadczeń
Kierownik promocji tygodnika Polityka oraz projektów specjalnych
Wybrane działania:
-> ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM DZIAŁU PROMOCJI: reprezentowanie działu, zarządzanie budżetem, zasobami ludzkimi
-> ZARZĄDZANIE DZIAŁANIAMI PR: opracowanie i dystrybucja informacji prasowych, relacje z mediami, bieżący kontakt z dziennikarzami branżowymi i informowanie ich o nowych produktach „Polityki”, bieżące monitorowanie i analiza rynku mediów, tworzenie banku informacji i zdjęć dziennikarzy do udostępniania kontrahentom, obsługa dziennikarzy podczas eventów „Polityki”, prowadzenie biura prasowego, akredytacja dziennikarzy podczas eventów
-> PLANOWANIE I NADZÓR realizacji strategii promocji wizerunku tygodnika Polityka, w tym projektów, m.in.:
* Nagrody Naukowe Fundacji Polityki pt. „Zostańcie z Nami”: Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad akcją społeczną skierowaną do młodych naukowców, producent uroczystej Gali.
Osiągnięcie: Ponad 200 stypendystów. Pozyskanych łącznie ponad 5 mln złotych od sponsorów i darczyńców. Od dwóch lat ścisła współpraca z TVP 1.
* „Salony Polityki”: koordynacja i nadzór nad działaniami informacyjnymi i promocyjnymi cyklów spotkań poświęconych problematyce społecznej, kulturalnej i politycznej organizowanych w różnych miastach Polski.
* Liczne debaty z udziałem dziennikarzy POLITYKI
* Patronaty POLITYKI
-> ZARZĄDZANIE WIELOWĄTKOWYM PROJEKTEM realizowanym przez zespół zewnętrznych specjalistów jakim są nagrody kulturalne PASZPORTY POLITYKI – najważniejsze nagrody kulturalne w Polsce. Zarządzanie projektem od strony merytorycznej, organizacyjnej, marketingowej i PR a także współautor i zarządca działań związanych z organizacją Gali w Teatrze Wielkim w Warszawie, transmitowanej w TVP, z udziałem najważniejszych osób w Państwie, polityków, artystów i biznesu.
Osiągnięcie: W ciągu ostatnich 5 lat sama Gala stała się „marką” i wydarzeniem na które czeka się na równi z ogłoszeniem laureatów Paszportów Polityki. Ostatnia edycja (Gala w styczniu 2014): prawie 1 mln złotych od sponsorów; - prawie 2.000 gości; - ponad 150 akredytowanych dziennikarzy, fotoreporterów, ekip telewizyjnych; - ponad 300 osób pracujących przy Gali z ekip technicznych, agencji eventowej, cateringu; - ponad 550 wskazań w prasie drukowanej ogólnopolskiej, regionalnej i branżowej; - ponad 100 materiałów audiowizualnych (telewizje i radia ogólnopolskie i regionalne, portale internetowe)
-> ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI WYDAWNICZYMI: planowanie, budżetowanie, negocjowanie warunków współpracy, nadzór merytoryczny i marketingowy realizacji kolekcji wydawniczych, m.in:
* „CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM” Kolekcja książek dla dzieci – 23 książki we współpracy z Ireną Koźmińską, propagatorką akcji Cała Polska Czyta Dzieciom.
Osiągnięcie: Sprzedanych ponad 900.000 egz.
* „THE BEST OF BLUE NOTE” Kolekcja 20 płyt jazzowych i autorskich książek – współpraca z prestiżową wytwórnią Blue Note.
Osiągnięcie: Sprzedanych prawie 300.000 egz.
* „PLANETA ZIEMIA” - Kolekcja filmów DVD – połączenie książki i filmów DVD w 12 części kolekcji – współpraca z BBC za pośrednictwem Best Film.
Osiągnięcie: Sprzedanych ponad 250.000 egz.
-> ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM DZIAŁU PROMOCJI: reprezentowanie działu, zarządzanie budżetem, zasobami ludzkimi
-> ZARZĄDZANIE DZIAŁANIAMI PR: opracowanie i dystrybucja informacji prasowych, relacje z mediami, bieżący kontakt z dziennikarzami branżowymi i informowanie ich o nowych produktach „Polityki”, bieżące monitorowanie i analiza rynku mediów, tworzenie banku informacji i zdjęć dziennikarzy do udostępniania kontrahentom, obsługa dziennikarzy podczas eventów „Polityki”, prowadzenie biura prasowego, akredytacja dziennikarzy podczas eventów
-> PLANOWANIE I NADZÓR realizacji strategii promocji wizerunku tygodnika Polityka, w tym projektów, m.in.:
* Nagrody Naukowe Fundacji Polityki pt. „Zostańcie z Nami”: Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad akcją społeczną skierowaną do młodych naukowców, producent uroczystej Gali.
Osiągnięcie: Ponad 200 stypendystów. Pozyskanych łącznie ponad 5 mln złotych od sponsorów i darczyńców. Od dwóch lat ścisła współpraca z TVP 1.
* „Salony Polityki”: koordynacja i nadzór nad działaniami informacyjnymi i promocyjnymi cyklów spotkań poświęconych problematyce społecznej, kulturalnej i politycznej organizowanych w różnych miastach Polski.
* Liczne debaty z udziałem dziennikarzy POLITYKI
* Patronaty POLITYKI
-> ZARZĄDZANIE WIELOWĄTKOWYM PROJEKTEM realizowanym przez zespół zewnętrznych specjalistów jakim są nagrody kulturalne PASZPORTY POLITYKI – najważniejsze nagrody kulturalne w Polsce. Zarządzanie projektem od strony merytorycznej, organizacyjnej, marketingowej i PR a także współautor i zarządca działań związanych z organizacją Gali w Teatrze Wielkim w Warszawie, transmitowanej w TVP, z udziałem najważniejszych osób w Państwie, polityków, artystów i biznesu.
Osiągnięcie: W ciągu ostatnich 5 lat sama Gala stała się „marką” i wydarzeniem na które czeka się na równi z ogłoszeniem laureatów Paszportów Polityki. Ostatnia edycja (Gala w styczniu 2014): prawie 1 mln złotych od sponsorów; - prawie 2.000 gości; - ponad 150 akredytowanych dziennikarzy, fotoreporterów, ekip telewizyjnych; - ponad 300 osób pracujących przy Gali z ekip technicznych, agencji eventowej, cateringu; - ponad 550 wskazań w prasie drukowanej ogólnopolskiej, regionalnej i branżowej; - ponad 100 materiałów audiowizualnych (telewizje i radia ogólnopolskie i regionalne, portale internetowe)
-> ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI WYDAWNICZYMI: planowanie, budżetowanie, negocjowanie warunków współpracy, nadzór merytoryczny i marketingowy realizacji kolekcji wydawniczych, m.in:
* „CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM” Kolekcja książek dla dzieci – 23 książki we współpracy z Ireną Koźmińską, propagatorką akcji Cała Polska Czyta Dzieciom.
Osiągnięcie: Sprzedanych ponad 900.000 egz.
* „THE BEST OF BLUE NOTE” Kolekcja 20 płyt jazzowych i autorskich książek – współpraca z prestiżową wytwórnią Blue Note.
Osiągnięcie: Sprzedanych prawie 300.000 egz.
* „PLANETA ZIEMIA” - Kolekcja filmów DVD – połączenie książki i filmów DVD w 12 części kolekcji – współpraca z BBC za pośrednictwem Best Film.
Osiągnięcie: Sprzedanych ponad 250.000 egz.
współpracownik
wystawiono
Asia to osoba o świetnym wyczuciu trudnej marki jaką jest POLITYKA - komunikacja musi być odważna, ale nie rażąca lub szokująca.
Bardzo miło wspominam współpracę i mam nadzieję, że będziemy mieli jeszcze okazję razem podziałać :)
Bardzo miło wspominam współpracę i mam nadzieję, że będziemy mieli jeszcze okazję razem podziałać :)
wystawiono
Współpraca z Joanną oznacza aż tyle: profesjonalizm, zaangażowanie, trafną ocenę sytuacji, chęć pomocy, ciągłe sięganie po więcej, stałe poszukiwanie lepszych rozwiązań, otwartość na zmiany! POLECAM! Sukces każdego przedsięwzięcia gwarantowany!
wystawiono
Z pełną odpowiedzialnością polecam Joannę jako rzetelnego i sumiennego współpracownika.
Miałam przyjemność współpracy z Joanną przy okazji przygotowywania kolekcji prasowych dla SP Polityka wraz z Planetą Marketing m.in.: Kolekcja Polskich Kabaretów, The Best of Blue Note Records czy Wirtuozi Muzyki Poważnej.
Zawsze wzorowo wypełniała wszystkie zadania, charakteryzując się obowiązkowością i sumiennością. W wykonywanej przez nią pracy znaczącą rolę odegrała jej aktywność, kreatywność oraz duże zdolności interpersonalne.
Miałam przyjemność współpracy z Joanną przy okazji przygotowywania kolekcji prasowych dla SP Polityka wraz z Planetą Marketing m.in.: Kolekcja Polskich Kabaretów, The Best of Blue Note Records czy Wirtuozi Muzyki Poważnej.
Zawsze wzorowo wypełniała wszystkie zadania, charakteryzując się obowiązkowością i sumiennością. W wykonywanej przez nią pracy znaczącą rolę odegrała jej aktywność, kreatywność oraz duże zdolności interpersonalne.
Kierownik grupy promocji „Gazety Wyborczej”
-> Zarządzanie wielowątkowymi projektami realizowanymi przez zespół specjalistów, zarządzanie budżetem grupy.
Wybrane projekty realizowane przez grupę:
* „Edukacja w Gazecie Wyborczej” – jako PROJECT MANAGER : przygotowanie i realizacja projektu testów edukacyjnych we współpracy z Centralną Komisją Egzaminacyjną, Okręgowymi Komisjami Egzaminacyjnymi, Wydawnictwem Nowa Era oraz Radiem Zet.
* Produkcje spotów reklamowych telewizyjnych – jako KIEROWNIK PRODUKCJI: produkcji spotów telewizyjnych promujących akcje społeczne Gazety Wyborczej, np. „Rodzić po ludzku”, „Szkoła z klasą”.
* Konkursy i loterie w ogólnopolskiej Gazecie Wyborczej – jako PROJECT MANAGER: Koordynacja, przygotowanie oraz nadzór merytoryczny nad konkursami, plebiscytami i grami losowymi (uprawnienia Ministerstwa Finansów), np. loteria „Szalona Aukcja kto da mniej!” - interaktywny SMS-owy konkurs dla czytelników ogólnopolskiej „Gazety Wyborczej” z wykorzystaniem platformy usług mobilnych. 1,5 mln wysłanych konkursowych SMS-ów premium, najlepszy wynik w historii polskiej prasy.
* Płyty CD, DVD jako dodatki do Gazety Wyborczej – jako PROJECT MANAGER: Koordynacja, przygotowanie i nadzór merytoryczny nad bezpłatnymi dodatkami do ogólnopolskiej Gazety Wyborczej, m.in.: program do rozliczania podatków PIT (pierwszy na rynku), kursy językowe, filmy fabularne, (pierwsze na rynku), programy edukacyjne, testy gimnazjalne, maturalne, płyty muzyczne, mapy, inne. Około 10 mln wydanych płyt (nakład łączny)
* Eventy skierowane do grup kontrahentów Agory (reklamodawcy, inwestorzy) – m.in. otwarcie nowego budynku Agory, imprezy integracyjne
Wybrane projekty realizowane przez grupę:
* „Edukacja w Gazecie Wyborczej” – jako PROJECT MANAGER : przygotowanie i realizacja projektu testów edukacyjnych we współpracy z Centralną Komisją Egzaminacyjną, Okręgowymi Komisjami Egzaminacyjnymi, Wydawnictwem Nowa Era oraz Radiem Zet.
* Produkcje spotów reklamowych telewizyjnych – jako KIEROWNIK PRODUKCJI: produkcji spotów telewizyjnych promujących akcje społeczne Gazety Wyborczej, np. „Rodzić po ludzku”, „Szkoła z klasą”.
* Konkursy i loterie w ogólnopolskiej Gazecie Wyborczej – jako PROJECT MANAGER: Koordynacja, przygotowanie oraz nadzór merytoryczny nad konkursami, plebiscytami i grami losowymi (uprawnienia Ministerstwa Finansów), np. loteria „Szalona Aukcja kto da mniej!” - interaktywny SMS-owy konkurs dla czytelników ogólnopolskiej „Gazety Wyborczej” z wykorzystaniem platformy usług mobilnych. 1,5 mln wysłanych konkursowych SMS-ów premium, najlepszy wynik w historii polskiej prasy.
* Płyty CD, DVD jako dodatki do Gazety Wyborczej – jako PROJECT MANAGER: Koordynacja, przygotowanie i nadzór merytoryczny nad bezpłatnymi dodatkami do ogólnopolskiej Gazety Wyborczej, m.in.: program do rozliczania podatków PIT (pierwszy na rynku), kursy językowe, filmy fabularne, (pierwsze na rynku), programy edukacyjne, testy gimnazjalne, maturalne, płyty muzyczne, mapy, inne. Około 10 mln wydanych płyt (nakład łączny)
* Eventy skierowane do grup kontrahentów Agory (reklamodawcy, inwestorzy) – m.in. otwarcie nowego budynku Agory, imprezy integracyjne
wystawiono
Profesjonalna, dynamiczna, odważna i kreatywna. Praca z Joanną była prawdziwą przyjemnością.
wystawiono
To co na zawsze zapamiętam ze współpracy z Joanną to: szybkość działania, dokładność, rzeczowość, kompetencja, zaangażowanie, inicjatywa, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres, dążenie do rezultatu oraz umiejętność dostrzegania pozytywów i możliwości tam gdzie większość ich już nie widzi. To była przyjemność móc współpracować.
wystawiono
samodzielność, zaangażowanie, inicjatywa, dobra organizacja pracy, odporność na stres, dążenie do rezultatu - to cechy, które szczególnie zapamiętałam z czasów naszej współpracy.
wystawiono
Joanna jest osobą wyjątkowo profesjonalną. Współpraca z nią przy okazji wielu projektów była czystą przyjemnością. Jako dostawca komponentów ceniłem u Joanny głównie zaangażowanie, szczerość i wyjątkowe zdolności negocjacyjne. Przeglądając działalność Joanny w Agorze czy Polityce nie sposób zauważyć jej zaangażowania w największe i najbardziej prestiżowe projekty. Liczę szczerze, że w przyszłości nasze profesjonalne drogi jeszcze się skrzyżują.
Szef projektu, Dział promocji „Gazety Wyborczej”.
Samodzielne prowadzenie wielowątkowych projektów od strony merytorycznej, organizacyjnej, działań marketingowych i PR, współpracy z redakcją, współpracy z podwykonawcami, z mediami.
Wybrane projekty:
- Polish Your English: unikalny w skali kraju projekt edukacyjny.
Codzienne lekcje języka angielskiego drukowane w „Gazecie Wyborczej”, emitowane w Polskim Radiu Program Pierwszy oraz w Świecie Idei; czas trwania – 9 miesięcy; projekt we współpracy z BBC, PR PR1, Cambridge University Press oraz PTK Centertel.
- Akcja społeczna Szkoła z Klasą – organizacja produkcji serii spotów promujących akcję, z udziałem gwiazd filmowych (takich jak Katarzyna Figura, Maria Seweryn, inne)
- Wydawnictwa multimedialne, najważniejsze tytuły: „Fakty XXI wieku.” we współpracy z TVN i TVN24, Testy edukacyjne dla uczniów szkół średnich oraz maturzystów, „Program do rocznego rozliczenia podatkowego PIT” we współpracy z Elfin.pl oraz MediaSoft sp. z o.o.
- Wydawnictwa muzyczne, najważniejsze tytuły: coroczne płyty z kolędami z udziałem m.in. Golec Orkiestra, Arki Noego, Zbigniewa Preisnera, Krzysztofa Krawczyka.
- Platforma usług mobilnych: projekt oraz wdrożenie centralnego rozwiązania dla wszystkich wydań „Gazety Wyborczej”.
- Co Jest Grane: kilkaset jednocześnie prowadzonych lokalnie konkursów SMS-owych oraz MMS-owych, z wykorzystaniem platformy, dla czytelników dodatku weekendowego.
- „Szalona aukcja. Kto da mniej”: interaktywny SMS-owy konkurs dla czytelników ogólnopolskiej „Gazety Wyborczej” z wykorzystaniem platformy usług mobilnych.1,5 mln wysłanych konkursowych SMS-ów premium, najlepszy wynik w historii polskiej prasy.
Przygotowywanie i nadzór nad realizacją materiałów marketingowych i handlowych typu foldery, raporty, listy ofertowe
- Planowanie i koordynacja działań związanych z promocją ogłoszeń drobnych we wszystkich produktach Gazety Wyborczej
- Organizacja konferencji oraz eventów, w tym business events, special events
- Współpraca ze studiem graficznym
Wybrane projekty:
- Polish Your English: unikalny w skali kraju projekt edukacyjny.
Codzienne lekcje języka angielskiego drukowane w „Gazecie Wyborczej”, emitowane w Polskim Radiu Program Pierwszy oraz w Świecie Idei; czas trwania – 9 miesięcy; projekt we współpracy z BBC, PR PR1, Cambridge University Press oraz PTK Centertel.
- Akcja społeczna Szkoła z Klasą – organizacja produkcji serii spotów promujących akcję, z udziałem gwiazd filmowych (takich jak Katarzyna Figura, Maria Seweryn, inne)
- Wydawnictwa multimedialne, najważniejsze tytuły: „Fakty XXI wieku.” we współpracy z TVN i TVN24, Testy edukacyjne dla uczniów szkół średnich oraz maturzystów, „Program do rocznego rozliczenia podatkowego PIT” we współpracy z Elfin.pl oraz MediaSoft sp. z o.o.
- Wydawnictwa muzyczne, najważniejsze tytuły: coroczne płyty z kolędami z udziałem m.in. Golec Orkiestra, Arki Noego, Zbigniewa Preisnera, Krzysztofa Krawczyka.
- Platforma usług mobilnych: projekt oraz wdrożenie centralnego rozwiązania dla wszystkich wydań „Gazety Wyborczej”.
- Co Jest Grane: kilkaset jednocześnie prowadzonych lokalnie konkursów SMS-owych oraz MMS-owych, z wykorzystaniem platformy, dla czytelników dodatku weekendowego.
- „Szalona aukcja. Kto da mniej”: interaktywny SMS-owy konkurs dla czytelników ogólnopolskiej „Gazety Wyborczej” z wykorzystaniem platformy usług mobilnych.1,5 mln wysłanych konkursowych SMS-ów premium, najlepszy wynik w historii polskiej prasy.
Przygotowywanie i nadzór nad realizacją materiałów marketingowych i handlowych typu foldery, raporty, listy ofertowe
- Planowanie i koordynacja działań związanych z promocją ogłoszeń drobnych we wszystkich produktach Gazety Wyborczej
- Organizacja konferencji oraz eventów, w tym business events, special events
- Współpraca ze studiem graficznym
Szkolenia i kursy
2012 Media społecznościowe: zrozumienie idei, trendy, komunikacja, zagrożenia, monitoring organizowane przez Socjomania
2010 Szkolenie z systemu reklamowego Google adwords w ramach programu AdWords Seminar Leader organizowane przez Performance Media firmę certyfikowaną przez Google
2009 „Podstawy prawa autorskiego” szkolenie organizowane przez Bibliotekę Analiz sp. z o.o. oraz Kancelarię Prawniczą Patrimonium
2008 Planowanie mediów organizowane przez Starcom MediaVest University
2007 „Forum Marketingu jak skutecznie znaleźć i uwieść klienta, który przestał wierzyć marketingowi” organizowane przez Harvad Business Review i Stowarzyszenie Agencji Reklamowych,
2006 Świadectwo zawodowe wydane przez Ministra Finansów uprawniające do nadzorowania loterii promocyjnych i audioteksowych
2006 "Przywództwo, motywowanie, delegowanie", prowadzone przez firmę Krauthammer
2005 „Zarządzanie zespołem”, prowadzone przez firmę Krauthammer
2005 „Selekcja ukierunkowana” prowadzone przez Development Dimensions International Polska
2005 „AKADEMIA MANAGERA zarządzanie zespołem” prowadzona przez firmę grupa Szkoleniową Kontrakt-OSH
2005 „Negocjacje i obsługa klienta” prowadzone przez firmę Grupa Szkoleniowa Kontrakt-OSH
2005 „Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych” prowadzone przez grupę szkoleniową Kontrakt OSH
2005 „Budowanie zespołu” prowadzone przez firmę Nowe Motywacje sp. z o.o.
2010 Szkolenie z systemu reklamowego Google adwords w ramach programu AdWords Seminar Leader organizowane przez Performance Media firmę certyfikowaną przez Google
2009 „Podstawy prawa autorskiego” szkolenie organizowane przez Bibliotekę Analiz sp. z o.o. oraz Kancelarię Prawniczą Patrimonium
2008 Planowanie mediów organizowane przez Starcom MediaVest University
2007 „Forum Marketingu jak skutecznie znaleźć i uwieść klienta, który przestał wierzyć marketingowi” organizowane przez Harvad Business Review i Stowarzyszenie Agencji Reklamowych,
2006 Świadectwo zawodowe wydane przez Ministra Finansów uprawniające do nadzorowania loterii promocyjnych i audioteksowych
2006 "Przywództwo, motywowanie, delegowanie", prowadzone przez firmę Krauthammer
2005 „Zarządzanie zespołem”, prowadzone przez firmę Krauthammer
2005 „Selekcja ukierunkowana” prowadzone przez Development Dimensions International Polska
2005 „AKADEMIA MANAGERA zarządzanie zespołem” prowadzona przez firmę grupa Szkoleniową Kontrakt-OSH
2005 „Negocjacje i obsługa klienta” prowadzone przez firmę Grupa Szkoleniowa Kontrakt-OSH
2005 „Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych” prowadzone przez grupę szkoleniową Kontrakt OSH
2005 „Budowanie zespołu” prowadzone przez firmę Nowe Motywacje sp. z o.o.
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Psychologia, kino polskie, produkcja filmowa, podróże, podróże po Polsce, literatura współczesna
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Akademia Szybkiej Nauki
AKADEMIA SZYBKIEJ NAUKI Tadeusz Buzarewicz
ul. Nowogrodzka 49,
00-695 Warszawa
tel. 022 522 84 32 do 33
e-mail: szkolenia@akn.pl
Bądź Lwicą
Miejsce dla najbardziej wyjątkowych i interesujących Kobiet, wolnych emocjonalnie i niezależnych, każdego dnia coraz lepszych, odważnych i absolutnie pięknych, oraz dla wszystkich tych, które chcą sta
barter czyli wymiana usług
proponuję wymianę...wiedzy na wiedzę.tzn nieodpłatne wzajemne nauczanie różnych rzeczy...kursy wzbogacające o nowe umiejętności dla osób które chcą się kształcić a nie mają nadmiaru gotówki.
Będąc młodą lekarką ...
Dla wszystkich lubiących inteligentny i subtelny humor Ewy Szumańskiej i Jana Kaczmarka
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
COUCHSURFING
Zaufanie to klucz dla zamieniających się domami. Pozwala bezpiecznie podróżować. Nie liczy się wiek, płeć, przekonania. Korzystać mogą pojedyńcze osoby i całe rodziny.
Creative NLP
Tworzymy nowe NLP, stawiamy autentyczność, na kreatywne i pełne pasji życie. Wejdź, poznaj nas i przyłącz się jeśli tego pragniesz.
www.creativenlp.pl
Dziennikarskie grzechy
O fundamentach wolnych mediów i ich współczesnych grzechach dyskusja merytoryczna