Joanna Więckowska

B2B Marketing and Communication Manager with ten years experience in international company
Piaseczno, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing Manager CEE & Export Markets
Rockwool Group / Grodan
Grupa Raben
Marketing and Communication Manager
Manager z dzisięcioletnim doświadczeniem w sektorze B2B w międzynarodowej firmie.

Marketing i komunikacja w 10 krajach Europy

- Zarządzanie działaniami z zakresu komunikacji wewnętrznej
- Planowanie i aranżacja kampanii direct mailingowych
- Sponsoring
- Koordynacja działań w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu
- Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń specjalnych, dni otwartych itp.
Wincanton Polska
Marketing and Communications Manager CEE
Marketing i komunikacja w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry)
- sporządzenie planu marketingowego dla Regionu
- przygotowanie i nadzór nad realizacją budżetu dla poszczególnych krajów Regionu

Nadzór nad realizacją budżetu działu marketingu i komunikacji w Polsce.

Zarządzanie Zespołem tworzącym dział Marketingu i Komunikacji.

Tworzenie strategii marketingowej firmy Wincanton.

Zarządzanie działaniami z zakresu public relations:

Zarządzanie działaniami z zakresu komunikacji wewnętrznej

Zarządzanie działaniami z zakresu marketingu:
- Planowanie i aranżacja kampanii direct mailingowych
- rozwój relacji z kluczowymi Klientami firmy
- sponsoring
- koordynacja działań w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu

Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń specjalnych, dni otwartych itp.
Wincanton Polska
Marketing and Communication Manager
PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE DZIAŁANIAMI Z ZAKRESU MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Główne zadania
1.Sporządzanie krótko i długoterminowych planów działania. Dobór strategii działania
2.Sporządzanie i nadzór nad realizacją budżetu.
3.Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w środowisku zewnętrznym i wewnętrznym. Reprezentowanie stanowiska firmy podczas wydarzeń specjalnych;
4.Wsparcie działań związanych z rozwojem biznesu.
5.Dobór, adaptacja i rozwój pracowników
7.Efektywne komunikowanie celów, zadań oraz standardów działania; motywowanie do ich realizacji; rozwiązywanie powstających konfliktów i problemów
8.Przydzielanie zasobów oraz ustalanie i kontrola harmonogramów realizacji zadań; bieżąca ocena wyników i sposobu działania pracowników oraz przeprowadzanie rozmów okresowych
9.Zarządzanie czasem pracy podległych pracowników oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji
w tym zakresie"
10.Optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze
11.Planowanie i rozwój biznesu w zarządzanym obszarze

Szkolenia i kursy

Professional Diploma in Marketing – roczny program szkoleniowy na licencji CIM

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Logo
Administracja Publiczna, licencjackie
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Organizacje

Questus - centrum szkoleniowe akredytowane przez Charited Institut of Marketing (CIM)

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie