Wypowiedzi
-
Formę korespondencji seryjnej jestem w stanie zrozumieć (chyba że ten sam komunikat dostaję po kilka razy). W tym przypadku jednak cały profesjonalizm twórca wiadomości zaprezentował w treści, którą doskonale zaznaczyła Pani Katarzyna:)
Nawet mi trochę szkoda osób, które pod wiadomością z takimi "smaczkami" sie podpisały.
Chociaż jeśli celem był czarny PR, to kto wie... -
Piękny tekst:) brak mi słów na równie ujmujący komentarz:) Pozdrowienia!
-
Witaj David,
Bardzo się cieszę, że otwarcie piszesz o problemie, który zdecydowana większość Top Managementu w firmach pomija. Ludzie niechętnie dzielą się brakiem motywacji, znudzeniem, uznając to za słabość.
Jeśli ciągłe usprawnianie procesów produkcyjnych staje sie celem samym w sobie, a kolejne udoskonalenia wprowadzane są, bo tak trzeba, bo liczą się wyniki, bo firma chce, bo tak.... to po pewnym czasie nawet najbardziej wytrwałemu opadną ręce. Wówczas zamiast doceniać to co się wspólnie osiągnęło, to jak zmieniły się warunki pracy, jak sie rozwinęliśmy i jak daleko możemy dojść jako zespół, zaczynamy sie buntować, gdy pojawi się nawet najmniejsza awaria.
Ważne, by w pogoni za doskonałością operacyjną, pamiętać nie tylko o maszynach, wynikach, rekordach, ale też o zespole ludzi, który na to wszystko pracuje. Warto rozmawiać, wymieniać się uwagami- wprowadzić bazar pomysłów.
Czasem niestandardowe rozpoczęcie zmiany, powitanie pracowników muzyką, spontaniczna wizyta dyrektora ze słowem podziękowania za dotychczasowe osiągnięcia, czy ogłoszenie konkursu na najbardziej pieszczotliwą nazwę dla najbardziej paskudnej maszyny, może wywołać uśmiech i przyczynić się do atmosfery, która pozwoli miło spędzić kolejny dzień w pracy.
Continuous Improvement to nie rywalizacja (czytaj: walka z innymi zakładami), to nie zmiana dla samej zmiany (czy ceremonii wręczenia corocznych nagród), ale filozofia efektywnej pracy. A pracujemy efektywnie, gdy dobrze się w pracy czujemy i nie jesteśmy nią nudzeni.
Przesyłam serdeczne pozdrowienia i powodzenia w wyzwaniach każdego dnia:)
J.
Dwayne David:
„Musieliśmy nauczyć się CELEBROWAĆ...”
Właśnie dlatego odczuwam braku motywacji. W mojej firmie co rok celebrujemy z tytułu otrzymanych nagród i wyróżnień. W całej korporacji konkurujemy ze sobą i po zakończeniu roku Centrala ocenia i ogłasza najlepsze prace i wyniki zakładowe. Do tej pory czas uczczenia sukcesów przypadł najdalej do lutego następnego roku. Mieliśmy miesiąc styczeń na twórcze "nic nie robienia" lub jak kto woli przygotowania się do celebracji. Potem zawsze z odnowioną werwą ruszaliśmy do pracy od lutego. W tym roku niestety czas celebracji będzie dopiero w kwietniu i wiadomo, że przez 3 miesiące nie możemy pozwolić na "nic nie robienia". Dlatego ruszaliśmy z przymusu w oczekiwaniu na kwiecień, stąd motywacja nieco słaba. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy GL - Uwagi/Propozycje
-
Ciekaw jestem co o tej kampanii myślicie?
Moim zdaniem ta reklama jest ponadczasowa. Przełamuje pewne bariery (tak jak w przypadku I reklamy podpasek:), pokazuje rzeczywistość w bardzo subtelny sposób i tworzy nową definicję piękna.
Szacunek i uznanie dla jej twórców. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
-
Łukasz Syska:
Nie ukrywam, że jestem ciekawy jakie hasło zostało wybrane :-)
Jest ich tyle, że w każdym tygodniu może być inne:)
Agnieszko daj znać, jak frekwencja w poniedziałki:)
Pozdrowienia dla wszystkich twórczych umysłów! -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
-
no i coś prostego w stylu "przygarnij kropka": "ZBIJ KRĘGLA!"
-
"Kulą w ...sprawdź, czy (po)trafisz:)"
-
Spotkanie przy torze: BOWLING!!! kto może?:)
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce
- 1
- 2