Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing and Communication Manager
Manager z dzisięcioletnim doświadczeniem w sektorze B2B w międzynarodowej firmie.
Marketing i komunikacja w 10 krajach Europy
- Zarządzanie działaniami z zakresu komunikacji wewnętrznej
- Planowanie i aranżacja kampanii direct mailingowych
- Sponsoring
- Koordynacja działań w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu
- Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń specjalnych, dni otwartych itp.
Marketing i komunikacja w 10 krajach Europy
- Zarządzanie działaniami z zakresu komunikacji wewnętrznej
- Planowanie i aranżacja kampanii direct mailingowych
- Sponsoring
- Koordynacja działań w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu
- Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń specjalnych, dni otwartych itp.
Marketing and Communications Manager CEE
Marketing i komunikacja w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry)
- sporządzenie planu marketingowego dla Regionu
- przygotowanie i nadzór nad realizacją budżetu dla poszczególnych krajów Regionu
Nadzór nad realizacją budżetu działu marketingu i komunikacji w Polsce.
Zarządzanie Zespołem tworzącym dział Marketingu i Komunikacji.
Tworzenie strategii marketingowej firmy Wincanton.
Zarządzanie działaniami z zakresu public relations:
Zarządzanie działaniami z zakresu komunikacji wewnętrznej
Zarządzanie działaniami z zakresu marketingu:
- Planowanie i aranżacja kampanii direct mailingowych
- rozwój relacji z kluczowymi Klientami firmy
- sponsoring
- koordynacja działań w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu
Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń specjalnych, dni otwartych itp.
- sporządzenie planu marketingowego dla Regionu
- przygotowanie i nadzór nad realizacją budżetu dla poszczególnych krajów Regionu
Nadzór nad realizacją budżetu działu marketingu i komunikacji w Polsce.
Zarządzanie Zespołem tworzącym dział Marketingu i Komunikacji.
Tworzenie strategii marketingowej firmy Wincanton.
Zarządzanie działaniami z zakresu public relations:
Zarządzanie działaniami z zakresu komunikacji wewnętrznej
Zarządzanie działaniami z zakresu marketingu:
- Planowanie i aranżacja kampanii direct mailingowych
- rozwój relacji z kluczowymi Klientami firmy
- sponsoring
- koordynacja działań w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu
Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń specjalnych, dni otwartych itp.
Marketing and Communication Manager
PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE DZIAŁANIAMI Z ZAKRESU MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Główne zadania
1.Sporządzanie krótko i długoterminowych planów działania. Dobór strategii działania
2.Sporządzanie i nadzór nad realizacją budżetu.
3.Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w środowisku zewnętrznym i wewnętrznym. Reprezentowanie stanowiska firmy podczas wydarzeń specjalnych;
4.Wsparcie działań związanych z rozwojem biznesu.
5.Dobór, adaptacja i rozwój pracowników
7.Efektywne komunikowanie celów, zadań oraz standardów działania; motywowanie do ich realizacji; rozwiązywanie powstających konfliktów i problemów
8.Przydzielanie zasobów oraz ustalanie i kontrola harmonogramów realizacji zadań; bieżąca ocena wyników i sposobu działania pracowników oraz przeprowadzanie rozmów okresowych
9.Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji
w tym zakresie"
10.Optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze
11.Planowanie i rozwój biznesu w zarządzanym obszarze
Główne zadania
1.Sporządzanie krótko i długoterminowych planów działania. Dobór strategii działania
2.Sporządzanie i nadzór nad realizacją budżetu.
3.Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w środowisku zewnętrznym i wewnętrznym. Reprezentowanie stanowiska firmy podczas wydarzeń specjalnych;
4.Wsparcie działań związanych z rozwojem biznesu.
5.Dobór, adaptacja i rozwój pracowników
7.Efektywne komunikowanie celów, zadań oraz standardów działania; motywowanie do ich realizacji; rozwiązywanie powstających konfliktów i problemów
8.Przydzielanie zasobów oraz ustalanie i kontrola harmonogramów realizacji zadań; bieżąca ocena wyników i sposobu działania pracowników oraz przeprowadzanie rozmów okresowych
9.Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji
w tym zakresie"
10.Optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze
11.Planowanie i rozwój biznesu w zarządzanym obszarze
Szkolenia i kursy
Professional Diploma in Marketing – roczny program szkoleniowy na licencji CIM
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Organizacje
Questus - centrum szkoleniowe akredytowane przez Charited Institut of Marketing (CIM)